Published: 2012-06-18 Time: 12:30:42 Filed Under:

Kapitel 27 - Butterflies in my stomach won't stop stop

PREVIOUS: Det kändes verkligen skönt att få av mig den där klänningen. Sedan gick jag och hämtade min bag och gick tillbaka till rummet. Jag la bagen på sängen och började sedan rota igenom lådorna och sätta grejer i väskan.
Jag sprang till badrummet och rotade igenom mina lådor lite och hittade det jag skulle behöva , sedan gick jag tillbaka till mitt rum.
''Har du fixat allt nu ? Jag vill att du ska komma och mysa med mig'' , sa Justin och gjorde en puppy-face. 

''Snart klar, ska bara ner och göra en grej''  svarade jag.
Jag gick ner och sedan in till vardagsrummet där mamma och pappa satt och kollade på tv.
''Mamma , vi åker vid åtta imorgon.''
''Vem ska komma och hämta er ?'' frågade hon och kollade på mig.
''Det är Justin som ska skjutsa oss , vi åker förbi och hämtar Joline och sedan åker vi till flygplatsen och hämtar hans kompisar som också ska komma och kolla.''
''Jaha , det låter ju bra. Vilken tid ska jag väcka er ?''
''Du kan väcka mig halv sju eftersom att jag måste duscha och så tänkte jag platta håret här också. Sen väcker jag Justin nån gång vid sju eftersom att han bara behöver duscha snabbt och klä på sig.''
''Okej , då måste ni nog lägga er tidigt ikväll så du orkar gå upp imorgon.''
''Aa...'' sa jag och kollade sedan på pappa.
''Snälla , låt honom sova med mig. Vad kan hända liksom ?''

''Kan jag lita på er ? Han är ju trotts allt 1 , hormone...-''
''Pappa ! Lägg av'' ! skrek jag och avbröt honom.
''Älskling , låt dom sova tillsammans. Ariana är ju trotts allt 17 snart'' , sa mamma till honom.
''Okejdå...'' sa pappa och suckade. 
Jag log och blinkade till mamma med ena ögat. Hon lyckades alltid övertala honom på något sätt.
''Godnatt'' , sa jag och sprang upp till mitt rum.

''Vad gjorde du ?'' frågade Justin så fort jag kom in.
''Ingenting'' , svarade jag och flinade.
Jag gick och tog ut plattången ur min bag och la den bredvid tv:n sedan tog jag bagen och la den på golvet bredvid mitt skrivbord.
''Jag går ner till bilen och hämtar min ryggsäck'' , sa han och reste sig upp när programmet hade slutat. 
''Jag har mina shorts där och kläderna jag ska ha imorgon.''

''Gör så'' , sa jag och pussade honom lite snabbt innan han gick ner.
Medans han var nere så gick jag och tvättade bort mitt smink , sedan la jag mig i sängen och bläddrade genom kanalerna men det fanns inget bra att kolla på. Jag reste mig upp och öppnade lådan under tv:n och kollade genom alla filmer. Plötsligt kom Justin in.
''Vill du se en film innan vi lägger oss ?'' frågade jag och kollade upp på honom.
''Visst , välj någon film medans jag byter om'' , svarade han och började ta av sig kläderna.
''Kan vi se någon av Bring It On filmerna ? Snälla !''
''Jadå.''
Jag stoppade in filmen i DVD:n och la mig sedan i sängen. Jag kunde inte låta bli att kolla på Justin när han stod där i bara shorts. Det var första gången jag såg honom utan tröja och jag måste säga att han såg tusen gånger bättre utan kläder på. Jag bet mig i läppen och tvingade sedan mig själv att inte stirra ut honom , annars skulle han säkert tro att jag var värsta pervon.
''Släck lyset innan du lägger dig'' , sa jag och väntade på att han skulle komma.
Han gjorde som jag sa och kom sedan och la sig bredvid mig , då playade jag filmen.
''Vad handlar den om ?'' frågade han.
''Har du aldrig sett någon av Bring It On filmerna ?'' sa jag och kollade på honom med en "säg-att-du-skojar" min.
''Inte vad jag kommer ihåg.''
''Den handlar om cheerleading...''
''Jaha , det borde jag väl ha vetat.''
''Shhh !''

Vi kollade på filmen och hade det allmänt mysigt. Då och då frågade han saker som "Kan du det där ?" eller "Hur är det där ens möjligt ?" , det var väldigt gulligt.
När filmen var klar så var klockan ungefär halv tio. Jag kände mig inte riktigt trött men jag visste att jag var tvungen att sova ändå eftersom att jag annars inte skulle orka gå upp dagen efter.
Jag tände min nattlampa och stängde sedan av tv:n och flyttade mig närmare honom. Jag la mitt huvud på hans bröstkorg och kände hur varm och mysig han var.
''Godnatt min lilla cheerleader'' , sa han och gav mig en liten puss.
''nightnight'' , svarade jag och la tillbaka huvudet på hans bröstkorg.
Jag blundade och höll nästan på att somna när han helt plötsligt börjar prata.

''Ariana , ska du inte släcka lampan ?'' frågade han och kollade på mig''.
''Nej... Jag sover alltid med den tänd.''
''Varför då ?''
''Jag vet att det här låter töntigt men... Jag är mörkrädd , jag vågar inte sova med lampan släckt.''
''Aww , du behöver inte vara rädd , du har ju mig'' , svarade han.
Fjärilarna i min mage blev galna och jag kände att jag blev röd i ansiktet. Jag sa inget utom log och sedan pussade jag honom på bröstkorgen. Sedan somnade jag på nolltid....

När Ariana var liten så var hon en gymnat, cheerleader eller vad man kan kalla dom fast hon slutade för två år sen men kan fortfarande göra vissa saker, 

Kommentarer
Avsändare: Anonym

Jättebra!!!'
Jag tycker också folk är dåliga på att kommentera :(

2012-06-18 @ 16:50:46 - URL: http://muntherstyles.blogg.se



Avsändare: Anonym

meeeR :D ♥

2012-06-18 @ 22:40:07 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback