Published: 2012-05-16 Time: 13:48:56 Filed Under:

Kapitel 25 - I hate to mess with you

''Jag älskar dig!'' skrek han från sovrummet, jag suckade och återgick till att skära gurkan.
''Jättegott'' sa Justin och fortsatte att slänga i sig sin falafel som han för första gången hade smakat, ''Det är vegetariskt'' sa jag glatt och åt en bit sjögurka. ''Redan klar?!'' frågade jag chockat, ''babe, när det är såhär gott så skulle jag äta flera stycken'' jag tog mig för magen, ''Justin, vill du äta min då?, jag orkar inte mer'' jag putade med läpparna och försökte se ut som en bebis, vilket jag lyckades med, för Justin tog mackar ur händerna på mig utan någon tvekan och började äta, ''PLING'' hördes från min mobil, jag sprang till vardagsrummet vart jag hade slängt mobilen tidigare idag när det gick hett mellan mig och Justin. ''Ett nytt meddelande från Usher'' jag tryckte på visa, ''Du & Justin måste komma till studion NU'' läste jag högt medans jag gick tillbaka till Justin. ''Justin, Usher skrev att vi måste till studion nu!'' sa jag till han när jag hade kommit in till köket. Jag räckte fram min telefon och visade honom, ''Let's go'' sa han och joggade ut till hallen. ''Det kanske hade varit fräscht att byta om?'' Justin kollade upp mot mig, ''Ja juste, skynda dig!'' nämnde man ordet ''Studio'' till justin skulle han kunna springa flera kilometer dit, han skulle göra allt precis allt för att få sin familj och fans glada, en av orsakerna till varför jag älskade honom. Jag sprang upp för trappan, såg mig inte för och gick rakt in i tröskeln med tårna, ''AJ!'' skrek jag och började hoppa upp och ner, ''Vad är det?!'' skrek Justin oroligt och sprang upp, ''Jag slog i mina tår i tröskeln'' han skrattade så han trillade ner för trappan, ''Fint'' ropade jag och klappade händerna, jag öppnade den stora walk-in closet och kollade mig om, ''hur fan har Justin hunnit göra såhär mycket?'' viskade jag till mig själv. ''Sa du något babe?'' sa han och kramade mig bakifrån, ''Nej, ingeting'' han la hela mitt hår på den vänstra axeln och började pussa mig på halsen, ''Den röda korta vardagsklänning med en svart kavaj och svarta högklackat?'' frågade Justin och pekade på sakerna, ''Ja, men kan du sluta kyssa min hals i 5 hela minuter?!'' det började bli irriterande, ''babe vad är det?'' jag suckade, kan slå vad om att han tror att jag är sur på honom, vilket jag inte är, men jag tycker ändå att det är irriterande. ''Är du sur på mig?'' han började smeka mig på armen med pekfingret, jag blundade och tog ett djupt andetag. ''Nej jag är inte sur på dig, jag tycker bara att det är irriterande när du kysser min hals var 5 jävla minut!''
han ryggade bakåt, var jag verkligen så hemsk mot honom? ''Men Axe, såklart jag ska kyssa dig, du är min flickvän!?'' ropade han argt. ''Jag vill ha lådan Justin!, jag åker till Las Vegas imorgon på det jävla skit lägret, JAG VILL HA LÅDAN!'' skrek jag och stampade med fötterna som en barnunge, ''Axelia, du kommer inte få lådan, vad du än gör, och vi måste skynda oss till Studion innan Usher blir arg!'' han var irriterad, men jag tänker inte ge mig, ''Gå själv, det är inte jag som har skivkontrakt, när du kommer tillbaka så ska lådan vara i MINA händer!'' han suckade och smällde skåpet hårt med knytnäven, ''Axelia, du klär på dig nu och går med mig eller så skiter vi i detta!''
''Amen lille vän, jag ska packa, jag åker IMORGON BITTI!, det borde du som ledare ha förstått'' fräste jag och slängde ut resväskan, jag tog en klunga kläder i famnen och slängde ner dom i resväskan, ''Axelia'' sa Justin mjukt och drog mig i armen, ''Nej'' muttrade jag och ryckte bort min arm. ''Axelia'' sa han igen och ryckte hårt i min arm så jag stod mittemot honom, 3 cm mellan våra kroppar, han la sina händer runt min midja och jag la mina båda händer på hans bröst, vi började vagga fram och tillbaka utan musik, i tystnad. ''Jag hatar att bråka med dig'' mumlade han i mitt hår ''Jag vill att du ska vara lycklig'' han pussade mig på kinden, ''Jag blir lycklig om du ger mig lådan'' viskade jag och en tår rann ner för min kind och lämnade efter sig en svart rand. ''Jag kan inte ge dig den, jag vill men jag kan inte'' han lyfte upp min haka och kollade mig i ögonen, böjde sig fram, ''Nej'' mumlade jag och vände bort huvudet, jag tog mig loss ur hans grepp och återgick  till att packa, ''Du har alltid varit en sånhär, du förändras aldrig, jag försöker rädda vår relation medans du bara vill förstöra den!'' sa han kyligt och pekade med fingret. ''Ursäkta?, vilken jävla relation? först svika en och sen komma krypande tillbaka när du inte får som du vill av henne?! - NEJTACK! och vad är det i den jävla lådan som är så hemligt?, var det inte du som hatade allt hemligt mellan oss!?'' skrek jag samtidigt som jag satte upp mitt långa hår i en hästsvans, ''Vad menar du?, att jag leker med tjejernas känslor?'' han började bli arg, han knöt knytnäven och  började sakta gå fram till mig, ''Just det, Justin Bieber 17-åriga popstjärnan förstod det, jag borde belöna dig med en Oscar'' Han tryckte upp mig i väggen, ska jag erkänna så var det inte skönt, det gjorde ont, ''Aj Justin släpp mig!'' skrek jag och försökte sparka mig loss, ''LUGNA DIG!'' skrek Justin med all energi han hade, jag slutade sparka och slåss omedelbart, aldrig sett han så arg.
''Jag älskade dig före det jävla kändisskapet, vill du veta vad som finns i den jävla lådan och hata mig förevigt? - Visst, jag kan ge dig den, men kom inte gråtandes tillbaka och be om ursäkt eller något liknande'' viskade han och släppte mig, han gick fram till lådan bredvid skåpet, slängde ut alla kläderna och tog fram lådan, ''Du får den imorgon på bussen, Ryan eller Chaz ger dig den, jag lovar'' den bruna lådan var i hans händer, en lättnad sköljde över mig ''Okej'' viskade jag och bet ihop käken, han nickade och gick ut och smällde dörren efter sig, jag ryggade tillbaka och stod fastfrusen, var det här slutet? vad kommer hända? tankarna virvlade runder i mitt huvud utan något svar, jag knep mig hårt i armen, jo det här var verklighet denna gången, precis så lämnade han mig.

Kommentera sötnosar!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback