Published: 2012-06-15 Time: 18:17:10 Filed Under:

Kapitel 23 - I have a girlfriend

PREVIOUS: ''Men jag tror att du får, du är där med Justin, hans mamma och Kenny och några till kanske och du får åka gratis så jag tror du kommer få + att du inte har nån skola att sköta ju.''
''Nej jag vet'', sa jag och tog upp mobilen ur fickan för jag kände att jag fick ett sms, det var från Justin.
''Jag har sagt det nu, inför flera tusen fans live och snart kommer alla få reda på det.....'' 


Vi satt där i timmar och bara pratade. Joline var faktiskt den ända jag kunde prata om ALLT med, hon var min bästa vän. 
''Kan vi inte gå hem?'' frågade jag efter ett tag. Jag vill se intervjun med Justin när han säger allt.
''Okej'', sa hon och reste sig upp och borstade bort all sand från benen. 
Vi gick hem med skorna i handen och gick och prata.. Om Justin såklart. 
''Nå hur bra är han på att kyssas från en skala 1-10? Det har jag alltid velat veta'', sa hon efter ett tag och skrattade till. 
''Helt klart en 10! Hans läppar är ju... underbara.''

När vi kom hem så var mamma pappa och Aimée redan hemma och stod och laga middag. 
''Hej nu är jag hemma!'' skrek jag när jag kom innanför dörren. 
''Hej gumman, vi har väntat på dig'', sa pappa som satt vid matbordet och läste tidningen. 
Jag gick in och Joline kom efter mig, jag gjorde ett tecken till henne som betydde typ "ska jag säga det?" och jag fick bara en nickning tillbaka.
Jag tog ett djupt andetag och drog ut en köksstol och satte mig ner. 
''Ni vet hon Justin kysste?'' sa jag sedan. 
''Ja'', sa mamma.
''Men snälla lilla gumman, kan du inte sluta prata om honom för en stund?'', sa pappa.
''Låt mig berätta''
Båda kollade på mig och jag kollade på dom och sedan ner i golvet.
''Vad är det då gumman?'' sa mamma. 
''Jo... Det var jag.''
''Lycka till med honom då'', skrattade pappa och vände blicken mot tidningen igen. 
''Men jag är seriös, nu kan få se en video.''
Jag sprang upp och Joline följde efter. Jag tog min laptop som låg på sängen och öppnade twitter och klickade på länken Justin hade skickat för att alla skulle få reda på det. 
''Här ska ni få se!'' sa jag och klickade på play. 

Intervjun började och alla aploderade. 
''Hej och välkomna tillbaks från pausen! Nu ska vi fortsätta intervjua Justin'' hörde jag programledaren säga och alla tjejer började skrika lite smått. 
''Det är nåt jag vill berätta för er alla, jag vill inte hålla det hemligt längre.''
''Okej, berätta när du känner dig redo.''
Han tog ett djupt andetag och jag kollade på både mamma och pappa som kollade på videon, dom var faktiskt lite nervösa och jag log lite för mig själv. 
Justin öppnade munnen och tänkte på hur han skulle säga det. 
''Jag har flickvän... Och det var hon jag kysste i Atlanta, förlåt för att jag ljög för er innan pausen.''
Just i den sekunden han sa det så var det helt tyst i hela salen. 
''Vad heter hon?'' frågade programledaren sedan.
''Ariana..''

När han sa det så pausade jag klippet och kollade på mamma och pappa stolt. Mamma såg helt chockad ut och pappa kollade på mig. 
''Wow'', sa han sedan. 
''Jag sa ju att jag talade sanning.''
Jag kollade på pappa och hon log lite. 
''Jag är glad för din skulle Ariana, hoppas det går bra med honom nu då!''
''Jo jag med, men han är faktiskt speciell.. Han är inte som alla andra idioter som jag träffat. Och det var därför jag skulle fråga en sak'', sa jag och tog ett djuptandetag.
''Jag får ju sommarlov om 1 vecka och då får Justin semester och han ville bjuda med mig på en resa till Bahamas, snälla snälla snälla får jag?'' sa jag sedan och kollade med mitt puppyface på pappa...

Ska han låta henne åka till Bahamas med Justin?

Kommentarer
Avsändare: Anonym

MER!!! <3

2012-06-15 @ 18:38:17 - URL: http://mylifeandsomemore.blogg.se



Avsändare: Rikke

Meeeet

2012-06-15 @ 21:32:59 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-06-15 @ 21:47:56 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Miranda

ja det är klart hon ska å åka med :) <3

2012-06-15 @ 23:10:02 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback