Published: 2012-06-15 Time: 06:52:00 Filed Under:

Kapitel 22 - I'm gonna tell it to the whole wide world

PREVIOUS: ''Jaha, så du var inte med på kyssen?''
''Nej det var jag inte, hon är vilket fan som helst men kom igen, det var bara en kyss.. Det gör ju inget.''
När jag hörde han säga det så kryssade jag ner sidan och jag kunde inte tro det.. Han hade gjort det igen....

Jag stängde av TV;n och gick upp och la mig på sängen.

Efter några minuter ringde min mobil och jag kollade inte vem det var utan att svara. 
''Hej det är Ariana?''
''Hej Ariana, det är Justin.''
''Mhm, hej..'' sa jag kallt. 
''Såg du på intervjun som var på TV nyss?''
''m.''
''Okej, bli inte sur nu.. Men som jag sa förut, jag är tvungen att säga som jag sa nyss. Jag står backstage och ska in snart, jag erkänner då.'' 
''Erkänner vadå?''
''Att vi är tillsammans, Ariana jag älskar dig. Jag vill att det ska vara offentligt. Jag vill inte gömma något mer längre.'' 
När han sa det så blev jag helt varm i hela kroppen.
''Om du vill det så visst, gå ut med det offentligt. Det gör inget, huvudsaken är att du iallafall ringde till mig nu direkt och berättade hur det var'', sa jag och log för mig själv när jag låg i sängen och kolldade upp i taket. 
''Okej, jag ska in om några minuter igen, då säger jag det. Men jag tänkte på en sak.. Du har snart sommarlov va?''
''Ja, om 1½ vecka, varför undrar du?'' 
''Okej, men jag får semester då i ungefär 2 veckor så snälla, följ med mig till Bahamas?'' 
''Jag vet inte Justin.. Eller jag vill ju, men jag vet inte om jag får alltså..''
''Snälla, prata med dina föräldrar. Jag bjuder.''
''Okej jag ska prata med dom.''
''Men du älskling, jag ska in nu igen och då säger jag det. Puss.''
''Puss.''
''Och du Ariana?'' sa han sedan. 
''Ja?'' 
''Jag älskar dig'', sa han och la på.
Jag kollade på mobilen och det var bakgrundsbilden som syntes. Det var på oss.. 
''Jag älskar dig med'' sa jag lågt för mig själv.

Jag hade så tråkigt för att både mamma och pappa var borta någonstans, Aimée hade gått till sin kompis och Joline hem så det fanns inget att göra så jag ringde Joline och frågade om hon ville hitta på något en stund.
Hon kom över och vi gick ut, det var verkligen varmt ute och det kändes att det är sommar och sommarlovet börjar snart.  
Det sista veckan i skolan är ju bara rolig.  
Vi gick ut och gick till stranden för att prata lite, och bada.
Vi hade ett speciellt ställde på stranden som ingen visste om och det var jätte mysigt där. 
Gick dit och satte oss vid strandkanten och doppade fötterna i vattnet som kom in forsande. 
''Så jag hörde intervjun i morse, gjorde du? Han ljög ju igen'', sa Joline efter några minuter efter vi hade satt oss ned. 
''Ja jag såg den, och jag bryr mig faktiskt inte för när han var backstage i pausen så berättade han allt och sedan sa han att han ska ta med mig till bahamas.''
''När då? Missar du sista veckan i skolan?'' 
''Nej, jag går veckan ut och sen sticker vi dagen efter skolavslutningen. För hans sista jobbsak innan hans semester är en intervju i New York på morgonen sen kommer han hit och hämtar mig på kvällen efter avslutningen.''
''Men...'' sa jag och sedan tvekade jag lite. 
''Vadå?'' 
''Jag vet inte ens om jag får åka, mamma och pappa vet inte ens om att Justin vet att jag finns. Jag har inte sagt det, dom kommer tro att jag är dum i huvudet.''
''Du är ju det haha!''
Jag kollade på henne med min mördarblick och hon sträckte fram händerna och skyddade sig som om jag skulle slå till henne. 
''Alltså Ariana.. Jag skoja, eller nej.. Du är dum i huvudet på ett bra sätt..'' sa hon och log.
''Men jag tror att du får, du är där med Justin, hans mamma och Kenny och några till kanske och du får åka gratis så jag tror du kommer få + att du inte har nån skola att sköta ju.''

''Nej jag vet'', sa jag och tog upp mobilen ur fickan för jag kände att jag fick ett sms, det var från Justin.
''Jag har sagt det nu, inför flera tusen fans live och snart kommer alla få reda på det.....''

Känner mig fortarande hemsk som la ut fel kapitel :s
är det bra att dom är tillsammans igen?
ni får säga vad ni tycker så jag kan göra bättre ifrån mig nästa gång!

Kommentarer
Avsändare: moa

Det gör inget, alla gör misstag! :)
Jaaaa, dom får inte göra slut mer (a)
AS BRA! meeeer :D♥

2012-06-15 @ 09:47:35 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra!! <3

2012-06-15 @ 13:02:55 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback