Published: 2012-05-16 Time: 13:46:59 Filed Under:

Kapitel 23 - we both know that we like it

''Jag har velat göra detta länge, ska jag känna mig skyldig så är det för detta'' han pressade sina läppar mot mitt bröst, jag kände något blött, han hade dragit ut sin tunga och började suga, ''JUSTIN NEJ!'' jag slog honom nätt på huvudet.
När Justin äntligen hade dragit tillbaka huvudet så såg jag, sugmärket var ganska stort, ''Justin, varför?'' suckade jag och kollade ilsket på honom, han ryckte på axlarna och log, ''Du vet vad jag vill ha Axelia'' han reste sig upp och började gå mot köket, jag gick upp ur soffan och kollade mig i spegeln, sugmärket var större än jag hade trott. Jag smekte den med fingret, det gjorde ont. ''Do you like it?'' Justin kramade mig bakifrån och la sitt huvud på min axel, ''Du hade inte behövt göra det så stort'' den var jättestor, täckte nästan halva mitt bröst. ''Jag vill att hela världen ska se och veta att du är MIN, bara MIN'' han bokstaverade det sista, jag lutade mitt huvud mot hans, ''Kan vi inte bara glömma det förflutna och börja om på nytt?'' Jag kollade han i ögonen genom spegeln, 'AXELIA GÖR DET' skrek en röst i huvudet medan den andra biten ville plåga både honom och mig. ''Du'' sa jag sakta och smekte hans kind, han blundade. ''Mhm?'' jag tog ett djupt andetag, ''Du vet det musiklägret som ska hållas i Las Vegas?'' han öppnade sina bruna ögon och kollade frågande på mig, ''Klart jag vet, jag ska vara ledare där'' jag vände mig blixtsnabbt om och tappade min haka till golvet, jag stängde snabbt ihop käken så ett klick small, ''äh, skitsamma'' muttrade jag och vände mig igen så jag hade ryggen mot honom, han la ännu en gång sina armar runt mig och lutade sitt huvud mot min axel, ''Nej, det är inte skitsamma, ingeting från dig är skitsamma'' viskade han och pussade mig sakta på kinden, gång på gång. Vad skulle jag säga?, att jag inte vill åka dit längre bara för att han ska vara där?, att jag ville ha en liten paus fram och tills jag kom tillbaka? Jag vet hur Justin är, han skulle ALDRIG gå med på honom, han är lika envis som sina fans, ''Vad tänker du på?'' vi började gå mot soffan, vi slängde oss i den, först Justin och sen jag som låg över honom. Jag la ner mitt huvud på hans ena bröst och min hand på hans andra, jag började fingra på en tråd som hade poppat upp från hans tröja, ''Vad tänkte du säga, älskling?'' han smekte min höft och sen ner till min rumpa, ''nej, det är inte viktigt'' Jag blundade, han skulle bara göra en hel historia av det här, bäst att jag inte berättar något, ''Jag hatar allt hemligt som finns mellan oss, har jag alltid gjort'' han strök mig sakta över håret, han visste att jag älskade det, han visste även att han gjorde mig knäsvag varje gång, han visste även att jag har älskat honom sen jag var 8, och sist men inte minst, han visste även hur mycket jag ville ha honom, han gjorde all i sin makt för att göra mig lycklig och göra mig hans, bara hans. Jag visste hur svartsjuk Justin kunde bli, han blev alltid röd om kinderna och började leka med sina tunga. Jag vände mig om på magen och kollade upp på honom, mina bröst trycktes ner och jag flashade halva om inte mer, han tittade nöjt ner på dom och sen upp till mina ögon igen, han la sin arm runt midjan på mig och med sin andra hand så började han stryka mig fram och tillbaka över mitt bröst. ''Du vet att jag gillar att göra så'' klart jag visste, han hade gjort det sen jag var 13, ''Dom är större nu, och du vet att jag skulle göra en till sugmärke så fort jag fick chansen till det'' han skrattade. Jag skakade på huvudet, ja, jag visste allt det han hade sagt och lite mer, han gillade min rumpa, han behövde inte säga det för att jag skulle veta, ''Och du vet även-'' jag la mitt finger på hans läppar ''Scch, vi kan ta det sen'' sa jag och började kyssa honom, jag tryckte mina läppar mot honom, att han alltid fick mig genom att göra så, han visste precis ALLT jag gillade som han gjorde på mig, han använde det mot mig för att jag skulle bli hans, visst justin du har mig. Kyssen blev allt ivrigare och nu satt jag i hans knä med mina ben runt och hans midja, hur har vi tagit oss upp i sittande ställning? han la sina hände på min rumpa och tryckte mig hårt emot honom, jag avslutade kyssen. ''Nej varför?'' han kysste min hals, min nyckelben och mitt bröst. ''Justin'' sa jag och tvingade honom att kolla på mig, han la sig ner på rygg igen med mig över, vi låg i samma ställning som innan vi började kyssas, ''Axelia, kan du ta av dig tröjan?'' jag kollade snabbt upp på honom och skrattade, ''inte här, tänk om någon kommer?'' han log, ''Vadådå?, vi är tonåringar, we do stuff like this'' han blinkade med ena ögat, ''nej justin, inte här, på ett säkert ställe så kanske'' jag log, han suckade och återgick till att leka med mitt bröst, '' vad ska vi göra, babe?, får jag berätta för hela världen att du är Axelia och min?''
jag drog in ett djupt andetag, ''hur vet dom vem jag är?'' han pussade mig på huvudet ''Jag har pratat mycket om dig i intervjuer, särskilt med Ellen'' jag slängde upp mitt huvud och kollade han chockat i ögonen, ''Ja babe, hela världen vet vem du är'' han log stort, jag satte mig upp i sittande ställning och råkade hamna med min rumpa på ett fel ställe, jag bet hårt ihop käken, ''Det är okej babe, sitt kvar'' Justin blinkade med ena ögat, jag kollade snabbt ner, vilket som var ännu värre, kollade upp på han igen, han skrattade ''babe, att ha sex är helt normalt'' jo visst, för honom var det normalt, men absolut inte för mig. ''Hur kom du in på det ämnet, justin?'' jag slickade mig sakta runt munnen, Justin tyckte det var sexigt, det visste jag, ''Om jag har en sexig flickvän, vad tror du då?'' han la sin hand på mitt bröst, ''Du kan inte låta min kropp va, ellerhur?'' han log stort, ''Hell no, du vet hur sexig jag tycker din kropp är, hela du är det från topp till tå'' jag skakade på huvudet och log, ''Axelia, Justin, vi har kommit!'' skrek Chaz från hallen, jag hoppade snabbt väck från Justin och slängde mig i fotöljen där Chaz och Ryan hade suttit innan, ''Har du varit våldsam Justin?'' sa Ryan och nickade mot mig, han hade sett sugmärket, helvete. ''Sexigt'' sa Chaz och Chris, dom slängde sig i soffan, Justin skrattade och tyckte dethär var roligt. ''Nu behöver jag och Axelia faktiskt gå'' Justin reste sig upp, tog min hand och började gå ut till hallen, ''Det varr ju synd bro'' justin böjde sig ner för att ta på sig sina skor och jag tog chansen, jag smällde hårt till honom på rumpan, tog mina skor i handen och sprang barfota ut, den här dagen var den bästa på länge.

Det kommer ett till kapitel om ca 10 minuter, promise!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback