Published: 2012-05-16 Time: 13:58:17 Filed Under:

Kapitel 39 - He can't let you go

Vi gick in på hans rum och det var tvärtom vad jag trodde, han hade det städat och hans rum blänkte som kristaller. Jag kollade mig runt om, det var stort med vit och svarta väggar och möbler. ''Jag gillar ditt rum'' jag kollade på honom och bet mig i läppen, han såg faktiskt inte så dum ut, jag upptäckte mig själv med att stirra på honom, ''förlåt'' viskade jag och kollade ner i marken, ''Du ser själv inte så dålig ut'' sa han och blinkade.


''Är du klar?!'' skrek Kathleen från sovrummet, ''Nej, jag har precis börjat på mascaran!'' skrek jag tillbaka, kom kom springandes in och gjorde som jag alltid brukar göra, slå in tårna i tröskeln. ''AAAJ'' skrek hon och la sig ner på badrumsgolvet. Jag brast ut i skratt så tårarna rann, ''Det är inte kul Axe'' muttrade hon och ställde sig bredvid mig. Hon ryckte mascaran ur mina händer och började kladda på mina korta ögonfransar. Hon försökte göra andra ögat lika bra och det gick väl sådär. ''Såå klart'' sa hon efter ett tag, jag vände mig om och kollade i spegeln, ''Det var väl inte så farligt'' sa jag sarkastiskt, hon hade kladdat på mascara utanför mina ögon istället för på, så jag såg ut som ett emo rättare sagt! ''Hämnd vet du'' sa hon och smällde mig på rumpan. Jag skakade på huvudet. Jag tog väck allt som var utanför så gott jag kunde. ''Dra på dig klänningen Axe!'' skrek hon, jag gick snabbt ut till henne, jag ryckte min safirblåa armlösa klänning ur henned händer och drog snabbt på mig den. ''Inte så konstigt Justin älskar dig, du har en riktigt sexig kropp!'' sa hon och slog ut med armarna. Jag suckade ljudligt och stirrade på henne, ''Kolla på dig själv, jag vill ha dina bröst!'' ropade jag och pekade. ''Dina är större'' sa hon tillbaka och log. Jag tog min iphone och satte igång den, jag tryckte snabbt in min fyrsiffriga kod och slängde den på sängen. ''Axelia, du har fått minst 10 sms'' sa Kathleen sarkastiskt och höll upp min mobil. ''20 olästa meddelanden och 13 missade samtal'' ''SKOJAR DU MED MIG ELLER?!'' skrek jag och ryckte den ur hennes händer, 7 av samtalen var av Justin och 5 av Caspian. Jag läste meddelanden, det var bara massa skit om att jag skulle komma hem, inte festa och bara gud vet. Jag knappade snabbt in Justin's nummer och tryckte telefonen mot örat. ''VAR FAN ÄR DU?!'' skrek Justin från andra sidan av luren, ''Med Kathleen'' svarade jag kort och kollade ut genom fönstret. ''Snälla Axe, kom hem'' suckade Justin. Jag la min panna mot den kalla fönsterrutan. ''Varför vill du inte? hon är inte som du tror'' viskade jag ''Du får festa och sova hos henne I promise, men först vill jag snacka med dig lite'' denna gången var det min tur och sucka, ''Du ger aldrig upp va? men jag kommer nu'' muttrade jag och la på. ''Jag kommer snart, ska bara gå hem och hämta en sak'' sa jag medans jag gick på dörren. ''Du MÅSTE!'' skrek Kathleen, ''jajaja'' muttrade jag surt och började gå hem. Hemvägen kändes som 1000 år, men snart kom stugan inom synhåll, jag sprang den sista biten och ryckte upp dörren. ''Justin!'' ropade jag från hallen. Jag kände ett par armar runt min mage och en haka som lutade sig på min axel ''Lugn, det är jag'' viskade han och pussade mig på axeln. I tystnad vaggade vi fram och tillbaka. Jag flätade in mina fingrar i hans hår och ställde mig framför honom så vi stod öga mot öga. Mina armar hängde slappt på hans axlar. Han böjde sig ner tills våra läppar nästan möttes. Han kollade mig en sista gång i ögonen och pressade sina kalla läppar mot mina. Han slängde mig ner på sängen och la sig över mig och började kyssa mina läppar, hals, nyckelben. ''Denna ska av'' sa han och ryckte av klänningen från min kropp. Jag låg där i underkläder under Justin. ''Ifall du tog sönder klänningen så dödar jag dig'' viskade jag och tryckte hans kropp mot min. Jag pressade mina läppar mot hans och började kyssa honom passionerat. Han la sina händer på min rumpa och tummen lite innanför trosorna. ''Snälla stanna Axe'' sa han när jag började resa mig upp. ''Jag kan inte, jag lovade henne att vi skulle gå på festen. ''Ring henne och säg att du inte kan'' han borrade ner sitt ansikte i min nacke. ''Axelia, du är min och vid det här laget borde du veta att jag har vunnit'' Jag satte mig i hans knä och flätade in mina fingrar i hans hår. ''Du är min flickvän Axe, inse det'' jag blundade. ''Jag älskar dig Justin-'' sa jag och la mig över Justin, ''-Jag älskar dig mer än vad du anar''. ''Äntligen'' viskade han och pressade sina läppar mot mina. Hans händer åkte ner för min kropp och stannade på mina höfter. Han särade på sina ben så jag låg mellan där. Han la sina ben i kors på min rygg. Jag vilade mitt huvud på hans bröstkorg. ''babe stanna'' beodrade Justin. ''Varför vill du inte att jag ska gå?'' frågade jag och tittade honom rakt in i ögonen, vilket var ett misstag. ''Allting har precis blivit bra mellan oss och om du går på den där festen så kanske något händer'' erkände han och bet sig i läppen. ''fine, jag ska inte på den dumma festen'' sa jag och kunde inte hålla mig för skratt, vi bägge låg där i sängen och garvade till vi fick kipa efter luft. ''Här ring henne'' han räckte över min Iphone och jag tryckte snabbt in hennes nummer. ''Vart är du?!'' skrek hon från andra sian av luren. ''Kan inte komma, förlåt'' sa jag och bet mig i läppen ''Dumbom, du fattar väl att jag förstår ifall du vill spendera tid med Justin?, helt okej du behöver inte komma, men kyss honom från mig'' jag gapade, ''Är det verkligen Kathleen som säger detta'' Jag stirrade på Justins bara överkropp och drog sakta min hand nerför hans magmuskler. ''Jag upprepar inte det Axe, stanna med honom vi både vet att han vill ha dig han kommer inte låta dig gå efter 5 år'' jag böjde mig ner och kysste Justins magmuskler, ''Men dudå?'' frågade jag och reste mig upp igen, ''Oroa inte dig för mig, jag orkade heller inte gå'' erkände hon, ''Är du säker?'' frågade jag och höjde på ögonbrynen, ''Helt 100'' sa hon och la på. Jag släckte mobilen och slängde den på soffan som låg på andra sidan av rummet. ''Detdär var faktiskt skönt'' sa Justin och tog sig upp på ena armbågen, jag puttade försiktig ner honom igen och började kyssa honom ner för hela överkroppen. Justin's andetag började bli tyngre. ''Axelia, sluta snart sätter du igång mig'' Jag brast ut i skratt för hans uttryck. Jag lutade min panna mot hans byxlinje. Han flätade in sina fingrar i mitt hår. Jag kollade upp mot honom och log. ''Kyss mig baby'' skämtade jag och resta mig upp för sängen. ''Vet du vad du är skyldig mig baby?'' frågade Justin och gick efter mig till köket. ''Sluta spana in min rumpa Justin, jag vet att du gillar den'' retades jag och vände mig om, Justin blev illröd om kinderna. ''Vill du att jag ska ta på den istället?'' han la sina händer på min rumpa och tryckte till. ''Wow, det börjar bli hett här, nu lugnar vi ner oss Bieber'' sa jag och drog mig ur hans grepp. Han skrattade och skakade på huvudet. ''babe du är hur fånig som helst, men jag älskar dig fortfarande'' sa han och smällde mig det hårdaste han kunde på rumpan. ''Have you ever heard about REVENGE?'' Jag la mig ner och höll mig för rumpan. ''Jag slog inte sådär hårt'' stönade jag och la mig på alla fyra. Jag andades tungt och försökte hålla mig för skratt. ''Vill du redan göra Doggystyle?'' Jag vände snabbt på huvudet och resta mig upp på fötter igen. ''Din perversa sak!'' skrattade jag och slog honom på armen. ''Jag vet att du vill baby'' sa han och vickade på sina ögonbryn. Jag slickade mig runt läpparna, ''Vem vet?''

Måste upp & klä på mig, skola snart.
Fuck måndag!
KOMMENTERA!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback