Published: 2012-05-16 Time: 13:53:41 Filed Under:

Kapitel 30 - Might be late for work but I promise that it's worth it, baby

''ÖÖ, nu vill inte jag äta mer, du äcklade mig'' sa jag och gjorde en grimas, ''Haha, det var det som var meningen'' svarade han och tog tacksamt emot mackorna och började slänga i sig dom som en gris. ''JUSTIN!''


''Ja?'' sa han och kollade upp, ''Jag får tillbaka mackan'' svarade jag och gjorde en sur min, ''Var du inte äcklad nyss?'' jag blundade och spände käken ''Jag upprepar inte en gång till'' hotade jag och sträckte fram handen. ''Ser du denna tuggan?-'' han stoppade in den i munnen ''Den ligger nu i min mun'' Jag hoppade av hans knä och smällde honom på nacken och sprang in till rummet, ''Du ska få igen!'' skrek han från köket, jag satte mig ner på golvet lutad mot dörren och skrattade. ''Skratta på, men det kommer du inte göra snart'' han var precis utanför dörren och försökte få upp dörren. ''Nejdu Bieber, man kan inte alltid få som man vill'' sa jag glatt och slängde mig i sängen. ''Jo det kan man om man har en extra nyckel'' han öppnade dörren. ''Nej!'' skrattade jag och började gå baklänges. ''Jo'' sa han och gick emot mig med stora steg, ''Så, vad tänker du nu göra?'' Han ställde sig närmare än nödvändigt och pressade varderade handflata mot väggen bakom mig, med mig emellan. Jag hoppade upp i hans famn och korsade mina ben runt midjan på honom. Jag tog hans ansikte mina händer och la min panna mot hans. Han slickade sig runt läpparna, ''Dags och klä på sig JBieber'' viskade jag och hoppade ner, ''Ingen kyss?'' frågade han och putade med underläppen. ''Ingen kyss'' jag gick fram till skåpet som jag hade packat upp mina kläder i, Jag tog fram en vit hängande t-shirt där det stod ''I ♥ LA'' på, svarta leggings. Jag drog snabbt på mig kläderna och gick fram till spegeln, Jag började leka med håret och försökte sätta upp det i flera frisyrer vilket inte passade. ''Varför kan du inte bara ha det nere?, du har fina lockor-'' han tog upp en slinga och visade mig, ''Som tillexempel denhär'' han hade rätt, jag hade lockor vilket var jättejobbigt. Jag ryckte på axlarna och lät håret ligga slappt nerför mina bröst. ''Kan jag få tillbaka min Iphone?'' jag la mina händer på hans bara bröstkorg. Han pussade mig på pannan, ''Visst'' han drog upp mobilen ur shortsen och gav den till mig. ''Tack!'' sa jag glatt och gav honom en snabb kyss på kinden. ''Får jag fler såna där kyssar så tar jag din mobil oftare'' han blinkade med ena ögat. Jag himlade med ögonen. ''Bieber, det behöver du inte, bara fråga'' jag vickade på mina ögonbryn. ''Kan jag få en riktig kyss då?'' jag skakade på huvudet, ''Vad tråkig du är-'' han vände sig om och tänkte börja gå, ''Förresten ni ska samlas vid grillplatsen nu'' Jag slängde en snabb blick på mobil klockan. ''Och vart ligger den sakidaken?'' han la sina armar i kors över brösten, ''Ge mig en kyss så följer jag med dig'' jag gapade ''Nejnej visst, du kan komma försent, det är inte jag som får skäll'' han började snabbt gå till rummet, ''Skojar du?'' ropade jag och satte mig i skräddarställning. ''Nej!'' ropade han tillbaka. Jag suckade och böjde på huvudet och kollade ner på mina svarta hälstrumpor. ''Har du bestämt dig?'' jag kollade upp på honom, han hade slängt på sig en vit långarmad tröja och svarta shorts. Han kravlade upp ärmarna till armbågen och ställde sig framför mig. Jag kollade på honom från topp till tå. ''Har jag sagt att du är riktigt snygg?'' jag kollade på honom och la mitt huvud på sned. ''Massor med gånger, men du är själv tusen gånger snyggare'' sa han och log. ''Omöjligt'' viskade jag. ''Såå?'' sa han och höjde på ena ögonbrynet, ''Kom då'' muttrade jag surt. ''Jag tänkte väl det'' sa han och log stort, han satte sig i mitt knä, ''Jag hat några krav'' sa han. Jag suckade. ''Kyssen ska vara i 5 sekunder sen gå över till hångel plus en kyss på halsen'' jag gapade, ''Helt seriöst Bieber, vad tror du att jag är? en docka eller?'' han skrattade ''Ja, du är min lilla docka'' jag gjorde en sur min. ''Jag är inte liten'' lögn. ''Ge mig min kyss och hångel nu'' sa Justin otåligt. Jag böjde mig försiktigt ner, våra läppar var 1 cm från varandra, jag kände hans varma andedräkt mot mina läppar. Jag pressade hårt mina läppar mot hans och tryckte honom tätt intill mig. Hans tunga dansade försiktigt runt i min mun. Jag avslutade kyssen. ''Visa mig vägen nu'' sa jag andfådd och kollade rakt in i hans honungsbruna ögon. Han skakade på huvudet. ''Jag ska först kyssa dig på nacken'' Jag la mitt hår på högra axeln och böjde huvudet mot höger. Han pressade sina läppar mot min nakna hals och kysste den gång på gång. ''Du sa en gång'' muttrade jag och la min hand på hans huvud. ''Låt mig göra ett sugmärke'' sa han och kollade på mig. ''Är du dum eller?, det räcker med den jag har på bröstet. Han ryckte på axlarna. ''Då visar jag inte'' Jag blundade och la mig ner på soffan, jag drog djupa andetag. Varför gör han såhär? vad försöker han komma fram till? ''Nanna'' sa han mjukt och smekte min arm. Jag öppnade försiktigt mina ögon. ''Lova på herdersord att du visar? du är kristen och du får inte bryta det'' han nickade. ''Jag lovar'' Jag böjde återigen på nacken och lät hans läppar möta min hals. Hans tunga började försiktigt dansa runt och jag kände att min hals blev blöt.

HOME SWEET HOME!
det kommer ett till kapitel idag tror jag, vi får se.
kommentera! :D


Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback