Published: 2012-06-25 Time: 06:29:49 Filed Under:

Kapitel 48 - All I could think about were mom

PREVIOUS: När vi kom in till honom hade Pattie redan bäddat åt oss och jag mig i sängen och han hämtade ett paket. 
''Här är det?''
''Åh tack! Ska jag öppna det nu?'' 
''Ja gör det, jag har annan present till dig med, men det får du till din födelsedag.''
''Okej, sa jag och rev upp paketet.''
I där låg en stor nalle, jag kollade upp på Justin. 
''Aw, visste du att jag älskade gossedjur?''
''Inte att du älskade det, men jag visste att du gillade det. Men jag tänkte att när jag inte är med dig så vill jag att du ska ha denna så du inte glömmer mig. Jag vill ha koll på dig, jag älskar dig'', sa han och pussade mig på pannan. 
''Jag älskar dig med... Och jag kommer ALDRIG glömma dig Justin!''


Jag kollade in i hans bruna ögon och för en sekund kändes det nästan som att jag skulle kunna drunkna i dom. Jag flinade för mig själv.
''Vad?'' sa Justin och kollade frågande på mig. 
''Nej men inget, jag kollade bara in i dina ögon och då tänkte jag på den där asdåliga raggningsrepliken du vet:
Har du en livboj? För jag drunknade nyss i dina ögon'', sa jag och satte mig ner på sängkanten.
Han log och puttade omkull mig så jag nu låg på rygg och han kom sakta närmare mig.
''Har den funkat för dig nån gång?'' mumlade han och la sig ovanpå mig.
''Va? Nej det har den inte..'' började jag,
''fast jag har aldrig testat om jag ska vara helt ärlig'', fortsatte jag snabbt och innan jag hann säga något mer så la han fingret mot mina läppar.

''Då är jag den första''. Jag kunde nästan höra på hans röst hur hans leende blev större och han började knäppa upp mina jeans samtidigt som han kysste mig mjukt. 
Efter att han kämpat med knapparna ett tag började jag skratta och hjälpte honom att dra av byxorna. Han log generat och jag kysste honom och drog honom närmare mig. 
Han krånglade sig ur sin tröja och byxorna förvånansvärt fort och jag log samtidigt som jag fortsatte kyssa honom, nu även mer och mer intensivt. 
Jag satte mig upp och drog av mitt linne, sedan drog jag handen över hans mage och tryckte ner honom på sängen medans jag satte mig över honom. Han kollade på mig med längtan i blicken och jag knäppte upp BHn och slängde den i högen bredvid sängen innan jag drog av honom hans kalsonger och mina trosor. 
Justin la händerna på min rygg och snurrade runt mig så han låg ovanpå mig istället. 
Långsamt började jag andas snabbare och jag drog honom närmare mig och hörde ett svagt stön från honom samtidigt som jag kände hur hans stånd växte mot mitt lår.

JUSTINS PERSPEKTIV:

''Jag vill ha dig'', hörde jag att hon mumlade samtidigt som hon fortsatte kyssa mig.
Det var de orden jag hade väntat på, jag ville inte vänta längre och jag drog mig sakta lite längre ner och kysste henne på halsen och smekte henne långsamt. Jag kände att hennes kropp drogs ihop på något sätt och jag stannade till ett tag men när hon la händerna på mina höfter och drog mig längre fram, in i henne, så började jag försiktigt röra mig rytmiskt fram och tillbaka. 
Hon andades snabbt och jag kunde känna hennes djupa andetag mot min hals.
''Justin..'' stönade hon fram samtidigt som hon slängde bak med huvudet.
''Gjorde jag fel?''
''Ne, nej men kondom, jag tror inte jag är redo för barn än!?''
''Shit..'' Mumlade jag och reste mig upp och började rota i nattduksbordet och hittade tillslut en och drog på den fort och la mig sen på henne och hon flinade bara.
Jag tog tag i hennes höfter och drog mig mot henne och förde sakta in den i henne och det såg verkligen ut som att hon njöt så jag fortsatte fortare och hårdare. Vi svettades och det kändes som om vi låg i lågor.
Vi höll kanske på i 20 minuter till och sen rullade jag av henne och andades högt och tungt.
''Jag älskar dig'', sa hon plötsligt.
''Jag älskar dig också shawty, det gör jag verkligen.''
''When I see your face there's not a thing that I would change. Cause you're amazing, just the way you are. And when you smile, The whole world stops and stares for awhile Cause girl you're amazing.. Just the way you are''. Började jag nynna på tyst och jag hörde bokstavligen hur Ariana log.
''I’d catch a grenade for ya, Throw my hand on a blade for ya, I’d jump in front of a train for ya.. You know I'd do anything for ya''. Började hon sjunga, jag vände mig mot henne och kysste henne och där låg vi och bara kollade in i varandras ögon.
''Jag hoppar in i duschen, ska du med eller?'' Sa hon samtidigt som hon började gå mot badrummet.
''Vill du ha mig där?''
''Always, så kom hit nu!''
Jag gjorde som hon sa och vi duschade ett ganska långt tag och avslutade även det vi börjat i sovrummet för någon minut sedan och sen började klockan närma sig 00:00 så vi tog på oss våra sovkläder och la oss sen för att sova men jag kunde inte somna, så typiskt !
Plötsligt hörde jag en duns nere i köket, både jag och Ariana ryckte till och det enda jag kunde tänka på nu var mamma, mamma och mamma.

Där fick ni delen ni ville ha! :'D
berätta vad ni tycker! :)


Kommentarer
Avsändare: alma

jättebra! :)))

2012-06-25 @ 07:24:54 - URL: http://almajensen.devote.se



Avsändare: Filippa

Jättebra! Mer sånt här!

2012-06-25 @ 08:54:02 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3

2012-06-25 @ 09:38:21 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Miranda

jätte bra ! mer sånt:)

2012-06-25 @ 12:01:53 -



Avsändare: moa

as bra! håller med dom andra, mer sånt här :D
jag längtar till nästa kapitel! ♥

Svar: Du har tur, kapitel 49 kom nyss ut! ;) ♥
None None

2012-06-25 @ 13:45:09 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback