Published: 2012-06-14 Time: 17:52:23 Filed Under:

Kapitel 21 - The lie becomes the truth

PREVIOUS: Jag kan inte ens säga klart meningen innan han stod lutad mot mig och höll mitt ansikte mellan hans händer och kysste mig passionerat.
Jag kunde inte motstå hans mjuka, underbara läppar. Men tillslut puttade jag bort honom.
''Justin, jag vill inte.. Hejdå'', sa jag sedan och gick in igen och precis när jag stände dörren om mig knackade han igen.....
Jag öppnade inte utan lät han stå kvar, och efter några minuter öppnade jag och skulle se om han hade gått och det hade han.
''Vem var det?'' sa Aimée när jag gick till dom.
''Justin..''
''Vad sa han då?''
''Han ville ha tillbaks mig och massa.. Orkar inte förklara för jag bryr mig inte'', sa jag även fast jag ljög. Jag var helt förkrossad egentligen.

Efter några timmar beslutade vi oss för att gå ut på stan iallafall. Vi gjorde oss i ordning oss lite och sedan gick vi ner till hallen och skulle precis gå ut på gatan för att gå till centrum då jag ser Justin sitta i ett hört med Kenny i några fotöljer.
Jag kollade på honom och våra blickar möttes, då tittade jag bort som om han var vem som helst.
Vi gick ut och gick lite längre bort på väg på centrum och sedan stannar Joline upp och sträcker ut armen och hejdar oss från att gå ett fotsteg till.
''Vad är det?'' frågade vi henne.
''Det lät som om någon ropade ditt namn Ariana...''
Jag vände mig om och där kom Justin springandes och jag försökte tränga mig in i folkmassan men det var helt omöjligt så han kom ikapp mig.
Han stannade framför mig och tog några andetag..
''Ariana.. Vad... Ska jag göra för att få tillbaka dig?'' sa han anfått.
''Du behöver inte göra något, för du kommer inte få tillbaks mig'', sa jag och kollade oroligt på mina kompisar.
''Ariana, får vi prata med dig ett tag?'' sa sedan Aimée och viftade med handen.
Jag gick till dom och Justin stod där helt ensam en stund och några kom fram och tog ett kort medans Aimée och Joline skulle prata med mig.
''Ariana, vi vet att han sårade dig men snälla, ni passar och ser du inte hur mycket han vill vara med dig?''
Jag kollade på honom och dom hade rätt.. Han såg väldigt ledsen ut och nu har jag sårat honom lika mycket som han sårade mig om inte mer till och med.
''Snälla ge honom en chans till?'' frågade Joline snällt.
Jag tänkte efter och kollade på dom och dom nickade glatt. Aimée tog mina axlar och vände mig om och puttade mig mot Justin. Jag flög på honom och han kollade mig rakt in i ögonen. Jag blev helt knäsvag..
''Justin, jag... förlåter dig.''
Han log och kramade mig, jag kollade sedan på Aimée och Joline som stod några meter bort och log och fnittrade och sedan kollade jag tillbaks på Justin och han kysste mig som han aldrig gjort förut.
Han avslutade kyssen och kollade med en seriös min på mig.
''Jag åker till Tyskland snart...''
''Jo jag vet.''
''Hur ska vi göra?''
''Jag har ingen aning, vi får väl träffas så mycket som möjligt'', sa jag och kysste honom en gång till. Det var väldigt många som kollade på oss men jag brydde mig inte ett dugg.

NÅGRA DAGAR EFTER:


Jag satt vid matbordet och åt frukost när mamma och pappa kom hem igen efter att dom hade varit och handlat.
''Hej gumman, vi är hemma nu!''
''Okej, jag är i köket!''
Mamma kom in köket med en stor matkasse och ställde den på köksbänken och sedan vände sig om mot mig.
''Vet du vad jag såg i butiken?'' utbrast hon sen.
''Nej vadå?''
''Justin var på förstasidan i tidningen.''
''Va? Grymt ju!'' utbrast jag och log.
''Vad handlade om? Hur stor han har blivit eller?''
''Nej, han kysste nån tjej..'' sa hon sedan och då gick min glada min till en orolig min.
''Vad stod det på omslaget..?''
''Typ nånting med "Justins nya flirt! Kysser varandra offentligen."
Var det jag eller var det någon annan..? 

När jag hade ätit klart frukosten och gjort mig i ordning så satte jag mig vid datorn och sedan kollade jag lite på twitter och då var det flera stycken som pratade ang. det där med kyssen med varandra och där hade dom också skickat en Youtube länk. Jag klickade på den och det var en intervju med Justin från Tyskland som var upplagd för bara några timmar sedan.
''Så Justin, jag har sett bilder på att du kysser en tjej i stan.. Vad handlade det egentligen om? En ny flirt?'' sa repporten.
Han log lite och sedan gjorde sin hairflip.
''Nej det är ingen ny flirt'', sa han och log.
''Några kanske tror att det var i Tyskland men det var för några dagar sedan när jag var i New York. Jag träffade en tjej där och vi träffades lite snabbt bara för att skriva autograf och ta fanbild som många fans gör. Så kysste hon mig helt plötsligt.''
''Jaha, så du var inte med på kyssen?''
-''Nej det var jag inte, hon är vilket fan som helst men kom igen, det var bara en kyss.. Det gör ju inget.''
När jag hörde han säga det så kryssade jag ner sidan och jag kunde inte tro det.. Han hade gjort det igen....

Lugn, det kommer ordna sig snart, hoppas jag!
kommentera

Kommentarer
Avsändare: Emilia

Meeeer :)<3
Bara en fråga skriver du någon mer novellblogg eller bara denna? :)<3

Svar: Bara denna :) ♥
None None

2012-06-14 @ 19:39:35 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-06-14 @ 20:01:38 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: moa

wow, as braaa! :o
men snälla, dom får inte bråka mer! Justin kan förklara att han inte vill att haters ska följa efter henne osv så hon förstår att han inte säger att dom är tillsammans. Men till slut så säger justin det i en intervju för att visa hur mycket han verkligen älskar henne? (a) hihi <3
meeeer ♥

2012-06-14 @ 20:40:33 -



Avsändare: Anonym

var är 20??

2012-06-14 @ 20:57:52 -



Avsändare: Anonym

var är kapitel 20 ?

2012-06-14 @ 21:13:29 -



Avsändare: Katta

MER MER MEEEEE

2012-06-15 @ 01:03:21 - URL: http://kattaahs.blogg.se



Avsändare: Nata

vart är 20?

Svar: None
None None

2012-06-25 @ 09:50:18 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback