Published: 2012-06-24 Time: 15:05:27 Filed Under:

Kapitel 47 - You're still my favorite girl

PREVIOUS: ''Justin... Vi är i en affär. Mitt i stan...''
''Just det , fan.''
Jag skrattade och vi reste oss sedan upp...
Vi fortsatte som om ingenting hade hänt och började as garva och alla blickar vände sig mot oss.
''Hejhej'', sa jag och vinkade till alla sedan sprang vi där ifrån och skrattade ännu mer. 
Sedan när vi spang där ifrån så hörde man lite skrik. 
''Justin!!!! Kan vi få din augtograf!?''
Han stannade upp lite och dom kom fram till oss och tog en bild och sedan skrev han kanske 3 autografer och sedan sprang vi iväg igen. 
''Nej nu orkar jag inte mer, kan vi inte åka hem till dig och sen typ gå ner på stranden och gå på piknick?'' sa han sedan och tog min hand och drig mig lite lätt mot utgången.
''Jo visst, jag börjar bli rätt trött jag med.''
Vi gick till hans bil och la in alla saker i bakluckan och sedan åkte vi iväg.

''Vart kan jag lägga dom här?'' sa Justin och kollade på påsarna när vi kom innan för dörren. 
''Du kan hänga dom där'', sa jag och pekade på en stol som stod i hallen.
''Ska jag gå och packa lite saker och så går vi till stranden och har piknick som du ville?'' sa jag sedan och pussade honom.
''Gör det, jag kommer strax.. Jag ska bara fixa en grej.''
Jag gick in i köket och packade ihop lite saker, jodgubbar, läsk och en filt vi skulle sitta på.
''Är du klar nu?'' sa Justin och kom in i köket. 
''Japp, kom nu.''

När vi kom till stranden så blev det lite varmare men det var skönt för det blåste sommarvindar. 
Vi la ut filten på sanden och sedan satte vi oss och jag tog ut saften och jordgubbarna. 
''Vetu Ariana?''
''Nej vad är det?''
''Jag älskar dig.''
Jag log lite smått och kysste honom och sedan tog jag upp en jordgubbe och lutade mig tillbaks. 
''Du?'' sa han efter ett tag. 
''Ja?'' 
''Kan du inte följa med mig till New York idag?''
''Jag kan höra med mamma och pappa.''
''Gör det på en gång, ring dom! ''
Jag tog upp min mobil och ringde mamma.
''Hej Ariana!'' sa hon efter några toner.
''Hej mamma, du får jag följa med Justin till Atlanta? snälla... ''
''Hmm.. Ja varför inte? Du har ju sommarlov. ''
''Yes! Tack mamma, jag älskar dig'', sa jag och la på.
''Jag fick!''
''Ja!''

Efter vi hade suttit där i några timmar och pratat, han matade mig med jordgubbar och haft mysigt så blev det tyst ett tag. 
''Men flyget går om några timmar, vi kanske borde åka hem så du får packa?'' sa han.
''Ja visst, men hjälp mig att vika filten. ''
Vi hjälptes åt och sedan gick vi in i bilen och började åka hemmåt. 
''Ariana , jag har många tjejfans, men vet du?''
''Nej vadå?''
''Du är fortfarande min Favorite Girl'', sa han och log för sig själv. 
''Aww, söt du är!''

När vi kom in så packade jag lite kläder eftersom jag skulle vara där i en vecka tror jag. Det vet inte riktigt bestämt vilken dag jag skulle åka hem, men hellre för mycket än för lite kläder. 

I NEW YORK:

''När vi kommer hem till hotellet ska du få en sak?'' sa han när vi nästan var framme vid hans hotell.
''Okej'', sa jag och gäspade.
''Är du trött?''
''Ja lite.. Det har vart en lång dag och klockan är redan 22:00.''

När vi kom in till honom hade Pattie redan bäddat åt oss och jag la mig i sängen och han hämtade ett paket. 
''Här är det?''
''Åh tack! Ska jag öppna det nu?''
''Ja gör det, jag har annan present till dig med, men det får du till din födelsedag.''
''Okej'', sa jag och rev upp paketet. 
I där låg en stor nalle, jag kollade upp på Justin. 
''Aw, visste du att jag älskade gossedjur?''
''Inte att du älskade det, men jag visste att du gillade det. Men jag tänkte att när jag inte är med dig så vill jag att du ska ha denna så du inte glömmer mig. Jag vill ha koll på dig, jag älskar dig'', sa han och pussade mig på pannan. 
''Jag älskar dig med... Och jag kommer ALDRIG glömma dig Justin!''

En kommentar skadar inte, eller?

Kommentarer
Avsändare: Lisen

Gaah va gulligt:'D

2012-06-24 @ 15:19:31 -



Avsändare: Anonym

MEER,
Förresten vem har gjort din Header och design? Skit fin! :)

Svar: om du trycker på ''bloggdesign'' på headern så kommer du in på hennes blogg, fast jag tror hon har raderat bloggen, ttack!
None None

2012-06-24 @ 15:36:20 - URL: http://kattaahs.blogg.se



Avsändare: Anonym

mer :DDD

2012-06-24 @ 16:45:57 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback