Published: 2012-05-16 Time: 13:54:12 Filed Under:

Kapitel 31 - To fall out of the door is Axelia good at

''Jag lovar'' Jag böjde återigen på nacken och lät hans läppar möta min hals. Hans tunga började försiktigt dansa runt och jag kände att min hals blev blöt.


''Klar'' sa han och drog bak huvudet. Jag reste mig upp och gick fram till spegeln. Sugmärket var inte så stort och jag kunde lätt täcka det med håret eller någoting. ''Du var snäll denna gången'' sa jag och gick tillbaka till soffan ''Vad menar du? att jag inte är snäll annars?'' sa han och räckte ut tungan, jag skakade på huvudet ''Verkligen inte''. ''Ska vi gå nu då?'' sa jag otåligt och började vanka av och an. ''ta det lugnt, vi går snart'' sa han och kramade mig bakifrån. Jag vände mig om och kollade upp på honom. ''Vad är det?'' frågade han och strök mig på kinden. ''Nej ingeting'' sa jag och bet mig i underläppen. Han pussade mig på pannan och började gå mot ytterdörren. ''Ta på dig dina ytterkläder så går vi'' jag sprang snabbt och slet min jacka från kroken, drog på mig mina skor och trillade ut genom dörren. ''Axelia'' ropade Justin oroligt och sprang ner till mig. Jag höll mig för ryggen, den mest skadade delen. ''Hur är det?'' han masserade min rygg och pussade mig på huvudet. ''hjälp mig upp Bieber'' jag sträckte ut min hand, han tog tag i den och lyfte upp mig. Jag började försiktigt gå mot grillplatsen med Justins armar runt mig.

CHAZ'S PERSPEKTIV!

''tror du att det kommer funka?'' frågade jag och tittade på dom andra. Vi hade gått med på att Justin och Axelia skulle bo själva så allting skulle bli bra mellan dom. Vi hade märkt att något gick fel fast dom inte sa någonting och låtsades som om allting är okej. ''Ja det måste de, Axelia blir knäsvag när hon är med honom'' sa Jessica och log retsamt. ''Sant'' sa Caspian och la armen om Jessicas axlar. Hon lutade sitt huvud mot hans axel. ''Uhm'' sa jag och pekade mellan Jessica och Caspian. ''Ja'' sa Jessica kort och log stort. Ryan började busvissla och alla sprack upp i ett stort leende. ''Killar, stå inte där och skrik som idioter, Axelia har trillat ner för trappan och slått i ryggen, vi behöver faktiskt hjälp'' sa Justin som hade kommit in genom dörren. ''Jag reste mig upp och gjorde vårt handslag som alltid. Jag joggadre fram till dörren och såg Axelia sitta där med benen upp till hakan. ''Axe'' sa jag försiktigt. Hon kollade upp på mig med hennes ljusblåa ögon. ''Kom, så ska jag hjälpa dig upp'' jag sträckte ut min hand. ''Lillsyrran?'' sa Caspian oroligt och lyfte upp henne i famnen. ''Sorry bro'' sa han till mig, ''Helt lugnt'' jag log mot honom. Axelia la sitt huvud mot hans axel som Jessica precis hade gjort. Undra vad Axelia kommer säga när hennes storebror och bästavän är tillsammans. Kommer hon acceptera det? Jag slängde mig på soffan där jag tidigare hade suttit innan jag gick ut till Axelia. Caspian kom ut från sitt rum, han hade lagt Axelia där så hon kunde vila. ''Ring ledarna och bertätta varför vi är sena'' sa Yasmine och gick in genom dörren, ''Yassi'' skrek jag och kramade henne hårt. ''Trodde ni på allvar att ni ska till ett läger utan mig?'' jag himlade med ögonen, Yasmine kunde förvandla ett läger till ett party. ''Vart är Axelia'' sa hon och kollade direkt på justin. ''Varför kollar du på mig? och hon är där inne'' sa han och pekade på rummet. ''Hur var det i Dubai förresten?'' skrek Jessica efter henne. ''Ska bara snacka lite med Axe först!'' ropade hon tillbaka och stängde dörren efter sig.

skriver mer efter 4 kommentarer! ♥

Axelia, Justin, Ryan,Chaz,Yasmine,Jessica & Caspian är på lägret.
i nästa kapitel kommer jag kanske spola fram lite, annars blir det tråkigt.. :P

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback