Published: 2012-05-16 Time: 13:33:14 Filed Under:

Kapitel 3 - Hotter than the fire

''Vad?'' sa jag och log.
Dom skakade på huvudet och traskade iväg alla tre.
''AXE'' skrek Caitlin från badrummet
''JA?''
''Justin skickade precis ett sms och frågade om vi ville följa med till stranden!''
jag sprang in till henne, men var tillräckligt blind och slog i tårna i tröskeln.
''AJ, OH MY MAMA'' skrek jag och höll mig för tårna.
Caitlin la sig ner på badrums golvet och skrattade, mascaran bara rann ner för hennes mjuka, bruna kinder och
lämnade en svart rand efter sig.
''Äh lägg av'' muttrade jag
''Ska vi följa med dom?, vi har ändå inget annat att göra?'' sa hon och kollade på mig med stora ögon
''Okej,visst Justinlover, trodde du hade kommit över honom'' sa jag och log överdrivet mycket
''You called me WHAT!?, pray for your life baby'' sa hon och började jaga mig
Vi sprang runt i hela huset och jag lyfte på mina ben överdrivet mycket så jag inte skulle riskera att mina tår
skadades igen
''FINE'' skrek jag och stannade
Catilin stannade framför mig och höjde sin hand, jag kollade frågande på henne
hann inte tänka ordet av innan hon hade tatuerat in sin hand på min kind.
''SMÄLLDE DU CAITLIN VICTORIA BEADLES JUST TILL MIG AXELIA ENYA SWALES!?'' sa jag och spärrade
upp mina ljusblåa ögon.
''oh oh'' sa hon och började kuta för livet
jag sket i henne och öppnade min stora walk-in closet, drog fram min leopard mönstrade bikini,
hon får sin hämd senare.
över bikinin hade jag ett bar slitna jeans shorts och ett enkelt blått linne.
''CATY'' skrek jag, Caitlin hatade det smeknamnet, men bara för att jävlas så ska hon höra det hela dagen.
''Ja?'' muttrade hon surt
''finished?'' sa jag och log, hon nickade, vi tog våra mobiler och började gå mot stranden
när vi kom närmare såg vi 3 gestalter stå med ryggen mot oss
''Är det dom?'' viskade jag och drog mig närmare Caty
''Ja, och varför viskar du?''
''Watch and learn baby'' sa jag och började springa i full fart mot killarna
Caitlin förstod vad jag tänkte göra och joggade tyst efter.
Jag hoppade upp på Ryan´s rygg och alla tre skrek som tjejer och hoppade minst 3 meter upp
jag och Caty rullade oss i sanden av skratt.
*Bra början på dagen* tänkte jag och log
''Varför ler du?'' sa Justin och började gå mot mig
jag slet av mig shortsen och linnet och började försiktigt gå baklänges
''Jasså, en vacker tjej som dig har navel piercing?'' sa han och log sitt Bieberleende som alla tjejer dog för.
''Ser du något du gillar?'' sa jag och sprack upp i ett leende.
''massor'' sa han och började seriöst springa som en galning efter mig.
jag sprang för mitt liv som om en gorilla kom springandes efter mig, han var snart ikapp mig
*Damn, han var snabb* tänkte jag, mina tankar avbröts av att starka armar lyfte upp mig bakifrån
och började gå mot vattnet.
''Justin nej,nej, NEEJ''
Han stannade i en bråkdels sekund, jag hann slita väck mig från hans armar, hade jag själv valt hade jag gärna varit kvar i hans famn.
''Vafan tänker du på Axe, skärp dig'' sa jag tyst för mig själv.
Jag joggade fram till Caitlin och Justin kom springandes efter mig
''You'll get revenge for this'' sa Justin och hånlog
''pff, we'll see darling, we'll see'' sa jag och blinkade med ena ögat.
Alla tre började gå mot mig.
''HALLÅ, CAITLIN DÅ?''
''Vi tar henne sen'' Sa Ryan och drog mig i min arm
Justin lyfte upp mig i famnen, Chris, Ryan och Chaz omringade Justin som bodyguards
''Omöjligt att jag kommer väck från dig''
''Scch, relax'' viskade Justin i mitt öra och pussade mig på kinden.
Jag kände till Justin's lilla trick, men den funkar inte på mig.
''Den funkar inte på mig Justin, Don't try''
'' Try what?'' sa han och log bieberleendet som nästan BARA NÄSTAN, dödade mig
''Now you're doing that again'' muttrade jag och kollade ut mot havet
''Doing what?'' sa Justin som inte fattade ett ord av vad jag har snackat om dom senaste minuterna.
Jag suckade ljudligt och innan jag hann reagera så hade Justin slängt i mig i det kalla vattnet.
Jag skrek av rädsla och för att det var så kallt
''Nice buddy!'' sa Ryan och gjorde high five med Justin
Chris och Chaz började skratta.
Dom började dra sig in mot stranden, men Justin vände sig om och öppnade sin famn som betydde att jag skulle krama han, jag sprang emot honom, men inte den riktningen som han trodde.
Jag sprang förbi honom upp till dom andra, jag började gå mot Caitlins väska och drog upp
handduken och virade den runt min solbrända kropp och ställde mig i riktningen mot solen.
Någon hade ställt sig framför mig och skymde solen.
Jag slog försiktigt upp ögonen...

Did you like it?
Isåfall kommentera! ♥

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback