Published: 2012-05-16 Time: 13:42:45 Filed Under:

Kapitel 18 del 2 - Do you remember that box?

''Axelia'' sa jag försiktigt och satte mig på kanten i hennes säng, ''Mhm?'' sa hon och öppnade sina ögon, jag smälte, hennes ljusblåa ögon som jag älskade att kolla in i, ''kommer du ihåg lådan vi grävde ner?''


Axelia's perspektiv

Jag kollade chockat på honom, ''Jag tänkte precis på det'' han höjde på sina ögonbryn, ''såå?, ska vi kolla imorgon när du får komma ut?'' jag suckade, jag orkade inte med fler tårar, svek och minnen, ''that box is my past, I need to forget it!'' skrek jag och smällde till händerna för ansiktet, ''Axe, please don't'' sa han och försökte dra väck mina händer för ansiktet, ''AXELIA PLEASE'' skrek han medans tårarna rann ner för hans kinder, han la mitt huvud på hans axel och höll hårt om mig, ''I can't Justin'', han suckade, ''please, and I'll promise to not do anything, I'll leave you alone, and now, for real'' Han lovade att han skulle lämna mig ifred efter resan till lådan, kunde jag lita på honom?, ''Sure, but if you don't leave me alone, you don't know what I'll do with you Justin Drew Bieber''

CASPIAN'S PERSPEKTIVE!

''ENOUGH'' skrek jag innan Justin hann lova något, ''Axelia, stop being a stupid bitch, HE CARES about you, you're such an idiot if you don't want him in you life, HE JUST SAVED YOU, and you're beginng him to leave you..'' ''Caspian, enough'' avbröt justin mig och tog ett fast grepp om min arm, ''You don't deserve him, and I'll maybe never know what he see in you, he's trying to do everything to make you happy'' hon grät, ''CASPIAN'' skrek Justin argt och puttade ut mig från rummet, jag vankade av och an utanför dörren, ''fuck'' muttrade jag och bankade huvudet i väggen, ''Caspian'' ropade Caitlin och joggade fram till mig, jag kramade hårt om henne medans mina tårar rann sakta ner för kinden, det var inte såhär det skulle bli, men jag kunde inte se Axelia stå och skylla på justin, som inte hade gjort ett skit ''What happend?'' frågade hon mjukt och tårkade väck min tår med kinden.
''I just had a fight with Axelia'', ''TELL ME YOU'RE LYING?'' hon puttade mig ifrån henne och kollade på mig med stora ögon, ''Huh, I'm not?, hon höll sig för munnen, ''What the hell is happening?'', hon sprang snabbt förbi mig och slog upp dörren till Axelia's rum, ''Justin get out!'' hörde jag henne ropa till Justin och putta ut honom.

JUSTIN'S PERSPEKTIV!

''No, Axelia, don't listen to him'' tårarna bara rann ner för hennes kinderna, vad jag än sa så hjälpte det inte, ''He's right, I don't deserve you, I'm a stupid bitch'' hon började slå på sig själv, ''Axelia, NO!'' jag tog tag i hennes händer och tvingade henne att kolla mig i ögonen, ''You're not a stupid bitch, you're the strongest girl i've met, I AM the one who DOESNT DESERVE YOU'', en tår rann ner för mina kinder, jag tryckte henne mot mig och kramade henne hårt, ville hon att jag skulle lämna henne, så ska jag det, sålänge hon är lycklig så är jag, spelar ingen roll om det är med mig eller någon annan, hon kommer alltid ha en del av mitt hjärta, ''So i guess this is goodbye?'' en stor klump hade fastnat i halsen, jag kunde inte svälja, det gjorde ont. ''Sorry Justin'' viskade hon, ''JUSTIN GET OUT!'' skrek Caitlin som hade kommit in till rummet och puttade ut -rättare sagt- fällde ut mig, Jag mötte Caspian's blick, han hade gråtit, jag omfamnade honom, ''Scch it's okay bro'' Trodde jag verkligen på att det är okej?, ingeting kommer bli sig likt men som folk säger: ''Sometimes you need to accept that what is done is done.''

AXELIA'S PERSPEKTIV!

Caitlin kom rusande in till rummet, slängde ut Justin och satte sig ner bredvid mig, ''Sa jag inte till dig att du inte skulle anstränga dig, att du inte skulle göra så?'', Jag tog ett fast grepp om hennes hand, ''Hur ska du annars bli frisk?, vi båda vet att det inte är så enkelt'', hon hade rätt, det är inte enkelt och besegra sina kramper vart tjugonde minut själv, Det var bara Jag, Caitlin mamma och pappa som visste om detta, Mamma är en sjuksköterska, det var hon som upptäckte det, och om det blev för stressigt, ansträngde mig, eller något annat liknande så svimmade jag eller fick krampryckningar, det här var botligt och jag var snart frisk, jag hade inte fått ryckningar lika ofta som när jag var liten

UTE UR SJUKHUSET!

''Jag måste få veta Caitlin'' gnällde jag och hoppade upp och ner som en barnunge,
''Nej, du får inte gå dit, finns ingeting du behöver'' jag suckade, hon ville inte att jag skulle gå och kolla om lådan fortfarande var kvar, jag tog min jacka, öppnade dörren och sprang ut i den kyliga vädret, ''AXELIA'' skrek Caitlin efter mig och sprang ut, jag sprang bort från henne, till närmaste busshållplats, jag gömde mig bakom trädet och hoppades på att hon inte skulle se mig, ''Vad gör du?'' frågade Alex som hade sett mig, jag gav ifrån ett skrik och hoppade skrämt upp, ''Ehm hej'' viskade jag och rodnade, jag kollade ner på mina skor, han skrattade, log och avslöjade sina vita,raka tänder, typiskt mig att kolla på sånt, jag bet mig i läppen, ''Såå?'' jag kollade upp, ''Ehm jag var påväg till parken och träffa en en kompis'' ljög jag och log, han kollade misstänksamt på mig, jag sneglade bort mot skogen och såg Justin stå där och spionera på oss, ''Ska jag köra dig?'' han blinkade med ena ögat, jag skrattade, ''Behövs inte, jag tar bussen'', han höjde på ögonbrynet, ''Komigen, jag vill att min bil ska lukta bättre än bussen'' jag gav ifrån ett skratt, flörtade killen med mig?, ''Som du vill Alex'' jag kollade på honom från topp till tå, ''Seeing something you like?'' Jag kollade snabbt upp och rodnade, han började gå och jag joggade snabbt ikapp honom, han öppnade bildörren och jag hoppade ivrigt in, han joggade runt bilen och hoppade in i förarsätet, han började köra, jag kollade på honom, han ser faktiskt inte så dum ut, han har en otroligt het kropp och riktig fina ögon, DAAANG, han var sjukt snygg!

ingen lång del, men hur i helvete minskar man bokstäver?
vill inte att texten ska vara så stor :oo
men iallafall KOMMENTERA!
''Axelia'' sa jag försiktigt och satte mig på kanten i hennes säng, ''Mhm?'' sa hon och öppnade sina ögon, jag smälte, hennes ljusblåa ögon som jag älskade att kolla in i, ''kommer du ihåg lådan vi grävde ner?''
Axelia's perspektiv
Jag kollade chockat på honom, ''Jag tänkte precis på det'' han höjde på sina ögonbryn, ''såå?, ska vi kolla imorgon när du får komma ut?'' jag suckade, jag orkade inte med fler tårar, svek och minnen, ''that box is my past, I need to forget it!'' skrek jag och smällde till händerna för ansiktet, ''Axe, please don't'' sa han och försökte dra väck mina händer för ansiktet, ''AXELIA PLEASE'' skrek han medans tårarna rann ner för hans kinder, han la mitt huvud på hans axel och höll hårt om mig, ''I can't Justin'', han suckade, ''please, and I'll promise to not do anything, I'll leave you alone, and now, for real'' Han lovade att han skulle lämna mig ifred efter resan till lådan, kunde jag lita på honom?, ''Sure, but if you don't leave me alone, you don't know what I'll do with you Justin Drew Bieber''
CASPIAN'S PERSPEKTIVE!
''ENOUGH'' skrek jag innan Justin hann lova något, ''Axelia, stop being a stupid bitch, HE CARES about you, you're such an idiot if you don't want him in you life, HE JUST SAVED YOU, and you're beginng him to leave you..'' ''Caspian, enough'' avbröt justin mig och tog ett fast grepp om min arm, ''You don't deserve him, and I'll maybe never know what he see in you, he's trying to do everything to make you happy'' hon grät, ''CASPIAN'' skrek Justin argt och puttade ut mig från rummet, jag vankade av och an utanför dörren, ''fuck'' muttrade jag och bankade huvudet i väggen, ''Caspian'' ropade Caitlin och joggade fram till mig, jag kramade hårt om henne medans mina tårar rann sakta ner för kinden, det var inte såhär det skulle bli, men jag kunde inte se Axelia stå och skylla på justin, som inte hade gjort ett skit ''What happend?'' frågade hon mjukt och tårkade väck min tår med kinden.
''I just had a fight with Axelia'', ''TELL ME YOU'RE LYING?'' hon puttade mig ifrån henne och kollade på mig med stora ögon, ''Huh, I'm not?, hon höll sig för munnen, ''What the hell is happening?'', hon sprang snabbt förbi mig och slog upp dörren till Axelia's rum, ''Justin get out!'' hörde jag henne ropa till Justin och putta ut honom.
JUSTIN'S PERSPEKTIV!
''No, Axelia, don't listen to him'' tårarna bara rann ner för hennes kinderna, vad jag än sa så hjälpte det inte, ''He's right, I don't deserve you, I'm a stupid bitch'' hon började slå på sig själv, ''Axelia, NO!'' jag tog tag i hennes händer och tvingade henne att kolla mig i ögonen, ''You're not a stupid bitch, you're the strongest girl i've met, I AM the one who DOESNT DESERVE YOU'', en tår rann ner för mina kinder, jag tryckte henne mot mig och kramade henne hårt, ville hon att jag skulle lämna henne, så ska jag det, sålänge hon är lycklig så är jag, spelar ingen roll om det är med mig eller någon annan, hon kommer alltid ha en del av mitt hjärta, ''So i guess this is goodbye?'' en stor klump hade fastnat i halsen, jag kunde inte svälja, det gjorde ont. ''Sorry Justin'' viskade hon, ''JUSTIN GET OUT!'' skrek Caitlin som hade kommit in till rummet och puttade ut -rättare sagt- fällde ut mig, Jag mötte Caspian's blick, han hade gråtit, jag omfamnade honom, ''Scch it's okay bro'' Trodde jag verkligen på att det är okej?, ingeting kommer bli sig likt men som folk säger: ''Sometimes you need to accept that what is done is done.''
AXELIA'S PERSPEKTIV!
Caitlin kom rusande in till rummet, slängde ut Justin och satte sig ner bredvid mig, ''Sa jag inte till dig att du inte skulle anstränga dig, att du inte skulle göra så?'', Jag tog ett fast grepp om hennes hand, ''Hur ska du annars bli frisk?, vi båda vet att det inte är så enkelt'', hon hade rätt, det är inte enkelt och besegra sina kramper vart tjugonde minut själv, Det var bara Jag, Caitlin mamma och pappa som visste om detta, Mamma är en sjuksköterska, det var hon som upptäckte det, och om det blev för stressigt, ansträngde mig, eller något annat liknande så svimmade jag eller fick krampryckningar, det här var botligt och jag var snart frisk, jag hade inte fått ryckningar lika ofta som när jag var liten
UTE UR SJUKHUSET!
''Jag måste få veta Caitlin'' gnällde jag och hoppade upp och ner som en barnunge,
''Nej, du får inte gå dit, finns ingeting du behöver'' jag suckade, hon ville inte att jag skulle gå och kolla om lådan fortfarande var kvar, jag tog min jacka, öppnade dörren och sprang ut i den kyliga vädret, ''AXELIA'' skrek Caitlin efter mig och sprang ut, jag sprang bort från henne, till närmaste busshållplats, jag gömde mig bakom trädet och hoppades på att hon inte skulle se mig, ''Vad gör du?'' frågade Alex som hade sett mig, jag gav ifrån ett skrik och hoppade skrämt upp, ''Ehm hej'' viskade jag och rodnade, jag kollade ner på mina skor, han skrattade, log och avslöjade sina vita,raka tänder, typiskt mig att kolla på sånt, jag bet mig i läppen, ''Såå?'' jag kollade upp, ''Ehm jag var påväg till parken och träffa en en kompis'' ljög jag och log, han kollade misstänksamt på mig, jag sneglade bort mot skogen och såg Justin stå där och spionera på oss, ''Ska jag köra dig?'' han blinkade med ena ögat, jag skrattade, ''Behövs inte, jag tar bussen'', han höjde på ögonbrynet, ''Komigen, jag vill att min bil ska lukta bättre än bussen'' jag gav ifrån ett skratt, flörtade killen med mig?, ''Som du vill Alex'' jag kollade på honom från topp till tå, ''Seeing something you like?'' Jag kollade snabbt upp och rodnade, han började gå och jag joggade snabbt ikapp honom, han öppnade bildörren och jag hoppade ivrigt in, han joggade runt bilen och hoppade in i förarsätet, han började köra, jag kollade på honom, han ser faktiskt inte så dum ut, han har en otroligt het kropp och riktig fina ögon, DAAANG, han var sjukt snygg!
ingen lång del, men hur i helvete minskar man bokstäver?
vill inte att texten ska vara så stor :oo
men iallafall KOMMENTERA!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback