Published: 2012-05-16 Time: 13:38:46 Filed Under:

Kapitel 12 del 2

''Vad försöker du komma fram till?!'' muttrade jag och kollade ner på våra skort.
Han la sin hand under min haka och drog upp den så jag mötte hans blick.
Han böjde sig försiktigt fram

''
nej justin, jag kan inte''
han suckade, drog sig bakåt och började gå mot arenan
''Du skulle ju köra mig?!'' skrek jag argt efter honom
''Kenny kan köra dig, eller så stannar du tills konserten är slut''
''Idiot'' muttrade jag och klampade surt efter honom.
Han la handen på min korsrygg och smekte mig försiktigt med tummen.
Jag sträckte mig efter handtaget till porten, slängde upp den och justin kom skuttandes efter mig
jag lovar, hade vi inte varit i arenan hade jag bankat skiten ur honom med en hammare eller något.
''Och du undrar varför jag snart vill döda dig''
''I love u too Axelia''
Justin drog mig i min handled och puttade in mig i hans rum
''O det var bra för att?'' undrade jag och höjde på mitt ena ögonbryn
''Nu kan du inte komma undan'' sa han och började gå, jag tog flera steg bakåt medan han gick emot mig
tillslut tog det slut och jag hade ryggen intryckt i väggen.
Han la sina händer på mina höfter och tryckte sin kropp mot min.
Jag blundade och tog ett djupt andetag och öppnade åter ögonen.
Hans läppar var 1 cm från mina och jag kände hans kalla andedräkt mot mina läppar
Hans mjuka läppar mötte mina, var det såhär det kändes att kyssa honom?
jag tryckte honom hårdare mot mig, kyssen blev mer ivrigare och gick till en hångel.

KOMMENTERA! ♥

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback