Published: 2012-05-16 Time: 13:40:41 Filed Under:

Kapitel 15 - Home sweet home

jag suckade, är det såhär dom skulle göra resten av sommaren och lägret?
hålla saker gömda för mig?, nej nu ska jag minsann visa dom vem Axelia Swales är.

JUSTIN'S PERSPEKTIV!

''JUSTIN VI HAR KOMMIT'' ropade Yasmine så fort dom gick innanför hotellrummet.
Jag sprang ut till hallen med bara byxor, Jag kom till Atlanta igår natt och skulle snart åka till Las Vegas för att vara ledare på ett musikläger, kommer bli fett nice!
''Aye'' sa jag och kramade Yassi och gjorde mitt och Ryans handslag, ''Vet någon att ni kommer till mig? följde någon efter er?'' frågade jag oroligt, ''men bara lugn Justin, bara vi, ingen vet'', jag log mot henne, hon var så lik Axelia på sättet, hennes personlighet, attityd och hennes vackra ögon.
''Hur är det med Axelia?'' viskade jag med tårarna i ögonen, ''Men gubben, hon mår inte så jättebra, men bättre än innan'' sa Yassi med en bebis röst och la sina armar runt halsen på mig, jag la mina armar runt hennes midja, hon skulle varit en perfekt flickvän, men tyvär ser jag henne bara som en vän, ''Everything's gonna be alright bro'' stöttade Ryan mig och slog mig nätt på ryggen, tror han verkligen att allting skulle bli bra? efter allt jag hade gjort mot Axelia?, Det är tack vare Axelia och fansen som jag står här idag, jag skulle inte klara mig utan henne.
''Home sweet home'' sa jag och gick runder i rummet, jag hade verkligen längtat hem, längtat efter att träffa mina vänner, min familj & mest av allt, Axelia.
Jag slog mig ner på fotöljen närmast fönstret som hade utkik mot havet, dethär är mer än bra.
Jag la armbågarna på knäna och lutade mig fram, ''Jag kan inte leva utan henne'' viskade jag gång på gång medan tårarna rann ner för mina kinder. ''JAG KAN INTE'' skrek jag argt och smällde till vasen så den trillade på golvet och gick isönder, ''Justin lugna dig!'' ropade Ryan ''Yass, fort hämta Pattie!'' skrek Ryan, Yassi sprang ut från rummet och började hysteriskt leta efter mamma.
''Vad är det bro, du har aldrig varit såhär förut''
''Det var inte meningen Ryan, det var inte meningen att svika henne, jag trodde bara att hon skulle vara lyckligare utan mig ivägen, hon har rätt till att inte vilja träffa mig''
''Jag tror nog vi behöver hämta Usher, Scooter eller någon''
''Hämta ingen'' sa jag bestämt
''Det är chill, jag har lugnat ner mig, du kan släppa mig nu Ryan''
Jag började vanka av och an, jag MÅSTE glömma henne, kan inte låta henne stoppa mig, ''Ryan, jag går ut till fansen så jag har något annat att tänka på'' Ryan nickade. Mina beliebers är det bästa som har hänt mig, dom får mig alltid på bra humör, jag drog på mig mina Supras och studsade ner för trappan, allt jag tänkte på var att fansen inte skulle märka att något hade hänt. Jag klistrade på ett leende, öppnade dörren och gick ut i den varma luften, Jag sträckte ut mina armar
''HOME SWEET HOME'' skrek jag över folkmassan, tjejerna började skrika mitt namn, dethär är mitt liv, det är här jag hör hemma med mina beliebers. Jag sprang fram till några fans som stod en bit bort, skrev autografer och tog ett varsitt foto med dom.
''Jag älskar dig'' sa den blonda tjejen som faktiskt var riktigt het, ''Love you too beautiful'' sa jag och log charmigt, jag kunde inte slita väck min blick från henne, det är något med henne som påminde mig om en person, ''Justin'' jag vred på huvudet och kollade på tjejen med brunt hår som hade avbrytit mina tankar, har jag verkligen så heta fans?, knappt att jag kunde kolla på dom utan att jag blev nervös, ''Yes shawty?'' hon rodnade, ''Can you give me two autographs, please?'' Precis där, just där, jag dog, sa hon precis ''please''? det ordet som gör mig knäsvag, ''Ofcourse babe'' sa jag och blinkade med ena ögat, ''What's your name ladies?'' den blonda tjejen hette tydligen Aimee och brunetten hette Nichole, ''beautiful names'' sa jag och blinkade åter med ena ögat mot dom, Ja jag gillar att blinka med mina ögon, jag tycker det är sexigt & det gör det ännu sexigar när fansen börjar skrika, jag log, mitt liv är perfekt, ''JUSTIN'' jag vände mig om och kollade upp mot balkongen, kenny. ''Bro, kom upp, vi måste snacka'' skrek han och vinkade, ''I'M COMING''
''Sorry ladies, I have to go'' dom log, ''No problems babe'' sa Nichole och blinkade med ena ögat.
Jag bet mig i läppen, att kvinnor alltid hittar min svaghet, det förstår inte jag, jag gick fram till Nichole pussade henne på kinden, samma sak gjorde jag med Aimee, jag vände mig om och sprang in till hotellet, pussen skulle säkert hamna i tidningen tidigare idag eller imorgon bitti, jag ryckte på axlarna, tryckte på hissknappen och väntade på att hissen skulle komma ''PLING'' hördes det från hissen, dörrarna öppnades och gissa vad?, i hissen stod...

Vem tror ni stod i hissen?
Var denna Justin - delen bra?
Det kommer fler kapitel ur justin's perspektiv :D
KOMMENTERA!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback