Published: 2012-05-16 Time: 13:58:44 Filed Under:

Kapitel 40 - You are my source of happiness

''Vill du redan göra Doggystyle?'' Jag vände snabbt på huvudet och resta mig upp på fötter igen. ''Din perversa sak!'' skrattade jag och slog honom på armen. ''Jag vet att du vill baby'' sa han och vickade på sina ögonbryn. Jag slickade mig runt läpparna, ''Vem vet?''

Justin skrattade och skakade på huvudet, ''Såå, vad sa Kathy när du sa att du inte ville till festen?'', Jag bet mig i läppen, ''Jo, hon sa att hon förstod att jag ville stanna här med dig och att det inte gjorde något'' Justin gapade, ''Sa hon verkligen så?'' jag skrattade åt hans reaktion, ''Ja precis, hon är inte som du tror'' sa jag och log, Kathleen var en snäll person och förstod en riktigt väl, jag har bara känt henne i några timmar, men det känns som evigheter. ''Verkligen inte!'' skrattade han. ''Börja laga maten nudå'' sa han igen och nickade mot kylskåpet. Jag himlade med ögonen och öppnade kylskåpet, jag tog fram alla ingredienser som behövdes till tacos, ''Ta ut taco chipsen från skafferiet'' sa jag och ställde mig framför spisen och la i köttet i kastrullen. Justin la sina armar runt mig och började kyssa min hals. ''Justin inte nu'' sa jag och vek på nacken. Han la sina händer på mina höfter och böjde sig framåt för att kyssa mig, ''Bara en kyss baby'' jag vände på huvudet och gav honom en hastig kyss. ''Det där var inte en riktigt kyss'' klagade han och putade med underläppen. Jag ryckte på axlarna och vände mig om för att röra köttet. Jag tog fram en skärbräda, gurka och tomater och började skära, istället för riktigt skivade tomater så blev det tomatsås istället. ''Axelia, du suger'' Justin ställde sig bakom mig och la sin hand över min som jag höll kniven i. ''Såhär gör man'' sa han och började skiva tomaterna i perfekta runda skivor. ''Kniven var seg'' muttrade jag och tog väck plastet från gurkan. ''Jovisst, skyll på det'' skrattade Justin. Jag slog honom på armen, ''Om du nu är så bra Bieber, då kan du lika gärna skära gurkan'' Han ryckte på axlarna och ställde sig framför skärbrädan och jag tog chansen och slängde tomatsås på honom. Han ryckte till och vände sig blixtsnabbt mot mig, ''Du din lilla-'' mer hann han inte säga innan jag slängde ännu mer tomatsås över honom. Han tog en näve gurka och slängde dom på mig. Jag sprang till skafferiet och plockade fram kryddor och slängde på honom. Jag vände mig om och tänkte ta salt, men jag kände något kallt rinna innanför tröjan, Justin hade slängt ketchup på mig. ''JUSTIN!'' skrek jag och stampade med fötterna. Jag sprang till vardagsrummet och Justin kom springandes efter med ketchupflaskan i handen. ''Nej Justin, inte mer ketchup'', han flinade och skakade ketchupflaskan. ''Jag blir sur på dig'' jag gick in i något så jag kollade bak och skulle se vad jag gick in i, det skulle jag aldrig gjort, Justin tog chansen och hällde hela ketchupflaskan över mig.  Justin vände sig om för att plocka upp något från golvet och jag smög förbi honom till köket. ''Axelia, du kan inte gömma dig från mig'' skrattade Justin och letade efter mig. Jag tog ut senapflaskan från skåpet och sprang i full fart mot Justin och slängde allt innehåll över honom. ''Have you ever heard about REVENGE?!'' härmade jag honom och gick glatt tillbaka till köket. Justins starka armar lyfte mig bakifrån och snurrade mig i full fart runt. ''JUSTIN NEJ!'' skrek jag och sparkade vilt med benen. Justin började gå i riktning mot badrummet. ''Vad gör du Justin?'' Jag kollade bak på honom och log. ''Här ska vi in'' flinade Justin och slängde ner mig på badrumsgolvet. Jag gapade. ''Så du tror att JAG AXELIA, ska duscha med dig JUSTIN?!'' ropade jag och pekade på mig och honom och duschen. ''Just precis vad vi ska'' Jag la armarna i kors över bröstet. ''Vad får dig och tro det?'' frågade jag och började vicka på höften. ''Jag tror inte att du vill gå runt och se ut sådär?'' han log mot mig och jag kunde inte hålla mig så jag log tillbaka. Jag kollade ner på mig själv. Jag vände mig om, drog av mig linnet och hoppade in i duschen. ''Ska du duscha med underkläder?'' han höjde på ena ögonbrynet. ''Jag duschar först!'' skrek jag från duschen och drog för. Jag knäppte upp bhn och slängde ut den. Dom varma, hårda strålarna rann ner för min bara kropp. Jag kände ett par armar runt mig, jag vände mig blixtsnabbt om, ''Just-'' Justin la sin hand på min kind och kysste försiktigt mina läppar. ''Ingeting kan bli bättre'' mumlade han och kysste mig igen, denna gången hårdare och mer passionerat. Han tryckte upp mig mot den kalla badrumsväggen, ''Du kanske ska ta av dig hotpantsen?'' jag suckade och himlade med ögonen. Han kysste min nacke, jag flätade in mina fingrar i hans blöta hår. ''Jag älskar dig'' mumlade Justin mot min hals. ''Jag älskar dig också'' viskade jag och kysste honom på halsen. ''Du är min källa till lycka Axelia, kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig'' Jag pressade mina läppar mot hans och började kyssa honom passionerat, med mer kärlek. Han drog av mig mina trosor och jag slet av honom hans kalsonger. Jag pressade hans rygg mot väggen och och tryckte min kropp mot hans. ''Och du är mitt allt Bieber, glöm inte det'' viskade jag mot hans läppar. Hans händer travade ner för min kropp och stannade vid mina höfter. Han borrade ner sitt ansikte i min nacke och kramade mig hårt.

KOMMENTERA!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback