Published: 2012-06-21 Time: 06:00:17 Filed Under:

Kapitel 34 - You lied to me

PREVIOUS: Efter en stund hade vi ätit upp all frukt men hade fortfarande väldigt mycket choklad kvar. Jag doppade mitt finger i chockladen och slickade sedan upp det. Jag märkte hur Justin kollade på mig med en förvånad min.
Han satte sig närmare och kollade mig djupt i ögonen , precis när han skulle kyssa mej så.... 
Smeker han min kind med sin hand som är full av chokladsås och börjar skratta.
Jag kollade på honom när han satt där och garvade ihjäl sig , sedan kom jag på att jag kunde göra samma sak tillbaka.
Han satt där och skrattade som bara den så jag doppade hela handen i chockladsåsen och satte allt i hans hår. Plötsligt slutade han skratta och såg förkrossad ut.
''Vad håller du på med ?!'' sa han och fick panik.
''Du började...'' sa jag och skrattade.
''Men... Mitt hår !''
''Kom igen, vi har ju bara lite kul.. Du kan ju tvätta av det senare'', sa jag och kollade på honom.
''Du har rätt , vi har bara lite kul...'' svarade han och flinade. 
Han doppade sitt finger i chokladen och han kom närmare. Jag la mig ner försiktigt och sedan la han sig över mig.
Hans ansikte var bara några centimeter från mitt och jag kände hans varma andedräkt. 
Plötsligt smetade han försiktigt chokladen över mina läppar och slickade sedan bort det sakta.
''Jag älskar dig min prinsessa'', viskade han i mitt öra.
Jag kände hur mitt hjärta bultade snabbare. Att höra dom orden kändes otroligt , speciellt vid ett sånt tillfälle...
''Jag... Jag älskar dig också'' , viskade jag tillbaka.

NÄSTA DAG:

Vi vaknade av att solen trängde in sig mellan gardinerna.
''Godmorgon beautiful'' , sa han och log lite , sedan sträckte han på sig.
''Morning babe.''
''Har du sovit gott ?''
''Jo det har jag väl , du då ?''
''Nae , jag hade en mardröm...''
''Vadå ? Vad drömde du ?''
''Att du lämnade mig..''
''Justin , det kommer aldrig att hända'' , sa jag och pussade honom sedan reste jag mig upp och gick och drog bort dom stora gardinerna.
Jag såg hur solen sken och hur alla gick omkring med bikiniöverdelar osv. Jag kände på mig att det skulle bli en väldigt bra dag.
''Vad ska vi göra idag?'' frågade jag och började hoppa i sängen.
''Vi får väl se , vi kan ju gå runt och bara njuta av dagen , äta glass , och sånt.''
''Jaa , sa jag och började sedan gå mot badrummet.
''Vill du duscha med mig?''
''Ja!'' , svarade han entusiastisk.
''Du får inte , hahahah !''
''Jättekul...'' svarade han och tryckte ner huvudet i kudden.

Vi fixade oss i ordning och sedan gick vi ut. Direkt vi kom ut från hotellet kände jag hur solen trängde in sig i huden. Det var tur att jag endast hade ett par shorts och min bikiniöverdel , annars hade jag nog dött.
Justin var lika snygg som vanligt. Han hade på sig ett par shorts och en vit v-ringad t-shirt.
''Vi går och köper glass'' , sa han och tog min hand.

Vi gick till en glasskiosk och ställde oss i kön. Medans var det några som frågade Justin om autografer och även om att få ta bilder med honom.
När det var våran tur så beställde jag två vaniljglassar med strössel på. Jag stod och väntade på glassarna och märkte att Justin höll på med mobilen.
''Här har du , det blir $ 3.''
''Tack'' , sa jag och log sedan gav jag honom pengarna.

Jag gick bort till Justin och gav honom sin glass , sedan slickade jag snabbt på min eftersom att den började smälta väldigt fort.

Dagen gick väldigt snabbt och vi hade allmänt kul. Vi gick runt hela Atlantis och fjantade oss lite smått. Vi sa hej till alla vi såg och vi hoppade även i en fontän och badade. Det kom en vakt och sa åt oss att vi inte fick vara där i men vi bara skvättade vatten på honom och sprang sedan iväg.

EFTER EN LÅNG DAG:

Vi åkte upp till vårat rum eftersom att klockan redan var nånting vid sju och vi hade varit ute i stort sett hela dagen. Jag var helt utmattad så jag la mig i sängen , och Justin la sig bredvid migj.
''Jag har verkligen saknat att ha sådär kul och göra sånna saker utan att behöva bry mig om vad någon tycker'' , sa han plötsligt.
''Jag har också haft väldigt kul'' , sa jag sedan såg jag att Justin tog upp sin mobil och gjorde nånting.
Efter någon minut hörde jag att han fick ett sms. Han läste smset och jag märkte hur han småflinade.
''Vem smsar du med ?'' frågade jag nyfiket.
''Nä bara Scooter'' , svarade han och log.
''Jaha okej.''

Han la sin mobil på kudden och gick sedan till badrummet för att gå på toa. Jag låg där och bara tänkte på allt vi hade gjort under dagen och sedan märkte jag att han fick ett sms och kunde inte låta bli att kolla. Det var ju ändå bara Scooter så det gjorde nog inget att jag läste.
Jag tog upp mobilen och såg på displayen att det stod "Jasmine ♥". Jag läste smset direkt men fattade inte vad hon menade.

"Inte ens Ariana ? Jag saknar dig också..."

Vad kunde hon ha menat med det ? Jag gick snabbt in på hans skickade meddelanden och läste det senaste skickade till Jasmine.

"Jag saknar dig jättemycket , ingen är lika vacker som dig"

Precis när jag läste smset hörde jag hur badrumsdörren öppnades. Jag la snabbt tillbaka mobilen på kudden igen och låtsades som ingenting.

''Vad smsade du och Scooter om då ?'' frågade jag.
''Han undrade bara hur jag hade det och så...''
''Justin , snälla ljug inte för mej.''
''Va ? Vad pratar du om ?'' sa han och satte sig på sängkanten.
''Du vet exakt vad jag pratar om.''
''Nej , vadå ?''
''Du har inte alls smsat med Scooter , det var Jasmine från första början.''
''Har du läst mina sms ? frågade han och kollade nu på mig med en orolig blick.
''Ja... Jag gjorde det för att jag trodde att det var från Scooter och tänkte att det inte skulle göra något om jag läste det , men sen visade det ju sig att det inte var från honom.''
''Det.. Det är inte som du tror'' , sa han och tog min hand.
''Det spelar ingen roll'' , sa jag och ryckte bort handen.
''Huvudsaken är att du ljög för mig...''

Jag reste mig från sängen och gick fram till garderoben. Jag började sätta alla mina kläder i resväskan när han plösligt frågade vad jag höll på med.
''Jag packar ser du väl ? Jag åker hem imorgon. Ikväll'' sover jag på soffan.
''Va ? Varför då ? Vi kan väl prata om det här...''
''Jag åker hem imorgon helt enkelt'' , sa jag och tog ett djupt andetag för att få ur mig dom följande orden.
''Men så kan du ju inte göra , snälla stanna. Vi kan försöka reda ut det här.''
''Nej Justin. Vi ska inte reda ut nånting. Jag vill inte ha en pojkvän som ljuger för mig.''
''Menar du att det...-''
''Ja , det är slut'' , sa jag och kände hur en liten tår föll....

kommentera
Var det rätt av Ariana att göra slut? eller att kolla på hans sms? 
Han småflinade ju varje gång så hon blev ju nyfiken :p
berätta vad ni tycker!

Kommentarer
Avsändare: Lynn

Mer och ja det var rätt av henne att göra slut,menkan det inte gå något år sedan träffas dom på ett random ställe för att Joline och hennes brosa tyckte dom borde bli vänner?

2012-06-21 @ 07:47:17 -



Avsändare: Anonym

njae dom får inte göra slut!!! :(

2012-06-21 @ 10:02:20 -



Avsändare: Miranda

Det va rätt att hon fick reda på sanningen men dom ska prata och reda ut de ist för att göra slut ! Tycker jag<3

2012-06-21 @ 10:23:00 -



Avsändare: Donna

Jag tycker hon gjorde rätt ! Och jag tycker hon och justin ska göra slut och sen om några månader eller år träffas dom igen på en fest eller någonting ? Eller så typ är dom i stan och dom går i varandra ?
Älskar din novell !

Svar: Du gav mig just en idé!
None None

2012-06-21 @ 11:57:04 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra!! <3
Dom kan göra slut men dom blir tillsammans igen
efter kanske någon månad eller vecka :)

2012-06-21 @ 12:38:23 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback