Published: 2012-06-18 Time: 19:06:40 Filed Under:

Kapitel 28 - You have to feed me



NÄSTA MORGON:

''Gumman , vakna...'' hörde jag mamma viska försiktigt.
''Ariana du måste gå upp nu.''

''Mm... gå ut , jag går upp snart.''
Hon sa inget utom gick bara ut som jag sa och stängde dörren. Jag vände mig om och såg att Justin fortfarande sov. Han var så himla gullig när han låg där med munnen halvöppen och håret var åt alla håll.
Jag reste mig upp och gick till badrummet för att ta en lång och skön dusch. Jag låste dörren och klädde av mig sedan hoppade jag in i duschen. Vattnet var varmt , aldelles för varmt.
Efter kanske en halvtimme skyndade jag mig och tog min barbierosa handduk där det stod "top gun" som mitt gamla lag hette med stora bokstäver och virade den runt min kropp , sedan borstade jag tänderna.
Jag var så himla glad och peppad inför tävlingen så jag började mumla på deras ramsa.

''Godmorgon prinsessa'' , sa Justin när jag kom in och kollade på mig från topp till tå.
''Godmorgon sleepyhead'' , svarade jag.
''Hur länge har du varit vaken ?''
''Ungefär en halvtimme , du då ?'' frågade jag och gick mot datorn för att slå på musik.
''Kanske tio minuter.''
Jag bläddrade genom min spotify-lista och slog sedan på Raise Your Glass med P!nk och började sedan sjunga till den.
''Någon verkar hyper...'' sa Justin och reste sig upp.
''Skojar du eller ? Jag är så himla taggad !''
Han kom fram till mig och höll mig lätt vid midjan och pussade mig.
''Jag går och tar en dusch , visst är det dörren till höger ?''
''Aa'' , svarade jag medans jag rotade genom mina lådor och letade efter underkläder.

Medans han duschade så hann jag klä på mig. Jag tog på mig en vit bh och ett par vita trosor , sedan tog jag ett par jeansshorts en söt topp och en cardigan. 

''Du har bara rosa handdukar i ditt badrum'' , sa Justin när han kom tillbaka och hade en rosa handduk virad runt midjan. Jag tappade nästan andan när jag såg honom stå där. Hans hår var blött och det rann några droppar nerför hans mage...
''Det ska finnas två ljusblå i skåpet.''
''Äh , jag gillar rosa !'' sa han och skrattade.
Jag kollade bort och försökte återhämta andan. Jag plattade håret medans Justin klädde på sig och fönade sitt hår och sedan packade jag ner lite smågrejer jag skulle behöva under bilresan. Han hade på sig ett par svarta jeans och en tight grå tröja som satt supersnyggt på honom.
''Ska vi åka?'' frågade Justin.
''Ja , nu är jag klar. Ska bara se om Aimée är klar'' sa jag och sprang in till hennes rum. Hon stod framför spegeln och plattade sitt hår.
''Är du klar?, vi måste gå'' sa jag och la huvudet på sned
''Visst, jag kommer'' sa hon och följde med mig ner till hallen, Justin stod redan där fullt påklädd och väntade på oss.

PÅ FLYGPLATSEN:

Vi stod och väntade på Ryan och Chaz , man såg verkligen att Justin längtade efter att få träffa dom. Vi väntade ungefär tre minuter mer och sedan såg vi dom och Justin sken upp som en sol. Dom hälsade på varandra och småpratade lite sedan presenterade Justin mig.
''Det här är Ariana , min tjej'' , sa han och kollade på mig.
''Heej'' , sa båda två i kör.
''Och det här är Aimée, hennes lillasyster''
Jag och Aimée kramade om båda två och sedan började vi gå ut till bilen.
''Jag ska ringa Joline och fråga om hon är klar och säga att vi hämtar henne snart.
Jag och Aimée gick lite längre fram än killarna och ringde sedan upp Joline.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Ariana och Aimée gick lite längre fram och tog upp sin mobil för att ringa upp Joline.
''Justin , jag vet att jag inte borde säga det här men din tjej har verkligen en fin rumpa hennes syster också...''
''Sluta kolla på den'' , svarade jag och skrattade.
''Skynda er nu. Vi ska åka och hämta Joline som ska kolla på tävlingen med oss''.


Vi satte deras resväskor i bagaget och sedan åkte vi och hämtade Joline.
''Jag går och hämtar henne'' , sa Ariana och klev ut ur bilen.
Efter kanske fem minuters väntan kom dom äntligen ut. Dom skrek som galningar och såg hur glada som helst.
Killarna hälsade på henne och sedan började jag köra iväg.

ARIANAS PERSPEKTIV:

Jag rotade i min handväska och tog ut Jolines Trey Songz skiva.
''Kan vi lyssna på den här ?'' frågade jag Justin.
''Visst'' , svarade han och log.
Jag stoppade in skivan och frågade sedan tjejerna vilken låt vi skulle lyssna på.
''Neighbors knows my name!'' skrek Joline hyper.
Jag slog på den och sedan började vi tre sjunga högt i kör. Jag märkte att även Ryan hade börjat sjunga med oss. Det hade bara gått 20 minuter och vi hade redan haft jätteroligt. Vi sjöng som galningar och skrek även ramsan.
''Kan du bara stanna vid det där caféet ? Jag måste köpa nånting att äta , jag är verkligen hungrig.''
''Jodå , jag vill också ha nånting'' , sa Justin och körde fram dit.
Jag sprang in och köpte två stora baguetter och två varmchoklader , sedan fortsatte vi bilresan.
''Du får mata mig'' , sa han och slog igång bilen.
''Aww , gärna för mig''
Vi åt upp våra baguetter och sedan satt vi alla och småpratade lite och lärde känna varandra.
''Tjejer tänk om dom inte skulle vinna i år ? Jag skulle bli hur deprimerad som helst...''
''Snälla Ariana , dom har inte förlorat en enda tävling. Varför skulle dom förlora just i år ? Vi har ju varit i deras lag innan, vi vet hur bra dom är'' sa Joline och jag kände hur hon stirrade på mig men kollade ändå inte bak.
''Har ni aldrig förlorat ?'' frågade Ryan förvånad.
''Hur bra är ni egentligen ?''

''Jadu , du får väl se på tävlingen.''

Efter en timme och ungefär tjugo minuter var vi äntligen framme. Mitt hjärta bultade snabbt som satan. Alla andra i laget hade redan kommit och stod och väntade utanför tävlingshallen på oss. Jag hade lovat att jag skulle komma och heja på dom. Jag undrar hur alla skulle reagera när dom såg att jag hade Justin med mig...
Han parkerade bilen och sedan klev vi alla ur och jag och tjejerna tog ut våra väskor som också låg i bagaget. Vi började gå mot dom andra i laget. Justin och jag höll varandra i handen och Chaz gick och pratade med Aimée och Joline. Ryan gick längre fram och spanade in dom få tjejerna i laget.
''Varför är det så många killar ? Jag trodde att det bara var tjejer'' , hörde jag att Chaz frågade.
''Vi har ett mixat lag'' , sa jag och kollade på honom.
När vi närmade oss såg jag hur några alla stod chockade och stirrade på oss. Även killarna...
''Det är... Justin. Fucking. Bieber.'' , sa Mia chockat.

''Hej tjejer'' , sa jag när vi kom fram.
''Ariana... Är du och Justin Bieber tillsammans ?'' frågade Mia som nu stod och nästan grät.
''Mm'' , svarade jag och kollade på Justin sedan tillbaka på henne igen.
Till och med min gamla tränare stod chockad och stirrade på honom som om han var en sorts gud. Justin hälsade på några av tjejerna och hälsade även på killarna.
''Jag åker in till stan med Ryan och Chaz , vi kommer när tävlingen börjar.''
''Gör så , annars kommer inte tjejerna klara av att träna om du ska kolla på'' , sa jag och skrattade.
Vi småpussades lite och sedan kramade jag Ryan och Chaz. Sedan gick jag och hela laget in. Alla ställde hur många frågor som helst men jag orkade verkligen inte prata om honom , det enda jag var fokuserad på var tävlingen. Vi gick igenom en lång korridor och letade efter vårat omklädningsrum , till sist hittade vi det. Det var en skylt på dörren där det stod "TOP GUN - ALL STARS".
Vi gick in och alla började byta om till sina dräkter eftersom att vi skulle gå och träna direkt.
''Ariana , hur länge har du känt den där Justin ?'' frågade John. Han var en av dom duktigaste killarna i laget.
''Ett tag...'' svarade jag och knöt skorna.

Ariana ska inte tävla med dom utan hon ska vara ''backstage'' & stötta dom :'D
så det är därför hon typ följde med in istället för att gå till läktaren. 

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Jätte bra :-)

2012-06-18 @ 19:21:49 -



Avsändare: Miranda

Jätte bra! Mera!<3

2012-06-18 @ 20:11:26 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra! <3
Ska Ariana va med och tävla eftersom hon ska träna? <3

Svar: Hon blev inslängd för att en tjej i hennes gamla lag blev sjuk och hon hade inget annat val ♥
None None

2012-06-18 @ 21:23:05 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: moa

aaas braa :D
♥♥♥MER♥MER♥MER♥MERMER♥♥♥

2012-06-18 @ 22:45:26 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback