Published: 2012-06-25 Time: 17:14:40 Filed Under:

Kapitel 50 - Take care of yourselves

PREVIOUS: Justin drog sin stol närmare min och böjde sig sen fram och viskade i mitt öra.
''Igår var.. amazing !''
Jag log och böjde mig fram för att nu viska i hans öra.
''Du är.. amazing !''
''Bra att veta haha, vad ska vi hitta på idag då?''
''Kan vi inte ringa Chaz och Ryan?'' Föreslog jag.
''Jo då kan dom ta med sig Caitlin så kan du träffa henne också!''
''Yessss, låter  väldigt bra!''
Justin kysste mig snabbt och gick sedan ut för att ringa dom, äntligen ska jag få träffa Caitlin!
 
JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag ringde Ryan och han tyckte det lät som en jätte rolig idé.
''Jag ringer Chaz och Caitlin direkt, så hör jag av mig när vi är på väg!'' Sa han glatt innan vi la på.
Jag gick tillbaka till Ariana som satt vid köksbordet med ett leende på läpparna.
''Ryan skulle ringa Chaz och Cailtin så kommer dom hit senare.''
''Grymt! Men vad ska vi göra då?'' frågade hon och reste sig från stolen.
''Jag skulle gärna vilja åka till stan eller något, men jag vet inte om jag orkar med alla paprazzis..''
''Det är lugnt, vi kan väl hänga här? Bada i poolen nu på dan och senare kan vi ju kolla på film eller något?'' sa hon och pussade mig på kinden. 
''Låter bra men jag måste byta om, och duscha!'' Kom jag på och gick mot badrummet.
''Ska du med?'' frågade jag och blinkade till henne. 
''Njae, asså jag vill ju.. men jag duschade innan du och Pattie kom så..'' började hon.
''Det är lugnt, vi har hela livet på oss!'' log jag och gick in i badrummet. 
Jag duschade rätt snabbt och sen tog jag på mig rena shorts och en tröja innan jag gick ut till Ariana igen.
''Har Ryan ringt?'' frågade jag och drog fingrarna genom håret. 
Hon nickade.
''Japp, ganska precis efter du gått och duschat faktiskt. Dom var på väg så han trodde dom skulle vara här om en halvtimme ungefär.''
''Great. Du, jag ska bara gå ut och prata med mamma snabbt..'' sa jag och gick ut på altanen där hon fortfarande pratade i telefon och höll upp ett finger för att jag inte skulle störa. Jag satte mig i en av solstolarna och väntade ett tag tills hon la på och satte sig bredvid mig på solstolen.
''Chaz, Ryan och Cailtin kommer hit'', sa jag och kollade på henne.
''Vad roligt! Jag ska åka iväg på ett möte, men ni klarar väl er? Var rädda om er bara...'' sa hon och reste sig upp.
''Jadå, var rädd om dig själv''. Hon pussade mig på pannan och gick sedan in.
''Hej då, Ariana! Vi ses senare!'' Ropade hon och gick ut genom ytterdörren.
''Vart skulle hon? Frågade Ariana när jag kom in.
''På något möte..'' sa jag och kramade om henne bakifrån och kysste henne på nacken. Precis då plingade det på dörren och jag hoppade till och rättade till tröjan.
Ariana flinade och sen gick vi och öppnade dörren.
''Hej! Är ni redan här?'' Sa hon och öppnade dörren mer så dom kunde komma in.
Ariana kramade både Ryan och Chaz och sen kollade hon på Caitlin och funderade på hur hon skulle göra. Det slutade med att Caitlin tog ett steg fram och kramade Ariana.
''Vad kul att äntligen få träffa dig!'' sa hon och log.
''Detsamma, Caitlin! ''
Jag gick fram och hälsade på alla 3 och sen började jag gå mot poolen.
''Ni har väl badkläder?'' flinade jag och vände mig mot dom.
''ALLTID!'' skrek Ryan och Chaz samtidigt och sprang ut till poolen samtidigt som dom klädde av sig och sen hoppade dom i poolen, jag var precis efter dom och direkt började vi låta som ett gäng 5åringar.

ARIANA'S PERSPEKTIV:

Jag och Caitlin stog kvar i hallen och det började kännas lite stelt.
''Eh.. har du bikini med dig?'' frågade jag tillslut.
''Uhm.. nej haha, faktiskt inte. Jag tänkte inte på det'' , svarade Caitlin snabbt.
''Men följ med, jag har en extra!'' sa jag och log innan jag gick till Justins rum och letade runt i väskan efter min andra bikini. Caitlin kom precis efter och fångade bikinin när jag kastade den till henne. Hon gick in i badrummet och bytte om och under tiden drog jag av mig mina kläder och satte på mig bikinin.
''Tack, Ariana!'' sa hon när hon kom ut ur badrummet.
''Äh, lugnt!'' Svarade jag och log, sen gick vi ner till polen och som vanligt så fastnade killarnas blickar på våra kroppar och självklart blev både Caitlin och jag väldigt genererade så vi hoppade in i polen fort som fan.
''Awwww, ni blev genererade !'' Sa Ryan med bebis röst.
''Yeah sure'', svarade jag och skvätte vatten på honom men det kom rakt på Justin istället.
''Vad var det bra för?!'' Röt han samtidigt som han tog bort vattnet från ansiktet.
''Det kvittar för vadå, tänkte du göra något?'' Svarade jag retsamt.
'' Kanske, kanske inte?'' Sa han och började gå mot mig och jag backade för varje steg han tog, till sist slängde han sig över mig och började kyssa mig på nacken, gosh!
''Guys, ni har ett rum där uppe!'' Ropade Chaz mitt i allt och jag kan svära på att jag nog såg ut som en tomat så genererad jag blev. Jag kände plötsligt en varm hand mot min midja och det var tydligen Justin som drog fram mig till dem andra och vi började spela lite vollyboll i vattnet, jag, Chaz och Caitlin mot Ryan och Justin och konstigt nog så vann Ryan och Justin och det värsta var att dom höll på med oss ungefär 2 timmar fram.
När vi badat en stund så åkte jag och Caitlin till affären för att köpa godis och sådär för ikväll och det som chockade mig mest var att folk verkligen kände igen henne och bad om autografer och bilder, haha wow !

Det skadar inte om ni kommenterar, if ya know what I mean ;)
& vet ni?
Ni är världsbäst!

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-06-25 @ 17:47:00 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: moa

asbraaaa! ♥
nej justin är världsbäst, hihi ☻

2012-06-25 @ 19:34:20 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback