Published: 2012-06-28 Time: 06:34:00 Filed Under:

Kapitel 54 - Thank you for taking care of Justin

PREVIOUS: Vi var kvar på sjukhuset i någon timme till och sen var det dags att åka hem. Caitlin och Chaz fick sova där och föresten så hade Chaz inte vaknat än heller så vi alla var lite deppiga men inget att oroa sig för sa doktorn och vi fick väll helt enkelt lita på honom i denna situationen.

''Jag har saknat dig'' , viskade Justin i mitt öra när vi kommit hem och lagt oss i sängen.
''Jag har varit med dig hela dagen'' , sa jag och vände mig mot honom.
''Men inte på DET sättet''.
Jag förstod nu vad han menade och både jag och han log.
Jag satte mig upp, drog av mig linnet jag hade på mig och sen satte jag mig i Justins knä fast med båda benen på vars en sida. Jag kysste honom mjukt först men inte långt därefter låg Justin över mig och båda i bara underkläder.
Han smekte mig mjukt utanpå trosorna och sen drog han av min BH. Sakta kysste han mig på halsen och jag stönade lätt. Jag rullade över så jag nu låg på honom och nu smekte jag han på hans kalsonger sen drog jag av dem och runkade av honom. Han stönade högt och slöt ögonen så jag fortsatte ett tag till och sen stannade jag mitt i allt bara för att reta honom.
''Ariana ..'' stönade han fram.
''Yes darling?'' Sa jag och log.
''OH GUD , FORTSÄTT !''
Haha , jag gjorde som han sa och sen rullade jag av honom och han la sig på mig igen och drog av mig mina trosor och nu var han i mig och känslan var otrolig, även denna gången.
Efter ungefär 20 minuter var vi båda svettiga och otroligt trötta så vi slutade men Justin låg fortfarande kvar på mig och han var fortfarande i mig. Han andades med tunga andetag mot mitt bröst och sen rullade han av mig och vi hoppade in i duschen tillsammans och somnade efter det.
 
NÄSTA DAG:
När jag vaknade vände jag mig om och såg att Justin fortfarande sov. Jag log och pussade honom och hans ögon öppnades långsamt.
''Hej, du'', mumlade han och kisade mot mig med ett leende. Jag pussade honom igen och rullade ur sängen och gick in i badrummet. Strax efter öppnade Justin dörren och flinade. 
''Jag tänkte duscha'', sa han och började klä av dig.
''Okej..?'' svarade jag och låtsades vara helt ointresserad. Han klev in i duschen och när han vridit på vattnet gick jag också in. Han log och kysste mig och vi duschade i säkert 20 minuter tills vi hörde Pattie ropa:
''Justin? Ariana? Är ni hemma? Vi kollade på varandra och stängde av vattnet.''
''Jaa!'' ropade Justin,
''kommer snart!''
Han klev ur duschen och jag gick ut efter honom och tog en handduk.
Justin virade sin handduk runt höften och klev ut ur badrummet, ner till Pattie i köket. Även fast jag sett honom så flera gånger drog han nästan andan ur mig varje gång. Jag klädde på mig och fönade håret innan jag gick ner till köket. Justin och Pattie satt vid köksbordet.
''Förlåt att jag inte ringde igår, jag kunde liksom inte tänka klart'', sa Justin och såg på Pattie.
''Jag förstår, det är ingen fara. Jag har pratat med polisen och sagt att vi hittat ringen, men nu har dom ännu mindre att gå på'', sa hon och kramade om Justins hand. Jag satte mig ner bredvid henne på en stol och hon log mot mig.
''Det var ju tur att dom inte fick med sig den iallafall'', sa jag och försökte låta positiv. 
''Ja jo, det är det ju..'' mumlade Pattie,
''vill ni ha skjuts till sjukhuset så kan ni kolla hur det är med Chaz och Caitlin?'' fortsatte hon och drack upp sitt kaffe.
''Gärna!'' svarade jag.
''Måste bara byta om först'', sa Justin och gick upp till sitt rum.
''Du, Ariana? sa Pattie precis när jag rest mig upp för att gå och hämta mina skor.
''Aa?''
''Tack för att du tar hand om Justin, hade inte du varit här vet jag inte hur han hade klarat av alla dom här sakerna. Du gör honom så glad.. Och mig med'', log hon.
''Det är klart jag ställer upp, för er båda!'' sa jag och kramade henne.
Justin kom ner till hallen och vi alla satte på oss skorna och satte oss i bilen. 
Framme vid sjukhuset så stannade Pattie och släppte av oss.
''Hör av er om jag ska hämta er!'' sa hon innan hon åkte iväg. 
Precis när hon åkt iväg hör vi ett gäng tjejer skrika:
''OMG!!! DET ÄR JUSTIN!!!'' jag och Justin försökte skynda oss in i sjukhus entrén men en utav tjejerna slängde sig på Justin och såg ut att krama ihjäl honom.
''JAG ÄLSKAR DIG JUSTIN!'' skrek hon medans Justin försökte komma loss.
''Eh.. jag ska bara hälsa på mina kompisar.. Vill ni ha autografer?'' frågade han och tjejen släppte.
Efter ett tag hade alla fått sina autografer och jag och Justin smög in i entrén innan några andra fans kom.
Vi gick upp till Caitlin och Chaz rum och där satt även Ryan.
''Har du varit här hela natten?'' frågade jag Ryan och kramade honom. Han nickade trött.
''Chaz har varit vaken ett tag, men han somnade ganska precis. Och Caitlin har sovit rätt länge nu, så hon borde ju vakna snart..,'' svarade han och log ett ansträngt leende. 
Det syndes på honom att han fortfarande tyckte att det var hans fel.. Jag och Justin satte oss på varsin sida om honom och jag kramade om Ryans hand.
''Det var inte ditt fel, okej?''
Ryan nickade och lutade sig framåt med ansiktet i händerna. Jag visste inte om han grät eller om han bara ville glömma allting..

Kommentera

Kommentarer
Avsändare: Miranda

jätte bra :) mera

2012-06-28 @ 10:20:19 -



Avsändare: Anonym

meeeer :D

2012-06-28 @ 14:55:42 -



Avsändare: Emelie

Bra! <3

2012-06-28 @ 21:09:59 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback