Published: 2012-06-20 Time: 08:59:56 Filed Under:

Kapitel 31 - I already knew it

PREVIOUS: När vi hade gått av planet och hämtat våra väskor så mötte vi mamma, Kenny och deras vänner och sedan tog vi minibussen mot hotellet. 
Mamma och dom satte sig långt fram men jag och Ariana fortsatte ända längst bak och efter ett tag så märkte jag att hon hade somnat på min axel...
Det tog bara några minuter till vårat hotell. 
''Gumman, vi är framme nu'', sa jag till henne med en försiktig röst.
''Mmm, låt mig få sova lite till bara'', sa hon till svar och la sig bekvämare.
Jag ville inte väcka henne ännu en gång så jag gick bort försiktigt och tog upp henne i famnen sen gick jag fram till mamma och dom som var lite längre fram i bussen. 
''Du Kenny, kan du ta mina och Arianas väskor? Jag har försökt väcka henne men hon ville verkligen sova mer. Hon är jätte trött.''
När jag sa det till honom log han och nickade. 
''Jag tar dom, gå bara till rummet med henne och lägg henne på sängen så får hon sova ut , sen får vi väcka henne vid lunchtid.''
Jag gick ut ur bussen och kollade på nyckelkortet vilket rum som var vårat.

Jag la henne på sängen och pussade henne på pannan sedan satte jag på radion och satte mig i köket. Jag började spela på min mobil tills hon vaknade. 
Efter kanske en kvart kom hon in i köket och gnuggade sig i ögonen. 
''Vad är klockan?'' frågade hon sedan.
''Kvart i tolv, jag tänkte väcka dig om en kvart men du hann före mig'', sa jag och log.
Jag gick bort till henne och kramade henne. 
''Fin du är'', sa jag sedan. 

ARIANAS PERSPEKTIV: 

Efter ett tag när jag vaknat till kom Pattie och hennes kompisar in i rummet. 
''Ska ni inte gå ut till poolen? Det är super bra väder ute!'' sa hon sedan. 
''Ja det kan vi väl? Eller vad tycker du Justin?'' sa jag och kollade på honom. 
''Kan vi inte gå till stranden istället? Det är inte så långt bort ju.''
''Visst, jag ska bara ta på mig bikini ohså'', sa jag och gick in sovrummet och började rota i min resväska. 

När jag kom tillbaks satt Justin redan i badbyxor och solglasögon. 
''Kom nu'', sa han och sträckte fram sin hand för att jag skulle ta den. 

Vi gick på stranden och det var bara några folk där, men dom märkte man nästan inget av för dom låg bara och solade. 
Vi gick längst strandkanten och pratade lite. 
''Varför tycker du om mig Justin?'' frågade jag sedan. 
''Varför jag tycker om dig? Dum fråga Ariana. Du är underbar.''
''Är det bara det? Med tanke på att du ljög för pressen om att vi var tillsammans först.''
''Ariana snälla, börja inte med det där igen! Jag har ju sagt att jag var tvungen men nu är ju det officiellt och jag är glad att jag tog det beslutet, att få vara med dig hur mycket jag vill''', sa han sedan och kysste mig. 
''Jag älskar dig'' , svarade jag.

Vi satte oss på en sten lite avsides från dom andra som var där på stranden. 
''Ska vi bada?'' frågade han sedan. 
''Visst,'' sa jag och började ta av mig t-shirten jag hade över bikinitoppen och shortsen. 
Vi sprang mot vattnet och Justin slängde sig i direkt men jag vågade inte för det var kallt. 
''Kom igen då, hoppa i!'' sa han och skrattade. 
''Snart, det är ju jätte kallt!'' 
''Ge dig'', sa han och skvätte lite på mig. 
''Sluta Justin, seriöst!''
''Förlåt'', sa han och reste sig och gick mot mig
Han tog mitt ansikte mellan hans händer och var så nära på att kyssa mig. Plötsligt puttade han ner mig i vattnet. 
''JUSTIN VAFAN! DET VAR INTE KUL!'' skrek jag och skvätte vatten på honom. 
''Jag ville ju få i dig i vattnet så fort som möjligt, för du är snygg när du är blöt och det visste jag redan när vi var i basturummet med poolen i New York'', sa han och kysste mig.

Ni kommer väl ihåg att Ariana har varit på Biebers konsert & att han bjöd ut henne i New York?
han erbjöd henne hotell & så badade dom i poolen med kläderna på, berättar detta så ni inte blir helt förvirrade :D

Kommentarer
Avsändare: Miranda

Jätte bra <3

Mera

2012-06-20 @ 10:36:36 -



Avsändare: Emelie

Bra! <3

2012-06-20 @ 13:07:54 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: moa

aaaw, mer :D

2012-06-20 @ 15:46:18 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback