Published: 2012-05-16 Time: 13:48:31 Filed Under:

Kapitel 24 - The new house, a new life, and new beginning

Justin böjde sig ner och jag tog chansen, jag smällde hårt till honom på rumpan, tog mina skor i hande och sprang barfota ut, den här dagen var den bästa på länge.


Justin kom skrattande ut och sprang ner lyfte upp mig i famnen och började gå ''Det var faktiskt ditt fan som ville att jag skulle göra så'' sa jag stolt och log, ''Haha jovisst'' han trodde mig inte, det var faktiskt såhär att hans fans hade spammat min twitter och frågade och jag kunde smälla till honom på rumpan, och jag gick med på det och tog de som ett skämt. ''babe, släpp ner mig, jag kan gå själv'' Justin stannade och kollade ner på mig, ''Vad?'' jag började kolla runt som en idiot. ''Kolla på mig Axelia'' jag kollade upp mot hans ansikte, han liknade en ängel som hade fallit ner från himlen, ''Vad kallade du mig?'' hans läppar var 2 cm ifrån mina, han ställde mig ner och behöll fortfarande avståndet, jag rodnade och kollade ner på mina vita hälstrumpor som hade förvandlats till svarta. Justin la sin hand under min haka och tvingade mig att kolla honom i ögonen, han böjde sig ner och kysste mig försiktigt, en blixt bländade mig och jag drog snabbt tillbaka huvudet, en folkmassa hade samlats runt oss och började skrika, ''AXELIA, GJORDE DU DET?'' skrek ett fan och viftade med sina händer, jag log ''Ja, det gjorde jag'' skrek jag tillbaka, Justin skrattade och vi gick fram till tjejen hand i hand, ''Så det var du som bad om det?'' Justin kramade henne, tjejen rodnade och kollade ner på sina skor, ''Ska jag erkänna så gillade jag det'' tjejen kollade snabbt upp, ''Jag med'' sa jag och slängde över mitt hår på ena sidan av axeln, ''Justin, du borde ta det lugnt med henne'' tjejen nickade mot mitt bröst, jag drog snabbt upp linnet och kollade ner på mina skor, Justin stod där och skrattade, tyckte det var roligt, ''Hon var för het, jag kunde inte behärska mig'' Jag gick snabbt ifrån dom och joggade fram till Scooter, jag delade mitt hår i 2 delar och la varsin del över mitt bröst så det täckte, ibland var det faktiskt bra med att ha midjelångt hår, ''Axelia, vart stack du?'' skrek Justin och började kolla runt. ''Här' skrek jag tillbaka och viftade med armarna, ''Kom'' sa Justin och lutade sig tillbaka mot stängslet som livvakterna hade sattit upp. Jag gick fram till honom och han la sin arm runt min midja, ''Ni är väl tillsammans nu?, hoppas det!'' sa en tjej glatt, jag och Justin kollade på varandra och sen tillbaka mot tjejen ''Ja det är vi'' sa Justin och log, ''YES!'' skrek folkmassan och började hoppa upp och ner, ''Justin, dags och dra lillebror'' skrek Scooter och öppnade dörren till limosinen. Justin tog min hand och vi sprang snabbt in i den stora bilen, vi började köra iväg och jag vevade ner fönstret och kollade ut, den varma vårvinden ven in genom våra nervevade vindrutor och mitt hår vägrade för en sekund ligga på plats. ''Vart ska vi Justin?'' han skakade på huvudet ''Överraskning, Dan du vet vart du ska!'' ropade han till chauffören, ''Ja Mr Bieber'' Jag skrattade så jag behövde böja mig ner för att få luft, justin log, ''Vad är det babe?'' han lyfte upp mig så jag satt i hans knä, ''Du är 17 för gud skull och han kallar dig Mr Bieber?'' jag gav ifrån ett högt skratt och böjde bak huvudet, ''Dan, kan du vara snäll och dra upp den högra vindrutan här bak?'' ropade jag och lutade mitt huvud mot Justins axel, ''Som du vill Mrs Bieber'' ropade han tillbaka och drog upp rutan, jag kollade snabbt upp på justin och höjde på mitt ena ögonbryn ''Jaa, Mrs Bieber, det låter perfekt!'' Jag kollade generat ner på mina bara ben, jag hade ett par svarta höga shorts och ett puffigt linne, Justin strök mig över sugmärket, ''Gör det ont babe?'' han la sin andra hand på min rumpa, seriöst den killen älskar min kropp mer än mig, jag kollade ner på sugmärket, det gjorde rättså ont faktiskt ''Ja lite'' erkände jag och la hela håret på andra axeln så man såg hela sugmärket, Justin fortsatte att stryka mig på bröstet och kollade ut genom fönstret, jag la mitt huvud mot hans huvud, ''Vad tänker du på älskling?'' sa jag och strök han över kinden, ''Hur omänskligt vacker du är och varför jag smälter varje gång du säger 'älskling', 'babe' eller mitt namn'' Jag satte mig i hans knä så jag hade varsit ben på varsin sida och kollade honom i ögonen, ''Är det någon som är omänskligt vacker så är det DU! och vill du att jag ska sluta kalla dig det då?'' Justin skakade snabbt på huvudet så man nästan trodde att de skulle trilla av, ''Nej aldrig, sluta aldrig'' han kysste mig försiktigt, jag la mina armar runt hans hals och böjde mig fram, nu är det jävlari jag som ska börja, Jag pressade mina läppar mot hans och började ivrigt kyssa honom, hans tunga dansade runder i min mun, ''Förlåt att jag stör Mr och Mrs Bieber, men vi är framme nu'' sa Chauffören och stängde av motorn, ''Okej, tack så mycket Dan'' sa Justin och gick ut ur bilen med mig i famnen, ett under att jag inte hade slått i huvudet. Papparazzi lyfte sina kameror och började fotografera, jag hoppade snabbt ner och gick en bit framför Justin.
''Är ni tillsammans nu?''
''Hur gammal är hon?''
''Ni är jättesöta tillsammans''
''Hur länge har ni varit tillsammans?''
''Hur känns det att ha den du älskar med dig överallt?''
frågorna poppade upp här och där, Justin tog min hand och började springa, han fiskade upp ett par nycklar från hans ficka och började låsa upp ytterdörren till ett hus som låg vid stranden, jag flämtade till ''Wow'' sa jag när vi hade kommit in och jag kollade runt om i huset, ''Gillar du det?'' Justin kramade mig bakifrån och började vagga fram och tillbaka, ''Jag älskar det'' viskade jag, Han vände mig om så jag stod ansikte mot ansikte med honom, ''Det här huset är vårt, vi ska bo tillsammans, punkt slut'' han gav mig en extra nyckel och pussade mig på pannan ''Men-'' Justin vände sig om ''Inga men Axe, jag orkar inte leva utan dig längre'' han lyfte upp mig i famnen och började snurra runt, ''Vad säger dina föräldrar om detta då?'' jag gick till köket, huset var gigantiskt, ''De tyckte att det var en jättebra idée'' Jag vände mig om ''ljug inte Bieber'' han lutade sig mot kylskåpet, ''skulle aldrig kunna göra någoting som skadade dig, tro det eller ej, mina föräldrar gick med på det, dina också, jag frågade dom innan jag gjorde allt detta'' jag drog efter andan, skulle jag bo här med justin alldeles själv?, gick mina föräldrar verkligen med på det?
''Men de hade villkor'' sa Justin och började gå mot mig ''Vad för villkor?'' nyfikenheten hade tagit över, jag måste veta. ''Att jag inte skulle ha sex med dig förren du fyllde 17, och att vi skulle ta det försiktigt'' jag höjde på ena ögonbrynet, jag fyllde 17 om två veckor, inte så farligt. ''Jag kan slå vad om att du längtar Justy'' han log, hans smeknamn som jag hade använt när jag ville något, och just nu så ville jag ha en kyss. ''You're such a bad girl'' han kysste mig ivrigt och tryckte upp mit mot kökbordet, han ställde sig med alla fyra över mig och började kyssa mig på halsen och brösten. ''Du älskar min kropp har jag märkt'' flämtade jag och flätade in mina fingrar i hans hår.
''Har jag alltid gjort och kommer alltid att göra, och du retar bara upp mig när du har kläder på dig''
han drog av mig min tröja och började smeka mig över ryggen, jag pressade mina läppar mot hans, aldrig att jag skulle låta någon ta honom från mig, han är min bara min, han knäppte upp min bh och slängde den på golvet, jag slängde av honom hans tröja, han bärde upp mig och gick ner från bordet och in på toan, ''Det skulle inte skada om vi duschade samtidigt, bara ännu mer sexigare'' sa han och kollade mig i ögonen, jag bet mig i läppen, verkar som om vi kommer bryta vad han har lovat på första dagen, jag fumlade med hans byxor fick inte upp knappsaken så jag drog ner dom, lätt som en plätt. ''Visste att du inte skulle göra mig besviken'' han skrattade ''Jag gör inte detta för dig, jag vill själv'' jag kollade honom i ögonen, han drog ner mina trosor och la sin hand på min rumpa, jag drog mig ut ur hans grepp och började gå mot dörren, ''Axe, gör mig inte kåtare än vad jag redan är'' jag låste dörren satte mig på golvet och började krypa mot Justin, jag satte mig upp på knä framför honom och drog ner hans kalsonger, och ställde mig upp så jag stod öga mot öga, ''Du fick mig'' sa han och tryckte sig mot mig, han lyfte upp mig och hoppade in i duschen, dom varma strålarna rann ner för min kropp, jag la mina ben runt om hans midja, vi fortsatte att kyssas, ''Jag förlåter dig för allting Justin om du lovar att inte göra om det'' viskade jag mot hans läppar ''Jag lovar'' han flätade in sina händer i mitt hår och tryckte sina läppar mot mina, ''Jag kan aldrig få nog, måste alltid ha mer'' sa han och kysste mig på halsen.

''JUSTIN VAD VILL DU ÄTA?'' skrek jag från köket, han sprang in med bara kalsonger, tog fram ägg och bacon, ''Men öö justin, äter du bacon?'' sa jag äcklat och gjorde en grimas, ''Äter du inte bacon?!'' sa han chockat och kollade på mig, jag skakade på huvudet, bacon var det äckligaste jag någonsin smakat, Justin lutade sig mot köksbänken så han hade ryggen mot och jag hade magen mot och skärde gurka, han tog en bit gurka och la sin hand på min rumpa, jag suckade och skakade på huvudet, ''Du har större bröst än innan, innan kunde hela min hand täcka men inte nu längre, nu måste jag använda två händer'' sa han plötsligt och knäppte upp lite av min stora tröja som jag brukade sova i. Jag kollade förvånat på honom, ''Kan du sluta tjata om mina bröst?'' han bet sig i läppen och log, ''Nej, du vet att jag inte kan behärska mig när du går runt sådär och så drar dina bröst min uppmärksamhet'' jag kollade på honom ''Ingen bad dig att kolla på dom'' han skrattade, ''Du tror på fullaste allvaret att jag ska sluta kolla?, nej babe tänk om, jag är Justin Bieber, tjejer är min hobby'' han började irritera mig, jag slog kniven mot köksbordet och kollade upp på honom ''Justin Drew Bieber, you annoy the shit out of me, det räcker!'' skrek jag irriterad, han knep igen sin käft, ''Du, förlåt jag skämtade bara'' viskade han och pussade mig på kinden, ''Ut härifrån NU Justin!'' han sprang ut från köket, jag gav ifrån mig ett lågt skratt ''Jag älskar dig!'' skrek han från sovrummet, jag suckade och återgick till att skära gurkan.

hehe, inga flera romantiska delar på ett tag tror jag inte, eller vem vet kanske (a)
kommentera sötnosar! ♥

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback