Published: 2012-06-21 Time: 12:19:47 Filed Under:

Kapitel 35 - Don't leave me, I love you

PREVIOUS: ''Men så kan du ju inte göra , snälla stanna. Vi kan försöka reda ut det här.''
''Nej Justin. Vi ska inte reda ut nånting. Jag vill inte ha en pojkvän som ljuger för mig.''
''Menar du att det...-''
''Ja , det är slut'' , sa jag och kände hur en liten tår föll...
När jag sa dom orden märkte jag hur han frös till is. Hans ansiktsuttryck förändrades helt och det såg ut som att han skulle brista ut i gråt vilken sekund som helst.
Jag packade det sista och sedan gick jag ut till svitens vardagsrum och satte mig i soffan. Justin stängde dörren till rummet och sedan hörde jag en smäll i väggen.
Jag satt där och försökte förstå vad jag just hade gjort , dumpat killen i mitt liv... Tårarna bara rann och rann och det kändes som att jag skulle drunkna i dom vilken sekund som helst. Varför hade han gjort sådär ? Jag litade på honom. Jag trodde att han älskade mig... Men jag hade visst fel.
Plötsligt hörde jag hur dörren till rummet öppnades , men jag tittade inte bak. Jag ville inte se honom i denna stunden.
''Jag går ut...'' , sa han med skakig röst.
När han gick ut brast jag ut i gråt direkt. Varför var det här tvungen att hända just nu ? När vi var i Bahamas ? Det var ju meningen att vi skulle ha kul , inte ha det såhär...
Jag reste mig upp och gick och la mig i sängen , den luktade Justin. Speciellt kudden. Jag låg och tänkte på hur kul vi hade haft tidigare den dagen. När vi skvätte vatten på vakten , gick runt och skämde ut oss själva , osv. Dagen hade varit helt perfekt. Men sen så förstördes ju allt när vi kom tillbaka till sviten.

Timmarna gick och Justin hade fortfarande inte kommit tillbaka. Vart kunde han ha tagit vägen såhär sent ? Klockan hade ju redan blivit 23.44 och han hade gått ut någon gång vid halv åtta tiden.
Jag gick till badrummet och stod framför spegeln ett tag. Mina ögon hade blivit röda av allt gråtande och jag såg helt risig ut... Jag sköljde ansiktet snabbt sedan gick jag ut till vardagsrummet för att byta om.
Jag tog på mig ett par pyjamasshorts och gick sedan och tog en av Justins långärmade tröjor. Den luktade precis som honom. Efter att jag hade tagit på mig kläderna tog jag på mig mina skor , tog mobilen , rumsnycklarna och gick sedan till Patties svit.

''Hej Ariana , vill du komma in ?'' frågade Pattie när hon öppnade dörren.
''Hej , nä jag tänkte bara fråga om Justin var här'' , svarade jag och försökte le.
''Jaha , nä tyvärr inte. Varför undrar du ?''
''Nä inget , jag går ner till receptionen och kollar om han är där. Godnatt förresten.''
''Gör så , godnatt'' , svarade hon och log snällt.

Jag åkte ner med hissen och det var hur mycket folk som helst nere vid receptionen. Och det kom massa oljud från kassinot. Jag gick fram till receptionen och frågade om hon hade sett Justin någonstans.
''Nej tyvärr , kolla i spelhallen eller något'' , svarade en tjej i 25 årsåldern.
''Okej , tack.''
Det var massa tjejer och killar i spelhallen. Dom flesta stirrade på mig. Förmodligen för att jag hade pyjamasshorts på mig och Justins stora tröja men jag brydde mig faktiskt inte. Det enda jag brydde mig om var att hitta Justin. 
Jag gick ut från hotellet och kollade lite runt. Det var faktiskt mer folk ute än vad jag hade förväntat mig. Jag gick runt och kollade överallt men hittade inte honom någonstans. Jag ville bara sätta ner mig och gråta som ett litet barn... Den stunden ville jag så himla gärna vara med honom. Bara känna hans armar runt mig , se hans fina leende , höra hans underbara röst...
Plötsligt kom jag på var han kanske kunde vara. Jag skyndade mig och började gå mot stranden snabbt. Jag gick genom sanden och fick sand i skorna men jag orkade inte bry mig utom fortsatte bara att gå. Efter att ha gått i kanske sju minuter såg jag en liten glimt av någon som såg ut att vara Justin. Han satt själv och bara kollade ut mot havet. Jag började gå lite fortare och kände hur mitt hjärta bultade snabbare när jag närmade mig honom.

Jag gick och satte mig bredvid honom och stirrade bara ut mot vattnet.
''Har du varit här hela tiden ?'' frågade jag utan att kolla på honom.
''Mm...''
''Varför då ? Det har ju gått flera timmar.''
''Var ska jag annars vara ? Du vill ju inte ha någonting med mig att göra verkar det som'' , sa han och vände sig mot mig.
''Justin... Har du druckit ?''
''Snälla lämna mig inte , jag älskar dig.''
Jag tvingade mig själv att kolla på honom och märkte att han hade gråtit. Hans ögon var röda och svullna och han såg helt förkrossad ut.
''Kom nu , jag hjälper dig till rummet. Vi får prata om det där imorgon.''
''Nej , jag vill stanna här. Stanna med mig'' , sa han och kom närmare.
''Sluta , du är ju full.''
Jag hjälpte honom upp och började sedan gå en bit. Justin vinglade som en galning och sjöng Teenage Dream med Katy Perry medans vi gick.
Plötsligt stannade han till och tittade på mig.
''Ariana , du är jättefin. Jag älskar dig.''
''Du är verkligen full... Kom nu.''

Kommentera
Vad tycker ni om Justin's album, Believe? :'D
 

Kommentarer
Avsändare: bara jag, hihi

ååh, mer!
jag älskar det :')<3

2012-06-21 @ 12:30:48 -



Avsändare: Anonym

meeeer!

2012-06-21 @ 12:31:31 -



Avsändare: Lisen

Åh skriv mer:D dampar varje gång det tar slut för det är så bra!!:D

Svar: HIHIHIH :'D
None None

2012-06-21 @ 12:44:58 -



Avsändare: Emelie

Mer!!! <3
Vill veta vad som händer!! :D <3

2012-06-21 @ 13:30:30 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback