Published: 2012-06-03 Time: 17:35:42 Filed Under:

Kapitel 97 - I've missed you

PREVIOUS: Där låg vi dyblöta och asgarvade och det kändes som ingenting hade hänt. Mitt hår var stripit och min mascara hade runnigt så man skulle kunna tro att jag var ett monster.

''Är jag lika vacker nu!?'' fick jag ur mig mellan alla skratt.
''Såklart du är'', sa han och skrattade och sedan började sig fram för att sedan kyssa mig.
Justin tog min hand och vi började tillsammans gå hem mot mig för att byta kläder och kanske inte komma tillbaka. Det var en bra bit hem och vi hade ändå inget annat för oss, så vi började promenera hemåt och snacka om allt, verkligen ALLT. Efter en stund så avbröt Justin tystnaden mellan oss.
''Jag har saknat dig'' han kramade mig hårt. Jag ställde mig på tå och gav honom en hastig kyss. Han kollade ner på mig med sina hasselbruna ögon och jag kan lova att i den sekunden så dog jag. Jag smekte hans kind och gav honom ännu en kyss och ställde mig framför dörren för att låsa upp.Han la sina armar runt min midja och tryckte mig mot honom. Innan jag hann tänka ordet av hade Justin smällt till dörren och tryckt upp mig mot väggen. Han pressade sina perfekta läppar mot mina och masserade hårt.

Han la mig ner i den stora soffan och jag kände hur han fumlade med
händerna innanför min tröja och försökte få av mig vita korta tröjan.
''Går det bra?'' Fick jag fram.
''Nja, jag vet inte'', sa han och hade tungan ute, sådär som han har när han är koncentrard.
''Vänta'' sa jag och satte mig upp och drog av mig tröjan.
''Tack'', sa han och log.
Han satte sig också upp och drog av sig tröjan. Han kysste mig på halsen och magen, jag höll om honom och smekte honom i håret.
Han knäppte upp mina jeans och drog av dom, jag drog av honom shortsen han hade på sig och nu låg vi båda i underkläder.
''Vi går upp på ditt rum'' viskade han i mitt öra och bar mig upp till mitt rum, han sparkade upp dörren och slängde mig på sängen och kom fort och la sig över mig. Jag kunde inte låta bli att kolla in honom. Hans sexiga mage gjorde mig så upphetsad , och det hjälpte ju inte att han sedan slickade sig om läpparna. Det gjorde det hela ännu svårare för mig , svårare att motstå honom. Han gjorde sin hairflip och jag smälte nästan. Han höll mig lätt vid midjan och kollade mig i ögonen. Han gjorde mej galen...
Han kysste mina läppar mjukt och försiktigt , sedan fortsatte han ner mot halsen med småpussar. Jag stönade lite lågt. jag la mig ner försiktigt och han la sig över mig. Jag drog mina fingrar genom hans hår , och han verkade gilla det. Han började kyssa och suga mig mjukt på halsen. Jag drog mina fingrar lätt genom hans bröstkorg , det var varmt...Sedan fortsatte jag neråt , och ännu längre ner men slutade just vid hans midja.

Det här var den perfekta stunden , jag ville ha honom nu. Jag kunde inte vänta mer.
Jag satte mig försiktigt upp och knäppte upp min bh , sedan la jag mig ner igen. Han smekte mina bröst försiktigt medans han kollade på dom med stora ögon.
Han kysste mig vid bröstkorgen och sedan ner mot mina bröst och hans varma andedräkt gjorde bara att jag ville ha honom ännu mer.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Damn...Jag undrar om det är något som inte är perfekt med henne. Jag ville ha henne så gärna , här och nu.
Jag fortsatte smeka hennes bröst och jag märkte att hon blundade. Hon bet sig i läppen och njöt av känslan jag gav henne. Jag slickade hennes bröstvårtor som nu hade blivit hårda och hörde hur hon stönade.

AXELIA'S PERSPEKTIV:

Jag höll mina händer vid hans rygg och drog honom närmare min kropp. Jag kände hur varm och svettig han var. Han hade fått väldigt mycket stånd vid det här läget så jag kände den väldigt tydligt mot mej. Han småjuckade och stönade lite.
''Jag vill ha dej , nu...'' viskade han i mitt öra.
Jag kunde inte motstå honom nåt mer. Jag rullade över och drog av honom hans shorts så att han nu bara hade kalsonger och jag märkte att hans utbukning hade blivit gigantisk.
Jag kände lite lätt och bet mig i läppen. Jag kunde reta honom lite innan han fick som han ville. Jag stoppade ner min hand i hans kalsonger och började runka av honom försiktigt i början. Jag hade rätt , den var gigantisk. Jag var nästan rädd över att ha den i mig , tänk om jag fick ont ?
Han blundade , stönade , och njöt.
''Varför gör du...aaahhhh...såhär mot mej?'' sa han medans han andades tungt.
Jag log över tanken att han ville ha mig i denna stunden och fortsatte fortare.
''Aaahhh , guuud !''
''Vill du att jag ska sluta?'' viskade jag i hans öra och log.
''Yes , yeees ! Aahh , nejj för guds skull ! Sluta inte !''
Jag skrattade lite lågt och drog av honom kalsongerna. Sedan tog jag av mig trosorna.
''Vänta lite , sa han och tog ut en kondom ur mitt nattduksbord sedan tog han på sig den.
Jag tog ett djupt andetag och sedan satte jag mig över honom försiktigt. Helvete , tänk om jag fick ont ? Han kollade mig i ögonen och märkte att jag var orolig.
''Jag ska inte göra dej illa , oroa dej inte. Jag lovar att vi kommer att ta det lugnt.''
Hans ord fick mig att känna mig lite mindre orolig. Jag gled ner sakta och stönade högt när jag äntligen hade han i mig. Han höll mig vid midjan medans jag fortsatte rida honom försiktigt.
Det gjorde faktiskt lite ont , men jag ville fortsätta. Efter en stund slappnade jag av ordentligt och red honom lite snabbare. Känslan var otrolig...
Han stönade högt och andades tungt. Det kändes som att jag skulle börja brinna vilken sekund som helst , så varmt var det. Vi båda var väldigt svettiga. Hans tag om min midja blev ännu hårdare. Det gick bara snabbare och snabbare , och vi båda stönade väldigt högt.
''AAAAHHHHH !''
Där kom orgasmen... Herregud vilken känsla. Jag fortsatte lite till , plötsligt kom han också.

JUSTINS PERPEKTIV:

''AAHHHHH GUUUD !''
Där kom jag. Jag kände hur mina muskler spändes och hur hela kondomen fylldes. Hon la sig ner bredvid mig och vi låg där båda två , helt döda och andades tungt.....
Jag låg och tittade på henne, och hon såg på mig, vi log över vad vi nyss gjort.
''Vi går och duschar'', sa Axelia och log.
Jag blev överraskad över vad hon sa, men hur kunde jag säga nej?
''Javisst'', sa jag och skrattade till.
Hon tog täcket runt om sig och jag tog det andra täcket och gjorde samma sak, vi gick in på toan och satte på duschen. Vi ställdes oss nära och jag smekte henne på ryggen, hon tog tag i mitt hår och vi kysstes. Jag bärde upp henne och hon la benen runt min midja, jag tryckte upp henne mot duschväggen och vi kysstes mer och mer passionerat. Hon smekte mig över ryggen och ner mot rumpan. Hon andades högt och jag smekte hennes bröst. Jag kände hur jag började få stånd.
Helt plötsligt tryckte hon bort mig och gav mig ett retsamt leende,
''Haha, nu duschar vi!''
''Men? Varför gjorde du sådär?'' Sa jag frågande.
''Jag skulle bara reta dig lite förstår du väl, men jag retade tydligen mig själv också..'' Sa Axelia och jag såg hur hon blev generad.
''Nu ska du få!'' Skrek jag och hoppade på henne. Jag tog shampoo och hällde över hela henne, det blev skum överallt!
''Nej Justin sluta!'' Tjöt Axelia av skratt.
''Nej, du ska få lära dig en läxa!'' Sa jag och skrattade retsamt.

AXELIA'S PERPEKTIV:

Jag skrattade så magen höll på och explodera!
''Nu jävlar'', skrek jag och lyckades ta mig loss ur Justins grepp. Jag sprang ur duschen och hämtade kallt vatten i en skål från handfatet. Jag sprang tillbaka och hällde det över hela Justin.
''Vafan Axelia! Det är iskallt!'' skrek Justin.
''HAHA, där får du!'' Skrek jag och sprang mot handfatet för att hämta mera kallt vatten. Jag märkte inte den blöta fläcken på golvet så jag halkade.
''Hahahahhaha där fick du'' skrek Justin och vred sig av skratt. Han tog sats och hoppade på mig, snart låg han på mig på golvet. Jag kände hans mage mot min och han hjärta som slog mot min kropp. Jag kollade upp på honom och log, han var så vacker. Jag är verkligen lyckligt lottad. Han tog bort en hårslinga som satt fast i ansiktet, han smekte mig på halsen och kysste mig. Jag besvarade kyssen som snart blev mer och mer passionerad. Han smekte mig på brösten, jag bet mig i läppen för att inte någon skulle höra oss. Han stönade tyst och jag kände hur ståndet började växa på insidan av mitt lår. Han bar upp mig in till duschen igen som fortfarande stod på, han tryckte upp mig mot väggen och kysste mig på halsen och sedan neråt. Jag stönade nu, jag kunde inte behärska mig mer,
''Ta mig här och nu'' viskade jag.
Justin log till svar, jag såg i hans ögon att han också ville.
''Jag har ingen kondom'', Sa han plötsligt.
''Men det gör ingenting, vi är i duschen. Dra bara ut den när du kommer.'' Sa jag och stönade samtidigt. Jag ville bara ha honom nu, nu nu!
Han stoppade in den och jag stönade till, han började röra sig i en rytmiskt takt och jag njöt. Jag tog tag i hans hår och drog fingrarna igenom det. Han tog ut den igen och bar ner mig och la mig på duschgolvet, han la sig mjukt på mig och stoppade in den igen. Han körde snabbare den här gången än alla andra gånger, jag kände hur mina muskler spänndes och jag kom. Justin drog ut den och kom också. Han la sig brevid mig och kysste mig på kinden.
Någon timme senare så låg vi i sängen och snackade vad vi skulle göra i morgon. Jag såg på Justin att han döljde något.

BIEBERGASM!
HAHAHAHA!
kommentera! :'D

Kommentarer
Avsändare: donna

mer vill veta vad justin döljer !:D

2012-06-03 @ 19:00:45 -



Avsändare: Anna

Super bra novell :)

Vill veta vad justin döljer ! :D

2012-06-03 @ 19:14:20 -



Avsändare: moa

fler såna här kapitel tycker jag! Inte för ofta, men lite nu och då :)

JÄTTE BRA!!!! MER :D <333

2012-06-03 @ 19:30:28 -



Avsändare: natte

skriv mera nuuuuuu snälla <3333

2012-06-03 @ 19:31:59 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback