Published: 2012-06-23 Time: 06:38:53 Filed Under:

Kapitel 42 - For me, there's only you

PREVIOUS: Hans ögon var röda och hade svullnat. Det märktes att han hade gråtit väldigt mycket.
''Snälla Ariana. Jag behöver dig... Jag klarar inte det här längre. Det finns ingen som gör mig lika lycklig som du gör. Det enda som krävs för att jag ska vara glad är ett litet leende från dig...'''
När han sa det kände jag hur mycket det pirrade i min mage. 
''Jag vet inte Justin...'' sa jag lite tveksam.
''Res på dig'' , sa han och stäckte fram handen för att hjälpa mig upp.
Jag tog tag i hans hand och sedan drog han upp mig och vi hamnade bara några cm ifrån varandras ansikten. Våra kroppar var väldigt nära varandra. Jag kollade upp på honom och jag såg att han var tårögd. Han blundade försiktigt och en tår föll. Sedan pussade han mig på pannan.
''Snälla Ariana...'' sa han sedan med en skakig röst.
''Jag vet inte... Jag behöver lite tid att få tänka.''
''Vi har inte varit tillsammans på över en vecka. Jag har inte kunnat kalla dig för min , fått känna dina läppar , hållt om dig när jag velat...''
Jag visste inte vad jag skulle svara så jag ställde mig på tå för att nå upp att kyssa honom. Hans läppar var rätt fuktiga och väldigt mjuka. Han tog tag om min nacke försiktigt och kysste mig ännu mer. Jag måste erkänna att jag hade saknat hans kyssar...

''Jag älskar dig'',  sa jag sedan och torkade en tår från hans kind. 
Han log och tog sedan min hand.
''Kom , jag har en liten present till dig'' , sa han och ledde mig in i huset.
Vi stängde altandörren eftersom att det började bli rätt kallt och sprang sedan upp till mitt rum. 
Jag satte mig på sängkanten medans han rotade runt i sin väska. Sedan efter någon minut hittade det han letade efter och kom fram till mig.
''Justin... Du tänker väl inte fria ?'' sa jag chockat.
''Nej , inte ännu i alla fall'' , sa han och skrattade till lite och pussade mig på kinden.
''Här'' , sa han sedan och gav asken till mig. 
Jag tog den och öppnade , där i låg det ett silverhalsband. Ett hjärta med en liten diamant på framsidan och på baksidan stod det "For me , there's only you." Så fort jag såg den blev jag helt kär i den. Den var hur fin som helst !
''Gillar du den?'' frågade han sedan. 
''Gillar ? Jag älskar den! När köpte du den ?'' frågade jag och stängde igen asken.
''Det var ett tag sedan , jag skulle ha gett den till dig i Bahamas men det blev ju inte rätt tillfälle då... Så nu får du den.''
''Aww , tack så jätte mycket. Kan du sätta på mig den ?'' sa jag och tog bort håret från nacken och vände mig om. 
Han tog asken och öppnade den , sedan tog han ut halsbandet försiktigt.
''Sådär'' , sa han när han hade satt den runt min hals och pussade mig försiktigt på halsen.
Jag rös av hans berörning och lät håret falla tillbaka igen och vände mig tillbaka. 
''Passar jag i den ?''
''Du passar perfekt i den'' , svarade han och pressade sina läppar mot mina.

Det var nu rätt mörkt ute och ganska sent också så vi bestämde oss för att kolla på film.
''Kom , vi går ner och fixar snacks och lite dricka först'' , sa jag och började gå ut ur rummet.
Jag ställde fram två stora skålar och hällde upp chips i den ena och godisarna han hade tagit med sig i den andra.
''Kan du ta ut en stor läsk ur kylen ?'' frågade jag Justin medans jag fixade två glas.
''Har ni alltid så här mycket godis och sånt hemma ?'' frågade han och stängde sedan igen kylen.
''Va ? Eh nej, mamma och pappa köpte det nu när dom skulle bort. Det gör dom alltid när jag ska vara ensam hemma. Ta det här'', sa jag sedan och räckte fram dom en skål till honom och sedan gick vi upp till rummet igen.
Medans jag hällde upp dricka i glasen fixade Justin filmen. Vi skulle tydligen se någon skräckfilm han hade tagit med sig.
Jag satte mig bredvid honom och gjorde det bekvämt för mig , sedan började filmen. Både han och jag var väldigt inne i den.
Efter kanske en halvtimme av filmen tog han tag i min hand och flätade in sina fingrar i mina. 
''Är du rädd ?'' frågade jag och skrattade lite. 
''Nej, kan du ge mig en godis?'' sa han och var helt fokuserad på filmen.
Jag tog en godis ur godisskålen och stoppade den i min mun.
''Men... Jag ville ju ha den'' , sa han och vände blicken mot mig och gjorde puppyface.
''Ta den då'' , sa jag lite retsamt.
Han tog godiset ur min mun och kysste mig sedan.
''Mums'' , sa han och log.
Vi fokuserade oss på filmen igen och den var faktiskt väldigt bra. Då och då fick vi våra ryck när det hände någonting läskigt i filmen. Det var väldigt kul när Justin blev rädd. Han satte nästan ett godis i halsen också.

Filmen var nu slut och vi hade varken chips eller dricka kvar. Endast godis. Vi sträckte på oss och Justin sänkte sedan volymen eftersom att det var någon konstig rocklåt medans eftertexten rullade.
Klockan var 22.34 och jag var faktiskt rätt trött även om jag inte hade gjort så mycket. Det berodde nog på att jag hade vaknat tidigt.
Justin gäspade och la sig ner.
''Är du trött ?'' frågade jag och gäspade också.
''Jo ganska... Du då ?''
''Ja , jag vaknade så himla tidigt imorse.''
Jag tog av mig bh:n jag hade under linnet och la mig sedan bredvid Justin. Man såg verkligen att han var trött.
''Jag älskar dig , sa jag och pussade honom.''
''Jag älskar dig också prinsessan...''

Efter några få minuter somnade vi båda två....

Fick många kommentarer om att ni ville att dom skulle bli tillsammans igen,
So here it is, dom är det igen :'D
Vad vill ni att det ska hända? 

Kommentarer
Avsändare: Miranda

Vart bor dom?
Mera, älskar denna bloggen

2012-06-23 @ 09:22:48 -



Avsändare: Anonym

Bra ;) Jag tycker typ att Justin ska fria till henne och hon svarade ja, men att hon var gravid och höll det hemligt men senare så kom det på TV att hon var gravid och Justin stormar ut ur huset, sedan vet jag inte hahah :D

Svar: Det är för tidigt för giftermål, jag har precis börjat skriva :'D
None None

2012-06-23 @ 10:45:34 -



Avsändare: Anonym

jag tycker att dom ska ha sex ;D

2012-06-23 @ 16:24:21 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback