Published: 2012-05-16 Time: 13:45:58 Filed Under:

Kapitel 22 - Leave us alone.

Efter ett tag dök två varelser till, denna gången Jessia och och Caitlin, äntligen några normala människor.

''Vet ni vad jag tycker?'' frågade jag och slängde mig i soffan bland alla mjuka kuddarna, ''Du får aldrig slut på ideér eller hur?'' sa Justin och slängde sig på min soffa, I MIN famn, ''Shut the fuck up Bieber, and move your damn ass'' Ryan, Chaz & Chris kollade chockar på mig, ''Jag går inte väck härifrån tills du ber mig snällt och bara för att du var så otrevlig så ska jag få en puss på kinden'' Du måste skoja, ''Yeah right, you wish'' Ryan satte sig på fotöljen bredvid mig och Justin ''Bruden har en attityd, se upp bro'' skämtade Chris och satte sig på kanten av Ryans fotöj, ''Yeah, that awkward moment when I can't handle my girlfriend'' jag slog till honom hårt på armen och himlade med ögonen ''Men iallafall, jag tycker vi ska ut och resa, vi behöver det''och då när jag sa vi, menade jag alla utom Justin, ''NOO, I can't, I'm too busy'' sa Justin och gjorde en ledsen min. ''Du behöver inte följa med, det är helt okej'', ''Nanna, håll käften'' muttrade han och la ner sitt huvud på mitt bröst, Jag suckade, ''Guys, leave us alone'', alla började resa på sig och gå ut, ''WAIT!, vem är du till att ge ut såna order?'' jag kollade argt på honom, han gjorde en gest så betydde att dom skulle fortsätta att gå. ''JUSTIN!'' skrek jag och började slå honom på axeln, ''Axelia lugna ner dig''
han tog en fast grepp om mina handleder, tårarna började sakta rinna ner för mina kinder, ''Scch babe, breathe'' Han kramade hårt om mig och började kyssa min hals och leta sig upp mot mina läppar, ''Justin lägg av'' andades jag andfådd, ''Nej, jag vet att du vill'. Jag kan fortfarande inte fatta hur han kunde påverka mig så mycket, han var  1 cm från mina läppar, Justin pressade sina läppar mot mina och började kyssa mig ivrigt, hans händer travade ner för min kropp och stannade på höften, jag la mina armar runt hans hals och pressade honom mot mig. Jag la mig ner på rygg så jag hade honom över mig, han stödde sig på ena armbågen så att det inte skulle bli tungt för mig. Hans händer började röra sig uppåt och stannade lite under min bröst, han kysste mig ner för halsen och nyckelbenet och stannade vid min urringning, ''Jag har velat göra detta länge, ska jag känna mig skyldig så är det för detta'' Han pressade sina läppar mot mitt bröst, jag kände något blött, han hade dragit ut sin tunga och började suga, ''Justin, NEJ!'' jag slog honom nätt på huvudet.

En liten romantisk del som jag lovade, men det kanske blev för mycket, men iallafall :D

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback