Published: 2012-05-16 Time: 13:43:13 Filed Under:

Kapitel 19 - Kenny, I need it

Jag kollade på honom, han ser faktiskt inte så dum ut, han har en otroligt het kropp och riktigt fina ögon, DAAANG, han var sjukt snygg!

JUSTIN'S PERSPEKTIV HELA INLÄGGET!

Jag tog mina saker, kollade mig om för sista gången på flera veckor, jag ska åka på turné i 1 månad, och under den månaden får hon tänka igenom allting, ''Justin, vi måste åka'' Kenny hade kommit in i rummet, och böjde sig för att ta min väska, ''nej det är okej bro'' sa jag och försökte ta den, han rufsade till mitt hår och log, jag gick långsamt ut ur rummet och stängde dörren efter mig och började gå mot utgången, mamma stod några meter bort och väntade på mig, ''Hej gubben'' hon pussade mig på huvudet, jag kramade hårt om henne och lät tårarna komma fram ''Justin?'' frågade hon oroligt, ''jag älskar henne mamma'' viskade jag och backade några steg så jag kunde kolla henne i ögonen, ''Vad hände när du var där hos henne igår?'' jag skakade på huvudet och gick ut till bilen och hoppade in i baksätet, mamma skulle ta en annan bil för hon skulle inte åka än, jag skulle åka före henne, Kenny började köra iväg, ''Kenny'' sa jag sakta och böjde mig fram, ''Vad är det grabben?'' jag log, ''Du kommer väl ihåg den lådan jag och Axelia grävde ner?'' Han skakade på huvudet ''Ja?'', jag tog ett djupt andetag, ''Vi måste hämta den innan henne'' han kollade på mig i backspegeln, ''Nej, det kan vi inte justin, vi har inte tid'', jag tappade hakan, så han menar att Axelia, skulle få veta vad jag har skrivit i den?, allt skit om henne som inte gäller längre?, ''Kenny, du måste förstå mig, JAG BEHÖVER DEN, det finns massa skit i den som kommer göra det värre om hon får tag på den, JAG MÅSTE HA DEN!'' skrek jag och slog till sätet ''Lugna dig och förklara!'' Jag hoppade fram till framsätet och sket i om någon polis såg oss, ''Lyssna noga Kenny, i den där jävla lådan finns saker som jag har skrivit, anledningen till varför jag lämnade henne och du vet varför och massa mera, jag har ljugit om att jag lämnade henne för att hon skulle vara lycklig, men det stämmer inte ellerhur?'' han nickade ''Och så har jag skrivit massa dumma saker om henne, och det vill jag inte att hon ska se, för då blir det bara värre, förstår du?'' Han kollade snabbt på mig, ''HÅLL I DIG BIEBER, FÖR NU FLYGER VI TILL PARKEN!'' skrek han och gasade, jag började skratta, under den 5 minuters resan så satt vi i bilen tysta, jag tänkte på hur det skulle bli när Axelia fick tag på lådan, vad skulle hända?, kommer hon någonsin att förlåta mig?, ''Bieber det är väl här?'' jag kollade snabbt ut, ''JA'' skrek jag och sprang ut ur bilen och in till skogen, kenny kom springandes efter mig, ''Säg att du har en spade med dig?'' jag kollade på hans händer, nix, det hade han inte, Jag började gå runt trädet, jag och hon gömde en spade här när vi alltid skulle skriva något, jag fick syn på något silvrigt, ''DÄR!'' skrek jag och hoppade dit så mina byxor trillade, jag drog snabbt upp dom och kollade runt mig så inte någon annan såg, jag tog spaden och började gå tillbaka, ''Behöver du hjälp grabben?'' jag skakade på huvudet, nu skulle jag bara komma ihåg vart vi grävde ner den dumma lådan, det är väl mellan dom två träden därborta? jag kisade med ögonen, ja det var det. Jag sprang dit med all kraft jag hade och började hastigt gräva, ''Lillebror, lämna över det där jobbet till någon som kan'', jag höjde på ett ögonbryn, vad menar han? ''Här, jag gör det'' han räckte fram sin hand, jag gav honom spaden och började backa undan, ''Hur långt ner är den?'' jag kliade mig på huvudet, ''inte så långt, tror jag inte'' Kenny slänge spaden åt sidan och började gräva med händerna, han satte sig på knä, ''Jag tror jag har hittat den'' sa han och drog upp en brun låda, ''JAG ÄLSKAR DIG!'' skrek jag och hoppade på honom, han grävde snabbt tillbaka jorden som han hade slängt här och där, ''Ska du inte berätta för henne att du har lådan?'' sa han medans vi gick tillbaka till bilen, ''Nej'' sa jag argt, vill hon ha den så får hon komma och ta den, men först ska jag riva ut några sidor ur boken som finns i, Jag slappnade av, jag hade tagit den först, jag kramade hårt om den och hoppade in i passagerarsätet, den här lådan och innehållet är MITT, hon ska inte få någonting, jo bara när jag är klar med vad jag vill ha.
''Kenny'' sa jag när han hade hoppat in i bilen, ''Ja?'' jag tog ett djupt andetag, ''Jag älskar henne''

Jag var tvungen att göra en ny blogg för att drewbieberdream funkade inte längre & jag hade inte gjort någonting med den :S
men iallafall, jag fortsätter att skriva på denna, så håll utkik!
KOMMENTERA! :*

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback