Published: 2012-06-03 Time: 20:01:35 Filed Under:

Kapitel 98 - I've loved you in five years, wanna marry me? (The End)

PREVIOUS: ''Men det gör ingenting, vi är i duschen. Dra bara ut den när du kommer.'' Sa jag och stönade samtidigt. Jag ville bara ha honom nu, nu nu!
Han stoppade in den och jag stönade till, han började röra sig i en rytmiskt takt och jag njöt. Jag tog tag i hans hår och drog fingrarna igenom det. Han tog ut den igen och bar ner mig och la mig på duschgolvet, han la sig mjukt på mig och stoppade in den igen. Han körde snabbare den här gången än alla andra gånger, jag kände hur mina muskler spänndes och jag kom. Justin drog ut den och kom också. Han la sig brevid mig och kysste mig på kinden.
Någon timme senare så låg vi i sängen och snackade vad vi skulle göra i morgon. Jag såg på Justin att han döljde något.


''Du döljer något, jag ser det i dina ögon'', sa jag oroande.

''Va vadå? Vad menar du älskling?'', sa han i en retsam ton.
''Lägg av, berätta nu!'' Sa jag och log.
''Nej men det får du veta i morgon, sov nu hjärtat'', sa han och kysste mig.

Jag vaknade av att Justin låg och tittade på mig.
''Hej'', sa jag och log.
''Hej, kom nu! Vi går ner och äter. Vi ska iväg sen. På en överraskning'', sa han och smålog stolt.
Jag gick upp och klädde på mig, ett par jeans shorts och en vitt linne. Det var jätte fint väder ute så jag tog med mina solglasögon också. Men dom var inte runda såklart, eftersom det vet jag att Justin hatar!
När jag kom ut från toan så såg jag att Justin redan gått ner, det låg en lapp på sängen.
" Hej älskling Axe, gå ner för trappan och ut genom dörren så står jag där. Jag har med mig frukost så det behöver du inte tänka på. Kom nu. Love din Justin."
Jag log över hur romantisk han kan vara ibland, jag tog min mobil och sprang ner för trappan, jag kastade på mig mina vita converse snabbt och gick ut. Där satt han i bilen och vinkade åt mig. Jag sprang dit och hoppade in i passagerarsätet.
''Hej babe'', sa jag och kysste honom på kinden.
''Hej baby'', sa han och log.
''Nå, vart ska vi?'' Sa jag i en nyfiken ton.
''Det får du se, men det kommer ta ett ganska långt tag. Hoppas det inte gör något?''
''Nejdå, jag kan kankse sova lite. Hur lång tid tar det?''
''Kanske 5 timmar. Men klockan är bara 09:00 så vi har god tid på oss''. Sa han och log ett leende som jag inte kunde tyda.

JUSTINS PERPEKTIV:

När vi kört en timme så hade Axelia somnat, jag höll handen på hennes bara lår. Eftersom hon bara hade shorts på sig.
''Jag hoppas hon gillar min överraskning'', sa jag högt för mig själv.
4 timmar senare var vi framme.
''Axe, babe, vakna vi är framme!'' Sa jag, jag var nu hyper över att få visa henne vart vi var.
''KOM NU Axelia!'' Sa jag och kunde inte bärga mig mer. Jag bar ut henne ur bilen och ställde henne utanför.
''Oj shit. Gud vilken utsikt'', sa Axelia med stora ögon.
''Vänd dig om'', viskade jag i hennes öra.

AXELIAS PERPEKTIV:

När jag vände mig om såg jag att vi var vid Hollywood skylten. Han ledde mig upp för en liten backe och vi var nu bakom skylten. Det stod ett bord dukat med levande ljus. Vi gick fram till bordet och han drog ut stolen åt mig. Jag satte mig helt häpen över vad han planerat. Han tog upp en korg och dukade fram mackor och oboy.
''När hann du planera det här?'' Sa jag förvånad.
''I morse innan du vaknade. Eller iallafall var vi skulle''. Sa han och såg stolt ut.
Vi satt och pratade och åt vår frukost. Helt plötsligt såg han otroligt nervös ut.
''Justin vad är det?'' Sa jag oroande.
''Jag har något att säga dig. Eller fråga dig egentligen''. Sa han och såg riktigt nervös ut.
''Men berätta, jag blir ju orolig!'' Sa jag och blev också nervös bara för han var det.
''Eh... Jag hat tänkt igenom detta och tagit ett beslut, jag har älskat dig i fem år och kan göra det i 10 år till, du är den tjejen jag drömmer om och vill spendera resten av mitt liv med, jag älskar dig otroligt mycket. Och jag vill leva med dig, jag vill bevisa min kärlek..''
Han stoppade handen i byxfickan och tog upp nånting.
''Jag typ undrar om du... Vill förlova dig med mig?'' Han höll upp en röd sammets ask, han öppnade den och där i låg en ring.
Jag höll på och tappa hakan när jag såg den stora diamanten. Jag fick tårar i ögonen och såg lyckligt på Justin.
''Justin.. Jag vet inte vad jag ska säga.. DET ÄR KLART JAG VILL!'' Skrek jag och hoppade på honom. Jag kysste honom överallt och kände lyckan gå igenom hela kroppen.
''Nu är du verkligen min'', viskade han när han satte ringen på mitt finger.
Jag ställde mig på tå och kysste honom, länge och mjukt. Det här var helt... fantastiskt. Han är en stor del av mitt liv och jag vill spendera resten av mitt liv med honom, skapa familj och bara vara i hans närhet helt enkelt. Han är den killen jag har drömt om, killen som lyser upp min dag, killen som alltid finns där för mig och nu äntligen.. äntligen skulle vi bli mycket mer än så, jag älskade honom trots allt vi har gått igenom. 
''Vad tänker du på?'' frågade han och flätade sina fingrar med mina, vi började långsamt gå tillbaka till bilen och jag ville aldrig att dagen skulle ta slut,
''På oss och på vad som kommer hända'' viskade jag och log stort
''Det kom som en chock för våra föräldrar men när jag berättade vad jag verkligen kände för dig så gick dom med på det'' han harklade sig.
''Vet du vad din bror sa?'' skrattade han och log Bieberleendet som bara han kunde.
''Vad sa han?'' viskade jag och log stort.
''Sårar du min enda lillasyster som betyder mer än livet för mig kan jag garanterat säga att du inte kommer leva länge till'' jag brast ut i gapskratt, Nathan, min älskade storebror som alltid har stöttat mig igenom allting.
''Det är är vårt lyckliga slut, precis som en saga, må vi leva lyckliga i alla våra dar!'' skrek Justin rakt ut och bar upp mig i famnen, mina läppar sökte efter hans och jag pressade honom mot mig.
Det här var verkligen slutet, nu väntade en framtid på mig, Inte som Axelia Enya Swales utan som Axelia Bieber.
Ni vet väl att jag älskar er?! ♥
Nu är denna novellen slut och jag kommer snart börja skriva på en ny, men först vill jag att ALLA kommenterar vad dom tycker, måste få veta vad ni tycker för det är viktigt för hur ska jag annars kunna göra bättre ifrån mig nästa gång?
tack för att ni har stått ut med att få kapitel 1 gång i veckan, innan jag blev helt aktiv nu i slutet & tack för alla era söta kommentarer som har gjort min dag, hur mke jag än skriver så kan jag inte berätta med ord hur mke ni har inpirerat mig, hur mke ni har fått mig till att göra det jag älskar, ttack för att ni tog er tid & tålamod och läste denna novellen. ♥
tusen tack till alla er därute!

Kommentarer
Avsändare: natte

aaaaaaaahhhhhhh gud så bra men tråkigt att du inte ska fortsätta på denna men men kan du inte berätta om hur din andra novell kommer typ handla om skulle vara jätte tacksam :)<3

2012-06-03 @ 20:29:23 -



Avsändare: anonym

en till! den här var grym!

2012-06-03 @ 21:11:33 -



Avsändare: moa

tråkigt att det redan är slut :( skulle kunna fortsätta läsa i evigheternas evighet..

Vet inte om jag kommer kunna läsa den ''nya'' för jag kommer bara blanda ihop den med den här.. :(



såå, TACK FÖR BÄSTA NOVELLEN NÅGONSIN! ♥♥♥♥♥

2012-06-03 @ 22:24:54 -



Avsändare: Issa

2012-06-03 @ 22:41:24 -



Avsändare: Issa

okej ska säga EXAKT vad jag tycket om din novell!

MEN VAR AS BRA! GUD ÄLSKAR DEN!

LÄNGTAR TILL NÄSTA NOVELL!

HELT SERIÖST BÄSTA NOVELLEN JAG LÄST!

2012-06-03 @ 22:43:22 - URL: http://www.jbforyou.devote.se/



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback