Published: 2012-06-06 Time: 06:24:18 Filed Under:

Kapitel 3 - Embarrassing but true

PREVIOUS: ''Gå upp på ditt rum bror'' sa Jason och boxade mig skämtsamt på armen, jag reste mig upp och började sakta gå upp för trappan, varje steg var som tortyr. Deras hus var enormt och man kunde gå helt vilse, men med lite tur så kom jag till mitt rum och längde mig direkt på sängen, När jag var på väg och somna så kom jag på att jag fortfarande hade kländerna på, jag drog av mig plagg efter plagg och la mig ner och sov med bara kalsonger. Jag var så trött att jag somnade omdelbart.

Jag vaknade av att Joline skakade hårt på mig och skrek om att jag skulle gå upp, fattar inte varför, idag var det lördag vilket menas med att det inte är någon skola. Jag satte mig trött upp,
''Vad vill du?'' mumlade jag och la huvudet på kudden
''Klockan är halv 2, vi har sovit bort dagen!'' skrek hon och puttade ner mig för sängen. Jag skrek allt vad jag orkade och slängde upp gaderoben och tog fram ett par slitna jeansshorts och en beigerosa tröja. Jag drog på mig mitt kors-halsband och drog handen genom mitt lockiga hår, jag tog borsten och drog ilsket och röt till.
''lugn tjejen!'' skrattade Joline och satte sig helt påklädd på min säng. När jag hade borstat igenom håret så kladdade jag lite mascara på mina korta ögonfransar, det fick mina ögon och se större ut, jag nickade gillande mot spegeln och vände mig om mot Joline
''ska vi gå?'' hon reste sig upp och började gå ner för trappan och in till köket där hon hade gjort frukost. Jag mumlade ett ''aw'' och kramade om henne. Vi satte oss ner och slängde i oss maten och kom in i en koversation om Justin
''Han är ursnygg!'' sa jag och flinade, Joline nickade ivrigt på huvudet och började skratta, hennes mobil plingade till och hon sprang till hallen för att hämta den och kom skrattandes tillbaka
''Kom, vi ska hem till mig'' sa hon glatt och åt upp det sista av hennes flingor. Vi började gå hem mot henne, vi slängde snabbt av oss skorna och hoppade i soffan, jag underst och hennes ben över mig.


Jag vaknade av att Chaz och Ryan hoppade i min säng som barnungar
''Gissa vem som kommer?'' skrek dom glatt och hoppade på mig
''Vem?'' muttrade jag och öppnade ögonen
''Ari och Jo'' sa dom bägge samtidigt och jag flög upp ur sängen och började leta efter kläder. Svarta byxor, röd t-shirt och svartröda skor fick det bli, jag drog med mig kläderna in till badrummet och hoppade in i duschen. Det kalla vattnet rann ner för min varma kropp och jag drog snabbt händerna genom håret. Jag torkade min kropp med handduken jag hittade och började snabbt dra på mig kläderna och drog fram hårfönen och fönade håret. Jag gjorde min så kallade hairflip och började gå ner för trappan, helt otroligt hur snabbt det gick att träffa Ariana, Jason hade berättat om henne och han hade även sagt att hon var otroligt het och nu tror jag på honom. jag känner inget för henne änsålänge. Ariana och Joline satt i soffan och spelade nått spel på mobil tror jag,
''Hej'' jag lutade mig i dörröppningen och log stort, dom kollade upp från mobilen och jag mötte Arianas blick innan jag vände huvudet mot Joline.
''Ingen kram?'' frågade Joline och låtsades vara sur, jag flinade och kramade henne.
''Vill du också?'' jag kollade på Ariana och hon sträckte ut armarna, jag omfamnade henne i en kram och drog in doften av vanilj med rosor. Jag kände att Joline tog tag i min arm och puttade ner mig så jag hamnade i hennes famn.
''Hey babe'' skämtade hon och vickade på ögonbrynen,
''Hey darling'' sa jag och spelade med, jag gav henne ännu en kram och borrade ner mitt ansikte i hennes hals, länge. Jag kände ett par kalla läppar mot min hals och jag ryckte till
''har du somnat eller?'' flinade Ariana, jag kollade upp på henne, fortfarande armen runt Joline
''haha nej'' jag log mot henne och la ner huvudet på Jolines axel.
''lilla bebis'' sa Joline med en bebisröst och smekte min rygg.
''Det räcker nu Joline'' sa jag och började resa på mig,
''ses sen'' jag pussade henne på kinden och började gå mot köket. Hon kollade på Ariana, jag försvann runt hörnet och slängde upp dörren till kylskåpet och letade förbrilt efter mat, varför ska jag leta efter mat när jag har två tjejer därinne som kan laga åt mig? jag gick in i vardagsrummet igen och kollade på dom
''tjejer, vem vill vara min babygirl och laga mat till mig?'' frågade jag så snällt jag kunde och gjorde valpminen, Joline pekade omedelbart på Ariana och Ariana sa inte emot utan reste på sig och gick framför mig intill köket
''Jag visste inte att en sån vacker tjej kunde laga mat'' jag blinkade ena ögat mot henne och hon skakade bara på huvudet
''Hur kommer det sig att du inte kan laga mat?'' frågade hon och log,
''Jadu, jag vet inte vart köket ligger om man säger så, du vet jag går knappt in där förutom när jag ska äta.''
hon skrattade och och ställde sig framför mig och la ena handen på min axel.
''Du borde skaffa en flickvän som kan laga mat till dig, skulle du nog gilla'' sa hon och klappade mig på kinden
''Jag har både dig och Joline så varför skulle jag skaffa en flickvän för, bara onödigt'' sa jag och skrattade.
''Vad ska du äta?'' frågade hon och blev åter seriös, jag ryckte på axlarna och stoppade ner händerna i fickan.
''Ska vi beställa pizza? för jag hittar ingeting ätbart'' sa hon och började skratta
''sure, men om du hämtar den sen?''
Hon låtsades tänka och slog mig löst på armen, jag la min arm runt hennes alxar, jag var runt 10-15 cm längre
''Men varför går vi inte dit och äter, så slipper någon av oss hämta den?'' frågade hon och och log.
''Smart'' jag satte mig ner på stolen och la mina ben på den andra stolen under bordet.
''Det gäller att vara smart vettu'' sa hon och tryckte på mina axlar
''fortsätt och gör massage'' sa jag och ryckte på axlarna
''enkelt när du har en stol som gömmer hela din rygg'' flinade hon
''komdå'' jag tog hennes hand och vi började gå upp mot mitt rum och jag slängde mig på sängen
''Jag sätter mig på dig och misstolka inte det!'' sa hon allvarligt och satte sig på min rumpa, Jag började gapskratta så jag knappt fick någon luft, hon blev röd om kinderna och gömde ansiktet i händerna.
''Jag gillar perversa tjejer'' flirtade jag och blinkade med ögat, hon vart omänskligt vacker. Ariana bytte snabbt samtalsämne så hon slapp bli röd fler gånger
'''Du kanske ska ta av dig tröjan?'' jag satte mig försiktigt upp och hon satt fortfarande på mig, jag drog tröjan över huvudet och blottade min kropp, hon la sina kalla händer på min rygg och började trycka försiktigt.
''Joline kan hjälpa mig tycker jag'' sa hon och ringde Joline, vilket var onödigt för att Jo var på undervåningen
''Hey babe kom upp på Justins rum och hjälp mig göra massage'' sa hon och flinade. Ariana slängde mobilen på sängen och jag tog den
''Får man kolla?'' frågade jag och öppnade den, hon knappade snabbt in sin kod och fortsatte sedam trycka på min rygg, jag gick in på hennes bilder och kollade, hon hade tagit modellbilder i någon studio och fått dom överförda till sin mobil, ''Jag gillade denna bilden'' sa jag och visade henne, det var en bild på henne där hon hade på sig ett par ljusa jeans och hål överallt på benen och en kortkort tröja som flashade hennes navelpiercing. Jag kände hennes bröst på min rygg och hennes andetag vid min kind, hon hade ''lagt'' sig över mig, hon flinade och reste sig upp och fortsatte att massera mig, utan att hon visste så hade jag skickat bilden till min mobil.
''Berätta om dig själv'' sa jag till henne och fortsatte att kolla på bilderna.
''Vad vill du veta?'' hennes skratt var otroligt gulligt, sånt bebisskratt eller inte riktigt men ändå.
''Bara berätta något'' sa jag och vände mig om så hon satt på min mage. Jag la mina händer på hennes höfter och drog upp mitt ena ben som ''ryggstöd''.
''Jag heter Ariana Destiny Gilbert jag är 17 år och har en lillasyster som heter Aimée som är 15 år, min mamma älskar allt som har med mode och göra, pappa är en advokat, vi flyttade från London när jag var 5 och sen dess har jag känt Joline, min favoritfärg är rött och jag tycker att Jason är otroligt snygg, pinsamt men sant'' sa hon och skrattade åt det sista, jag brast ut i skratt.
''Men lägg av'' sa hon låtsas surt och smällde min nakna kropp. Jag pussade henne på pannan och la mig ner igen.
''Berätta om dig själv, eller det behöver du inte göra, jag vet redan halva ditt liv'' flinade hon och la huvudet på sned.
''Vad vet du om mig?'' frågade jag nyfiket och rättade till kudden under huvudet.
''Du heter Justin Drew Bieber och föddes den första mars tolv och femtiosex, våning två ,rum hundratjugosex och doktor Simon Bexleham, sjukhuset heter S.t Judas Hospital Ontario'' sa hon stolt och log stort, jag var förvånad över vad hon nyss hade sagt, kunde hon verkligen allt det där? otroligt.
''Stalkar du mig eller?'' sa jag och drog ner henne så hon hade sitt huvud på min axel, jag böjde mig fram för att kyssa henne och vi stördes av en knackning, Ariana la sig snabbt ner bredvid mig och Joline kom in genom dörren.
''För....''

Vad tror ni händer?
kommentera! :'D

Kommentarer
Avsändare: Emilia

Meeeeeeeeeer du äger på att skriva!!!

2012-06-06 @ 08:31:17 -



Avsändare: Anonym

omb! MER :D

2012-06-06 @ 17:28:55 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback