Published: 2012-06-15 Time: 05:08:43 Filed Under:

Kapitel 20 - I don't want to, goodbye

PREVIOUS: Jag sprang ut därifrån och gick in till en restaurang som låg i närheten. Det var inte så mycket folk kvar så jag gick in och satte mig vid ett bort nära fönstret och bara kollade ut. Plötsligt ser jag att Justin kom in.
Han kom mot mig men jag brydde mig inte utom kollade bara ut igen.
''Ariana...''

Jag kollade på honom och suckade och höll tårarna inne, men det var svårt.
Han kollade ner i marken och funderade på hur han skulle säga.
''Säg vad du vill nu då, jag går annars'', sa jag efter ett tag och försökte låta arg men jag egentligen var så ledsen så jag skulle kunna lägga mig ner på marken och gråta som en liten bebis.
''Alltså.. Det är..-'' sa han och sedan ångrade sig och sedan tog ett djupt andetag.'' Det är inte alltid lätt att vara känd Ariana, papparazzis följer en vart man än går, vad man än gör. Det är inte så lätt som alla tror förs man är i den situationen själv. Jag kan inte sitta i en intervju och säga att jag dejtar någon för då frågar dom bara massor av andra frågor och då måste jag svara på dom med. Jag är tvungen att säga att tjejer är problem, det har hänt förut när jag dejtat andra tjejer'', sa han sedan lugnt.
''Okej, men iallafall... Vilka andra tjejer har du dejtat? Jag säger ju det, du dejtar alltid nån tjej i varje stad du åker till och tar henne till en jätte fin resturang, lägger jackan om henne när hon fryser och flirtar som bara den. Du gör så att alla faller för dig bara för att du inte vill känna dig ensam'', sa jag och kollade på honom och jag hade gråten i halsen. Det kändes som om jag skulle började gråta vilken stund som helst.
''Jag har dejtat fans och även Jasmine..'' sa han och kollade ner i marken och sedan fortsatte att prata.
''Och ja, det händer att jag dejtar fans i andra länder, men jag vill hitta den rätta och du är speciell från som andra tjejerna.''
''Vet du vad Justin? Dra åt helvete, du kan gå till nån annan tjej.. Jag vill inte ha något med dig och göra mera'', sa jag och reste mig upp och gick in i hissen.
Innan dörrarna stängdes såg jag han sitta där helt ensam och höll händerna för ansiktet.

När hissen kom fram till min våning gick jag in på mitt rum och där satt Aimée och Joline och väntade på mig.
''Hej Ariana! Hur gick det, vad hände?''
''Hej, nej det hände ingenting.. Men jag bad honom dra åt helvete.''
''VA!?!?!'' skrek Joline och sedan hejdade hon sig.
''Oj förlåt, jo han kan dra åt helvete efter det han sa!''
''Jag vill inte gå ut'', sa jag medans jag låg på sängen och kollade upp i taket.
''Vi behöver inte, vi kan göra något annat'', Aimée och kramade mig.
''Vi kan gå till aktivitetsrummet'', sa jag sedan..
''Det finns massor att göra där!''

Efter kanske var vi fortfarande på rummet. Jag stod framför spegeln och fixade håret och Aimée och Joline satt i TV rummet och spelade tvspel.
*Pling Plong*
Jag gick mot dörren och öppnade, där stod han. Justin.
''Förlå-...'' hann han säga innan jag höll på och smälla igen dörren. Men det tog stopp för han hade stoppat in foten i springan.
''Justin.. Låt mig vara okej?''
''Snälla kom ut, jag måste prata med dig.. Ge mig en chans och iallafall få berätta lite saker.''
Jag gick ut och stängde dörren om mig och ställde mig mot korridorsväggen och Justin stod framför mig.
''Ariana.. Som jag sa förut innan du bad mig dra åt helvete.''
"Jag är tvungen att säga sådär i intervjuer, hur ont det än gör. Det är inte lätt att vara känd" sa han.
''Jag bryr mig inte, du kunde väl sagt något annat. Inte att jag var ett jävla problem för dig!''
''Snälla, tro mig. Jag menade det inte, jag var tvungen att skydda mig själv.''
''Justin kan du inte fatta nån gång? Jag vill inte ha något mer med dig och gö...-''
Jag kan inte ens säga klart meningen innan han stod lutad mot mig och höll mitt ansikte mellan hans händer och kysste mig passionerat.
Jag kunde inte motstå hans mjuka, underbara läppar. Men tillslut puttade jag bort honom.
''Justin, jag vill inte.. Hejdå'', sa jag sedan och gick in igen och precis när jag stände dörren om mig knackade han igen.....
Det här kanske är lite förvirrande, men i hennes hus så är det typ en trappa upp på övervåningen och så är det en lång korridor, det ser typ ut som ett hotell. Fast det är inte så många rum.
If you know what I mean?
Svar till Lisa: Jag vet att Justin inte gillar när vi ''snackar om'' Jerry, jag ville bara skämta lite... :p

Kommentarer
Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback