Published: 2012-06-26 Time: 06:13:33 Filed Under:

Kapitel 51 - Channing Tatum is soooo hot!

När vi badat en stund så åkte jag och Caitlin till affären för att köpa godis och sådär för ikväll och det som chockade mig mest var att folk verkligen kände igen henne och bad om autografer och bilder, haha wow !

''Wow inte visste jag att du hade fans!'' Sa jag och log mot Caitlin.
''Det har jag inte egentligen, det är Justins fans som bara känner igen mig men visst är det coolt ?!'' Sa hon och tog en korg.
''Aa haha, men yes.. Vad ska vi ha förresten?''
''Hm.. Chaz ville ha snickers, så vi köper några till honom, jag själv är ganska sugen på chips, du då?''
''Yes det blir bra för mig också, lets go!'' Sa jag och vi ökade takten tills vi kom fram till chips & godis hyllan, där stod vi kanske i 10 minuter tills vi tog allt sen gick vi vidare till kylskåpen och tog 2 cola flaskor sen kunde vi inte motstå att ta lite lösgodis också så det fick det bli, sen betalade vi och åkte hem.
När vi kom hem möttes vi av världens chock, en bra chock då. Killarna hade släckt allting och tänt levande ljus, samtidigt lagt fram kuddar och filtar i soffan. Dukat fram skålar till godiset osv.
''Vad söööööööta ni är!'' pep Caitlin när vi stått och bara kollat runt i rummet ett tag.
''Äh det var väll ingeting!'' Sa Ryan malligt.
''Ingenting? Jävla pain det var alltså men om ni har med er godis så är det okej igen !''
''Snickers?'' Flinade jag och räckte fram alla 5 vi köpt till honom.
''JAG ÄLSKAR ER!''
''Bra att veta'', sa jag för mig själv och gick sen ut i köket där Caitlin och redan börjat hälla upp allt i skålarna.
''Hjälp?''
''Du kan ta fram glas om du vill'' , sa hon och nickade mot skåpet.
Jag gjorde som hon sa och tog fram 5 glas och sen ställde dem på bordet och hällde upp.

JUSTINS PERSPERKTIV:
 
När tjejerna var borta så fick jag idén att göra det lite mysigt eftersom jag visste att dom skulle gilla det, så vi fixade det på en kvart och strax där efter kom dom hem och jag hade rätt, dom älskade det! Medans dom hällde upp grejerna i skålarna så satte vi på filmen osv. Det fick bli Rush hour 3 eftersom vi ville se en komedi och den verkade bäst för tillfället.
Dom kom ut med skålarna och Ryan, Chaz och Caitlin slängde sig på 3-sittssoffan så jag och Ariana hade 2-sittssoffan för oss själva haha, precis vad jag ville.
Chaz tog upp fjärren och klickade på play, filmen började och alla rättade till sina kuddar och hur dom skulle ligga. Ariana la sitt huvud på min axel och tog min hand och höll den och ja.. Så satt vi nästan hela filmen.
''AAAAH, asså jag är fett hungrig!'' ropade Chaz ut när filmen var slut, finns det ingen mat här i huset eller?
''Du har ju precis käkat massa chips och godis?!'' svarade jag.
''Jaa men asså, skulle jag bli mätt på det?''
Alla började skratta och tillslut reste jag mig upp.
''Ska vi äta då? Alla vill ha eller?'' frågade jag. Alla nickade började resa sig upp så jag gick ut i köket och kollade i skåpen om det fanns något vi kunde laga. 
''Pannkakor, snälla!'' log Ariana och la armen runt mig. 
''Haha, visst! Men jag vet inte hur man gör, så då får du hjälpa mig! Du hade ju gjort det imorse så du verkar ju kunna det'', flinade jag och tog fram lite ingredienser.
Tillslut stod vi alla 5 i köket och höll på med att göra smet, steka pannkakor och duka.
När allt var klart och vi ätit så satt vi kvar vid bordet ett tag. Jag kollade på klockan och den var 22.00, hur hade allt kunnat gå så snabbt?
''Asså ni vet att ni får sova över här om ni vill va? Så slipper ni åka hem nu, när klockan är 22 liksom'', sa jag till Ryan, Chaz och Caitlin.
''Vi hade nästan räknat med det'', skrattade Ryan och tog upp sin mobil för att smsa sina föräldrar. Chaz och Caitlin gjorde likadant.
Precis då ringde hemtelefonen och jag sprang upp och svarade.
''Hallå?''
''Hej, det är jag!'' Mammas välbekanta röst hördes, 
''Mötet drog över så vi gick och åt också.. Såg att klockan var rätt så mycket så jag tänkte ta in på hotell för natten bara, är det okej?''
''Jadå'', svarade jag,
''Ryan och dom sover över här så det är ingen fara.''
''Bra gubben, jag kommer hem någon gång på förmiddagen! Hälsa alla! Godnatt!''
''Godnatt'', sa jag och klickade bort henne och gick tillbaka till köksbordet. 
''Ska vi fixa allt nu så det är gjort så kan vi kolla på film sen eller nåt?'' frågade jag.
''Jaa! Sen kan vi se She's the man!!'' ropade Ariana.
''Eller hur! Channing Tatum är såååå snygg i den filmen!'' svarade Caitlin 
''JAG VET!'' log Ariana och hjälpte Caitlin för att börja ta ut madrasser och lakan. 
Jag, Chaz och Ryan stod kvar i köket och kollade på varandra.
''Du har en konkurrent, Justin!'' flinade Chaz och puttade mig i sidan.
''Äh, vad har han som inte jag har?'' skrattade jag och puttade till Chaz och gick sen för att hjälpa Caitlin och Ariana.
När vi lagt ut madrasser och bäddat i vardagsrummet så satte vi i She's the man. Alla satte sig på samma platser som innan, förutom Chaz som la sig på en utav madrasserna bredvid soffan.
''Har ni tänkt på att det alltid är minst en snygg kille med i varje film, typ?'' frågade Caitlin och kollade på Ariana, eftersom att det nog bara var hon som skulle svara.
''Jag vet! Och när han tar av sig tröjan inne i rummet....'' började Ariana och började skratta.
Jag kramade om henne med ena armen.
''Jag då?'' frågade jag och låtsades vara ledsen.
''Du är alltid min nummer ett!'' log hon och kysste mig.
''Öh.. Asså jag vill inte förstöra stämningen.. Men varför ligger det en ring under soffan?'' frågade Chaz och vi allihopa böjde oss under soffan för att kolla vad han pratade om.

Channing Tatum är faktiskt riktigt snygg! :')
vi slog besöksrekordet igår, awesome!
& ni är fortfarande helt awesome ♥

Kommentarer
Avsändare: Miranda

jättebra <3
mera

2012-06-26 @ 11:36:39 -



Avsändare: Donna

Den här novellen älskar jag !! Mer !:)

2012-06-26 @ 11:47:05 -



Avsändare: moa

JA!!! han är sjuuuukt snygg! har du sett 21 jump street? i den filmen är han så himla snygg :o
meer ♥

Svar: Haha nej det har jag inte men jag ska kanske :') <3
None None

2012-06-26 @ 13:01:54 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-06-27 @ 02:16:54 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback