Published: 2012-06-22 Time: 13:02:14 Filed Under:

Kapitel 39 - I don't want you to be sad

PREVIOUS: Jag la kläderna på sängen och gick sedan till badrummet. Badkaret var fullt med skumm nästan upp till kanten så jag stängde kranen direkt , tog av mig kläderna och hoppade sedan i. Vattnet var varmt och skönt.
Efter kanske 40 minuter var vattnet rätt kallt så jag gick upp och lät sedan badkaret tömmas.
Jag tog en handuk och gick sedan till mitt rum och tog på mig kläderna. Jag lät håret vara lockigt eftersom att vi ändå inte skulle göra något särskilt och tog sedan på lite maskara...
Klockan var nu halv ett och jag hade redan fixat klart mig så jag tänkte att jag lika gärna kunde måla naglarna medans jag väntade på Justin. Jag gick fram till datorn och ställde mig på stolen för att ta ner en av lådorna där mina nagelgrejer var. Vanligtviss hade jag alltid svarta naglar men jag tänkte att jag kunde variera lite så jag bestämde för att ta ljusblått. Jag ställde tillbaka lådan och satte mig sedan framför datorn. Jag slog på Simple Plan - No Love och började sedan måla naglarna.

När naglarna hade torkat målade jag på ett nytt lager och lät dom sedan torka igen...

SENARE:
Tiden gick så sakta när man väntade på något eller någon man verkligen längtade efter. Och ja , ärligt talat så längtade jag efter Justin. Hur sur och besviken jag än hade blivit på honom sedan det där med Jasmine så älskade jag fortfarande honom lika mycket , känslorna hade inte förändrats ett dugg. Jag tänkte fortfarande på honom lika mycket , det pirrade fortfarande i magen när han rörde vid mig...

Klockan var nu fem i två och han skulle dyka upp när som helst. Jag bäddade min säng snabbt och precis då plingade dörren.
''Jag öppnar !'' ropade jag och sprang ner direkt.
Jag öppnade dörren och där stod han och log sitt perfekta leende...
''Heej , äntligen är du här !'' sa jag och kramade honom.
''Hej , du har ingen aning om hur seg bilresan hit kändes'' , sa han och kramade mig hårt.
Hans lukt var så himla speciell. Jag skulle kunna stå där i timmar och bara hålla om honom och känna lukten av hans kläder , hans hår...
''Kom in , vad har du där förresten ?'' frågade jag och kollade på en påse han hade i handen.
''Godis jag köpte på vägen hit. Jag tänkte köpa chips också men jag är inte så speciellt förtjust i det.''
'' Inte jag heller faktiskt , vi går till vardagsrummet så får du hälsa på pappa.''

Vi gick in dit och pappa satt i soffan och kollade på något tråkigt matlagningsprogram. Direkt när vi kom in reste han sig upp.
''Hej Justin , roligt att se dig igen !''
''Detsamma'' , svarade Justin och log , sedan skakade dom händer.
''Jag ser att du har tagit väl hand om Ariana medans ni var på eran lilla semester'' , sa pappa sedan.
''Alltid. Jag skulle aldrig låta nånting hända eran dotter. Det kan ni vara säker på.''
''Bäst för dig'' , skämtade pappa och skrattade retsamt.
Jag log över hur snäll Justin faktiskt var och hur bra överens han kom med mamma och pappa. Det kändes bra att dom gillade honom.

''Vi hörs senare , nu ska jag gå och spendera lite tid med den här söta tjejen här'' , sa Justin och kollade på mig med ett ängsligt leende.
Vi gick upp till mitt rum och jag hade fortfarande på musik , Back To December med Taylor Swift spelades högt ur högtalarna.
''Jag älskar den här låten , jag brukade gråta jättemycket till den förut'' , sa jag och bytte.
''Varför då ?'' frågade han och ställde godispåsen på skrivbordet och satte sig sedan vid datorn.
''Jag vet inte... Jag bara grät när jag hörde den.''
''Blir du fortfarande ledsen av den ?''
''Lite kanske'' , svarade jag och satte mig på sängkanten och tittade på honom.
''Då ska vi inte lyssna på den , jag vill inte att du ska vara ledsen.''
Han klickade upp Spotify och sökte på någon låt , sedan började Teenage Dream spelas. Då började jag direkt tänka på när vi var på Bahamas och han blev full. Då han gick och vinglade och sjöng den som en galning. Det var rätt kul faktiskt. Plötsligt satt jag där och skrattade för fullt utan att märka det.
''Vad skrattar du åt ?'' frågade han och kollade konstigt på mig.
''Hahahah , jag började tänka på när du vart full på Bahamas och jag skulle hjälpa dig till hotellrummet. Du vinglade som en galning och sjöng den här !''
Han satt där och visste inte vad han skulle säga. Jag märkte att han faktiskt blev lite generad.
''Du sjöng helt okej faktiskt för att vara full'' , sa jag efter ett tag och började skratta igen.
''Jag är säker på att jag sjöng bättre än bara helt okej'' , sa han retsamt.

Vi satt och småpratade om lite onödiga saker och plötsligt kom mamma in.
''Nä men hej !'' sa hon och gick direkt fram till Justin och gav honom en stor kram. 
''Hej'' , sa Justin och kramade tillbaka.
Man märkte att mamma verkligen tyckte om honom och det gjorde mig glad.
''Jag tänkte bara säga att jag och pappa tänkte åka tidigare , vi åker om ungefär tio minuter.''
''Okej , vi ses imorgon. Ha så kul !'' sa jag och kramade henne.
''Hejdå Justin , inga dumheter nu medans vi är borta'' , sa hon och flinade.
När hon gick ut märkte jag hur Justin kollade på mig.
''Kommer vi att vara ensamma ikväll ?'' frågade han och log.
''Ja , vadå då...?'' frågade jag.
''Nä jag undrade bara...'' flinade han

Vad vill ni att det ska hända? :'D

Kommentarer
Avsändare: Miranda

Dom Kanske Pratar pm hur dom ska ha det och efter som det värkar ju som båda vill ha tbx varandra!

2012-06-22 @ 13:26:03 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra!!! <3

2012-06-22 @ 14:23:24 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Lisen

Dom ska bli tillsammans igen!!!:D<3
Skulle va fett grymt!!!:D

2012-06-22 @ 16:12:01 -



Avsändare: Lisen

Glömde skriva min andra grej jag ville;)
men att Justin pratar om hur mke han älskar henne och så och då blev dom tsm igen, så skulle jag vilja:]

2012-06-22 @ 16:12:44 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback