Published: 2012-06-20 Time: 20:02:27 Filed Under:

Kapitel 33 - Just order something

PREVIOUS: ''Damn...'' mumlade jag för mig själv.
Jag kände mig tvungen att kolla på den ännu en gång till.
''Ariana , hur länge tänker du stirra?'' frågade han och log.
''Inte så länge till... Jag menar... Nej , ehm... Fan.''
Vi satt där tysta båda två och kollade på varandra , sedan brast vi ut i skratt....


Jag satt där och viftade med händerna som en idiot och försökte andas men jag skrattade så mycket att det var omöjligt. Min mage gjorde så ont så jag la mig ner och fortsatte skratta. Sedan märkte jag att Justin satt och tittade på mig och log som ett fån.
''Vad är det ? frågade jag och slutade skratta.
Du är så söt när du skrattar sådär , svarade han.
Jag svarade inte utom log och reste mig sedan upp.
''Ska vi börja gå tillbaka ? Jag är rätt hungrig...'' , sa jag och sträckte ut handen för att hjälpa honom att komma upp.
''Ja det kan vi , du behöver verkligen få i dig nånting.''
Jag tog på mig mina shorts och t-shirt över bikinin , tog våra handdukar och började sedan gå tillbaka. Han tog min hand och log lite mot mig.
Vi gick tillbaka till hotellet och bytte kläder , sedan gick vi till Patties rum och frågade om hon skulle äta men hon hade redan ätit med dom andra.

''Kan vi inte beställa mat och så äter vi i rummet istället ? Jag vill verkligen inte sitta bland massa folk just nu'' , sa Justin.
''Inte jag heller faktiskt , jag är rätt trött. Vi går tillbaka till rummet så får du ringa roomservice och beställa nånting.''

Vi gick till vårat hotellrum och medans Justin ringde och beställde maten gick jag på toa eftersom att jag var så kissnödig.
Jag gick in och stängde dörren och kissade , sedan kommer Justin helt plötsligt.
''Vad ska du ha ?'' frågade han och kom in.
''Justin gå ut ! Jag sitter ju här och kissar !''
Jag hörde hur någon kille i telefonen skrattade och sedan skrattade även Justin med.
''Beställ bara nånting.''

Han skrattade och sedan gick han ut och beställde nånting jag inte hörde.
När jag kom ut satt han i låg och kollade på något program på MTV. Jag märkte även att han hade tagit av sig t-shirten. Förmodligen eftersom att det var så himla varmt i våran svit.
Jag gick och satte mig i hans fotända och kollade surt på honom.
''Vad är det ?'' frågade han som om ingenting hade hänt.
''Du knackade inte !'' sa jag och slog honom lite retsamt på benet.
''Jag visste väl inte att du satt på toa... Förlåt'' , sa han och flinade.
Han var så söt så jag kunde inte vara sur på honom. Jag kröp upp framför honom och han la sin arm om mig. The Hills började och jag tog fjärrkontrollen för att höja volymen lite. Sedan var det någon som knackade på dörren.
''Jag kan öppna'' , sa Justin och reste sej upp.
Han tog sin t-shirt som låg på golvet vid soffan och tog på sig den sen öppnade han dörren. Jag satte mig upp och såg att killen som kom med maten inte var så mycket äldre än mig. Han var rätt söt.
Jag märkte även att han var lite förvånad över att se Justin.
Han kom in med vagnen och skulle börja ställa maten på matbordet.
''Du behöver inte ställa maten där , vi ska sitta i soffan och äta så du kan bara ställa allt där på det där bordet istället'', sa Justin och log snällt.
Han gjorde som Justin sa och sedan tog han betalt. Han fick även lite dricks.
''Tack'' , sa han och gick sedan ut.
Han hade beställt två kycklingsallader , två drickor och chokladfondue.
Jag skulle just börja äta när han reser sig upp och springer och släcker lampan.
''Vänta , börja inte äta än'' , sa han.
Jag kollade konstigt på honom och väntade på att han skulle komma och sätta sig igen.
Vad håller du på med ? frågade jag.
Vi kan låtsas som att det här är en dejt , för skojs skull.''
''Okej'' , svarade jag och log.
Han stängde även av tv:n och tände sedan en stor röd lampa som stod vid hörnet av själva vardagsrummet. Han satte sig bredvid mig , sedan började vi äta. Vi småpratade om vad vi skulle göra dom följande dagarna och så. När vi hade ätit klart så var det dags för dessert.
Chokladfonduen bestod av jordgubbar och bananer. Jag tog min gaffel och plockade upp en stor jordgubb och doppade det i chokladsåsen.
''Var det gott ?'' frågade han med munnen full av jordgubbar och bananer.
''Mm'' , svarade jag som nu hade flera bananbitar i munnen.

Efter en stund hade vi ätit upp all frukt men hade fortfarande väldigt mycket choklad kvar. Jag doppade mitt finger i chockladen och slickade sedan upp det. Jag märkte hur Justin kollade på mig med en förvånad min.
Han satte sig närmare och kollade mig djupt i ögonen , precis när han skulle kyssa mej så.... 

Kommentera

Kommentarer
Avsändare: Lisa

MER!!!!

2012-06-20 @ 20:24:34 - URL: http://fyrgangare.blogg.se



Avsändare: Miranda

Mera<3

2012-06-20 @ 22:27:06 -



Avsändare: Anonym

kladdade jag. choklad i ansiktet på honom? ;D
meeeer <3

2012-06-20 @ 23:54:56 -



Avsändare: Katta

MEEEEER

2012-06-21 @ 00:25:05 - URL: http://kattaahs.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback