Published: 2012-05-16 Time: 13:43:39 Filed Under:

Kapitel 20 - Confused, mad & yeah pretty obvious.

''Kenny'' sa jag när han hade hoppat in i bilen, ''Ja?'' jag tog ett djupt andetag, ''Jag älskar henne''

AXELIAS PERSPEKTIV!

Jag vaknade av att alarmet, jag tog min mobil och kollade sömnigt på klockan, jag spärrade upp mina ljusblåa ögin, ''SHIT, KLOCKAN ÄR 10?!'', skrek jag och slängde av mig täcket, jag kollade up genom fönstret, solen sken. Jag drog snabbt på mig mina svarta shorts med en hög midja och matchade ett vitt puffigt linne. Jag sprang ner för trappan, Alex körde mig sen hem igår, runt 12 tiden. Vi hade kollat på film och varit ute med hans kompisar. ''Mackorna ligger på bordet!'' ropade mamma från badrummet. Jag tog en macka och tryckte ner den i munnen, skuttade ut till hallen och drog på mig mina svart/vita converse och slängde på mig munkjackan, och sprang ut till min Range Rover som stod på uppfarten. Motorn fräste till, jag backade ut och började köra iväg, det räcker att jag var försenad i två timmar, min mobil ringde, jag gav inte displayen en blick och svarade direkt. ''Axelia'' muttrade jag, ''Har jag inte sagt till dig att du inte får prata i telefon när du kör!?'' Spionerade han på mig eller?, Jag skakade på huvudet, typiskt Justin att göra en big deal av det ''Hade jag vetat att det är du så hade jag inte svarat'', Jag behövde inte se honom för att veta att han log, ''Du har väl en display eller? jag tog ett djupt andetag, ''Jag kollade faktiskt inte på den, för jag var upptagen med att inte krocka.'' sa jag kallt och bet ihop käken, ''Du svarade inte på min fråga.'' Jag bromsade, ''Justin jag har inte tid med dig'' Jävla rött ljus, bli grönt någongång, jag närmade mig skolan och körde in till parkeringen, ''Jag tog lådan innan jag åkte'', mina ögon blev till tefat, ''WHAT, OH WHAT DID YOU JUST SAID?!'' skrek jag i telefonen, han klickade mig.
Jag försökte ringa up honom, en signal gick, två signaler, tre, fyra, jag la på och försökte igen. Han svarade inte, vilket jag hade förväntat mig. Vad trodde jag?, att Justin skulle ringa mig och be mig komma & hämta den?, Han är lika envis som mig om inte mer, 'Förhelvete Justin!'' skrek jag och började gråta, han tog det jag mest av allt ville ha, Ja, jag försökte glömma honom, men enkelt när han poppade upp här och där hela tiden. Jag startade bilen och började köra iväg, skolan får vänta.
Tårarna rann ner för mina kinder som floder, jag provade ringa igen och hoppades på att han skulle svara, ''Snälla justin svara'', jag la på och slängde min mobil på passagerarsätet, med gasen i botten började jag köra hem, jag torkade väck tårarna med baksidan av handen. Yrseln började komma och jag saktade ner på farten, jag hade inte tid för den där jävla sjukdomen just nu, jag svängde in på en parkering, mer hann jag inte tänka, innan allting blev svart.

Här får ni en liten del, jag har tävling idag, eller iaf typ snart, typ runt 8 tiden, Håll tummarna för oss att vi vinner, btw, det är en gymnastik tävling, men iallafall, KOMMENTERA, så är ni jättesöta.

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback