Published: 2012-06-23 Time: 12:28:44 Filed Under:

Kapitel 43 - I always do that when you're with me

PREVIOUS: Justin gäspade och la sig ner.
''Är du trött ?'' frågade jag och gäspade också.
''Jo ganska... Du då ?''
''Ja , jag vaknade så himla tidigt imorse.''
Jag tog av mig bh:n jag hade under linnet och la mig sedan bredvid Justin. Man såg verkligen att han var trött.
''Jag älskar dig'' , sa jag och pussade honom.
''Jag älskar dig också prinsessan...''

Efter några få minuter somnade vi båda två....


(ARIANA'S OUTFIT)

Under natten sov jag väldigt bra , bättre än vad jag gjort dom sista dagarna i alla fall. Förmodligen för att allt var bra igen och för att Justin var med mig. Plötsligt väckte han mig.
''Älskling , vakna'' , viskade han och skakade om mig lite försikigt.
''Vad är det ?'' frågade jag och försökte öppna ögonen.
Jag kollade på klockan och såg att den bara var 04.23. Varför väckte han mig såhär dags ?
''Jag måste gå på toa , kan du följa med ?''
''Varför kan du inte gå själv ?'' frågade jag och kollade konstigt på honom.
''Jag är rädd... Efter den där filmen kan jag knappt sova'' , svarade han.
''Jaha , kom då. Men låt det gå fort , jag är så himla trött så det inte är sant !''
Vi reste oss upp ur sängen och gick sedan ut ur rummet. Jag märkte hur rädd han var direkt när vi gick till badrummet.
''Ska du inte stänga dörren ?'' frågade jag när han precis skulle dra ut den för att kissa.
''Nej , kolla bara bort.''
Jag gjorde som han sa och stod sedan där i några sekunder. Han tvättade händerna och vi gick sedan tillbaka och la oss i sängen.
''Godnatt igen'' , sa jag och gäspade stort som bara den.
''Godnatt , tack förresten...'' svarade han och pussade mig på pannan.
Jag var så himla trött så jag somnade på nolltid.

NÄSTA MORGON - JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag hörde att Ariana pratade i sömnen och vaknade av det. Hon såg så himla söt ut när hon låg där och drägglade och pratade om någonting konstigt. 
Hon fortsatte babla på och sa sedan Trey Songz namn så jag väckte henne direkt.
''Godmorgon... sa hon och torkade sig om munnen. Helvete vad jag ska dräggla'' , sa hon sedan.
''Du pratade om Trey Songz i sömnen'' , sa jag lite avundsjuk.
''Gjorde jag ? Oj... Jag sa väl inget , du vet... Sexuellt eller så ?''
''Nej. Drömde du något sexuellt om honom eller ?''
''Ehm , nejdå. Jag bara undrade !'' sa hon och log stort.
''Hahah , verkligen'' , sa jag och skrattade.
''Aja , har du sovit gott gumman ?''
''Väldigt ! Du då ?''
''Det gör jag alltid när du är med mig'' , svarade jag och tog försiktigt bort luggen från hennes ögon.
''Vad bra då'' , sa hon och log.
Klockan var 11.36 och vi bestämde oss för att gå ner och fixa någonting att äta. Jag var hungrig som bara den och längtade tills jag fick någonting i mig ! Jag tog på mig en t-shirt och hon satte upp håret i en hästsvans , sedan gick vi ner.
''Vi lagar pannkakor, jag är sugen på det'' sa jag
''Jag vet inte hur man gör... Men jag kan gå upp och kolla på datorn eller se om vi har någon bok där det står.''
''Hahah du behöver inte. Mamma gör det till mig hela tiden så jag har lärt mig av henne.''
''Jaha , men kan du göra dom medans jag tar en snabb dusch ? Det tar inte längre än 20 minuter.''
''Jodå , gå du och duscha så lagar jag pannkakorna.''
''Tack ! Förresten hittar du alla grejer du behöver eller ska jag hjälpa dig med det ?''
''Nejdå det behövs inte. Jag hittar nog allt till slut , gå du upp och duscha'' , sa jag och tog henne vid midjan och pussade henne lite sådär snabbt.

Hon gick upp till sitt rum och jag började leta efter ingredienserna och redskaperna. Det var faktiskt väldigt lätt att hitta i deras kök eftersom att dom hade allt i sån god ordning.
Pannkakorna tog bara ungefär 25 minuter att göra eftersom att det bara var åt mig och Ariana. Precis när jag höll på att duka fram och ställa pannkakorna på två tallrikar kom hon ner.
Hon hade håret virat i en rosa handduk och hade även bytt kläder. Hon hade ett par jeans och ett randigt linne på sej.
''Mmm , det luktar gott !'' sa hon när hon kom in i köket.
''Vänta bara tills du får smaka på dom'' , svarade jag och gick till kylen för att ta ut mjölken.
''Nå ? Vad tyckte du ?'' frågade jag när hon tog första tuggan.
''Jag har nog aldrig ätit godare pannkakor förut'' , sa hon och log.

Vi satt och åt i lugn och ro och bara pratade om allt möjligt och skrattade. Det var sånna stunder som gjorde mig lycklig. Bara hon och jag , glada över att vi hade varandra...  

Kommentera

Kommentarer
Avsändare: Miranda

mera ! jätte bra <3

2012-06-23 @ 12:48:07 -



Avsändare: Lisen

Skulle vilja att dom typ myser mer!:'D
ÄLSKAR DENNA BLOGG;'D

2012-06-23 @ 14:13:37 -



Avsändare: Anonym

MEEEEEEEEEEEER :'D♥♥♥

2012-06-23 @ 16:26:45 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback