Published: 2012-05-16 Time: 13:51:37 Filed Under:

Kapitel 29 - I'm hungry, give me something to eat

''Jag älskar honom'' hade Axelia skrivit, vem älskade hon? vad ska jag göra? vad vill hon att jag ska säga? tankarna hoppade runder i huvudet och jag hade inga svar, men en sak var jag tvungen och få reda på, vem hon älskade.

Jag hade läst alla hennes sms och tiden hade flygit förbi, jag kollade på klockan 23:06 visade den, dags och gå tillbaka. Jag reste mig sakta upp, mina ben hade somnat, jag skakade liv i dom och började snabbt gå tillbaka. Jag sprang den sista biten och tryckte ned handtaget, låst. Jag fumlade efter mina nycklar och fiskade upp dom, låste upp dörren och gick in. ''Axelia?'' viskade jag och gick till vardagsrummet, ingen där. Jag blev snabbt orolig och började kolla runt om i hela stugan, jag öppnade försiktigt dörren till sovrummet, en lättnad sköljde över mig. Hon låg där på den lilla soffan vi hade i rummet, hon låg och vred fram och tillbaka. Jag gick sakta fram till henne och strök henne mjukt över kinden. Jag lyfte upp henne och tryckte henne tätt intill min kropp och började gå mot andra sidan av rummet där sängen fanns. Jag la försiktigt ner henne och tog av mig mina kläder och kröp snabbt upp bredvid henne. Jag tryckte hennes rygg mot mig och började leka med en tråd som hade lossnat från hennes shorts. ''Jag älskar dig'' viskade jag och pussade henne på kinden, jag la ner mitt huvud på kudden och somnade.

AXELIA'S PERSPEKTIV!

Jag vaknade av att jag kände någon tätt intill mig och ett par armar runt om. Jag kollade snabbt bak och såg Justin ligga där, hade han flyttat mig under natten? Jag suckade och försökte krångla mig ur hans grepp utan att väcka honom. ''Du drömde och rörde dig jättemycket så jag flyttade hit dig'' sa han sömnigt utan att öppna sina ögon. ''Tack antar jag'' sa jag och bet mig i underläppen. Hade jag verkligen drömt? ''Är du hungrig? vad vill du ha till frukost?'' frågade jag och satte mig på sängen vid fotänden. ''Kan du fortfarande laga mat?'' frågade han och öppnade sina ögon. ''Det glömmer man inte bara sådär'' jag log, han hade rätt. Jag kan inte blanda ihop honom med förflutna och nu. Han har förändrats, han kanske är en bättre person jag måste ge honom en chans. ''Jag vill ha ägg och bacon'' jag himlade med ögonen ''Som vanligt då?'' sa jag och blinkade, han log ''Kommer du fortfarande ihåg?'' jag skrattade och gick snabbt ut ur rummet och till köket. Jag plcokade fram ägg och bacon och började snabbt slänga ihop någon ovettig frukost. ''JUSTIN, FRUKOSTEN ÄR KLAR!'' skrek jag och ställde ner hans tallrik på bordet. Han kom springandes ut med bara kalsonger på sig. ''Ska du gå runt sådär?'' sa jag och pekade på honom från topp till tå. ''Ja?, du går ju runt med hotpants och en bandu-bh, eller vad dom nu heter'' jag skakade på huvudet. ''Jag vet att du tycker att jag är sexig när jag går runt såhär, och jag menade faktiskt att det var snyggt!'' jag slickade mina läppar. Hade jag fått, så hade jag slickat hans magmuskler utan tvekan. ''Axe, du har också en otroligt sexig kropp'' ''Jag vet'' tänkte jag säga men neh, då kommer han bara tro att jag har världens bästa självförtroende, vilket jag hade. Jag hade hört att jag hade sexig kropp jättemånga gånger så tillslut har jag slutat bry mig. ''Vad ska du äta sexy?'' Jag sträckte mig efter mackorna, tog ett bett och slängde ner dom på bordet och satte mig ner. Justin nickade imponerande. ''Axelia, har jag sagt att du är sexig?'' Mackan fastnade i halsen och jag började snart hosta som en idiot som höll på och dö i ett sjukhus, Justin skrattade åt min reaktion och återgick till att äta. Jag drack upp all mjölk som fanns i glaset och hostan la äntligen sig. ''Gör det inte ont och ta en navelpiercing?'' frågade han mig och nickade mot min mage, ''Vadådå? ska du göra en?'' jag blinkade med ena ögat och vickade på mina ögonbryn? ''Jo, klart Bieber ska gå där med en navelpiercing, kan slå vad om att mina fans hade tyckt det var sexigt'' Asså den killen hade svår för att vara normal, jag skakade på huvudet och började skratta. ''Sexy, jag är fortfarande hungrig'' sa han och sträckte sig efter mina mackor. Jag smällde honom på handen och började sakta tugga och njöt av maten, ''Du vet att jag kan ta den från din mun om du fortsätter göra så?'' jag ryckte på axlarna och fortsatte ''Mhm vad gott, så gott att jag nästan stönar!'' Justin kollade chockat på mig och brast ut i gapskratt ''Oj, jag menade inte så, Justin sluta!'' han fortsatte att skrattade, jag hoppade på honom och satte mig i hans knä. ''Saknat mig sexy?'' ''Mm, jättemycket'' sa jag och fortsatte äta. ''Men om det nu är så gott så borde du vara jävligt bra i sängen'' jag vände snabbt huvudet mot honom, ''Vet du vad? jag är otroligt duktig, du vet sängen är min grej'' jag blinkade med ena ögat. ''Duschen också'' sa han och pussade mig på axeln. jag ryckte på axlarna, tjja? vad ska man säga, allt sådant är jag bra på. ''Du vet att jag kan göra dig kåt lilla du'' skämtade jag och smällde till honom på axeln. ''Ja, det har hänt förut''. Jag kollade på honom och sen ner på min macka igen. ''ÖÖ, nu vill inte jag äta mer, du äcklade mig'' sa jag och gjorde en grimas, ''Haha, det var det som var meningen'' svarade han och tog tacksamt emot mackorna och började slänga i sig dom som en gris. ''JUSTIN!''

tråkigaste delen ever som jag någonsin har skrivit
hm, bra svenska :o ?
på kapitel 30 & framåt så ska jag börja slänga in massa bilder, watch out ladies!
btw, jag suger på att skriva & komma på rubriker :oo

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback