Published: 2012-05-16 Time: 13:38:24 Filed Under:

Kapitel 12 - No Justin

''Berätta Axelia, hur ska man vara med en tjej?'', började han och gick ett varv runt mig
som han hade gjort när vi stod på stranden.
Jag fnissade igen men försökte behålla allvaret.
''Jo, man ska..'' börja jag men stoppade när hans händer tog ett grepp om min midja igen.
''Får man göra såhär?'', viskade han i mitt öra och jag vände huvudet mot hans.

''JUSTIN VART ÄR DU?!'' skrek jag tvärs över den långa hallen.
''BUUH'' skrek han och la sina armar runt min midja
''WAAH'' skrek jag och hoppade upp i hans famn, lade mina ben runt midjan på honom
''ehm..'' sa jag och hoppade försiktigt ner.
Justin skrattade och mina kinder blev från bruna till röda
''Aw, du är söt när du rodnar''
''äh, lägg av'' fnissade jag och slog han lite nätt på armen.
''Kom'' sa han och drog mig i handleden
''Justin, AJ''
Vi gick sedan ut till parkeringen hand i hand
jag försökte dra mig loss, men Justin höll kvar min hand i ett fast grepp
''Justin släpp'' snäste jag och försökte rycka åt mig handen.
''scch, calm down'' sa han och tryckte min kropp mot hans
och det gjorde papparazzi ännu mer galna.
''Vad försöker du komma fram till?!'' muttrade jag och kollade ner på våra skor.
Han la sin hand under min haka och drog upp den så jag mötte hans blick.
Han böjde sig försiktigt fram

Pytteliten del, kommer mer KANSKE senare, e inte säker ♥
KOMMENTERA!

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback