Published: 2012-06-05 Time: 06:47:55 Filed Under:

Kapitel 2 - Nice to meet you, I'm Ariana Gilbert

PREVIOUS: jag skakade på huvudet ''Jag dricker inte'' ropade jag. Joline drog mig åt sidan och pekade mot ett par killar ''Det där är Justin och hans polare, dom kom en vecka tidigare för att Justin är klar med sina uppgifter eller vad man ska kalla det.'' jag nickade som svar och log åt henne. ''Kom vi dansar!'' skrek jag och drog ut henne på dansgolvet. Vi började hoppa och skrika när Whistle av Flo Rida började spelas. Helt plötsligt backar jag in i någon och han lägger sina händer på min midja, jag vänder mig om och möter ett par hasselbruna ögon ''Jag...''

''jag... Det var inte meningen'' mumlade jag och drog bort hans händer
''Trevligt att träffa dig, Justin Bieber'' sa han och log, han räckte fram handen mot mig.
han hade på sig en blå kavaj, vit skjorta, svarta byxor och en svart slips.
Han kollade på mig från topp till tå och bet sig i läppen
''Trevligt att träffa dig med, Ariana Gilbert'' sa jag och skakade hans hand. Jag log mot honom och vände mig om för att fortsätta att dansa med Joline när hon helt plötsligt dök upp vid min sida ''Hej Justin'' sa hon glatt och kramade honom.
''Hej Jo!'' sa han och log mot henne, han var faktiskt rättså söt. Hans två kompisar dök snabbt upp vid hans sida.
''Hej Ryan och Chaz'' sa hon och kramade dom också. ''Chaz'' presenterade en kille som var i min ålder, svart lockigt hår ''Ariana'' sa jag och skakade hans hand. ''Ryan'' presenterade den blonda killen med blåa ögon ''Ariana'' sa jag ännu en gång och skakade hans hand. Jason dök upp vid min högra sida och la sin arm runt mina axlar, jag lutade mitt huvud mot hans axel ''Din flickvän?'' frågade Justin och nickade mot mig, Jason skrattade och skakade på huvudet ''Nej, lillsyrrans bästavän'' sa han och skrattade ännu en gång. Jag flinade och la huvudet på sned, en lugn låt spelades och Jason frågade om jag ville dansa, jag ryckte på axlarna, varför inte?
Jag la mina armar runt hans hals och han la sina runt min midja, han hade sin kind mot min tinning och jag kände hur en blandning mellan alkohol och hans killparfym slog mot mig. Jag drog ett djupt andetag och började sakta röra mig från sida till sida. ''Du är otroligt vacker ikväll'' sa han och avfyrade ett leende, jag kollade upp mot honom ''Du med'' han log mot mig och fortsatte att dansa tills någon knackade honom på ryggen. ''Får jag ta över?'' frågade Justin, Jason nickade och backade. Justin tog hans plats och la händerna runt min midja, och jag la mina armar runt hans hals. Jag la allt mitt hår på ena axeln, Justin la ena hårslingan bakom mitt öra och smekte min kind med tummen, helt plötsligt byttes låten och jag och Justin slets ifrån varandra ''Tack för dansen'' sa jag glatt ''Tack själv!'' sa han och log. Joline drog i min arm och vi började dansa, slänga med håret och all galenskap man kunde hitta på ''Ta en klunk'' skrek hon och räckte mig hennes cider, jag tog en stor klunk och gav tillbaka hennes glas. Efter att ha dansat ett långt tag så satte vi oss ner i soffan helt utmattade, jag kollade på klockan som hängde på väggen 23:49 visade den. ''Ska vi dra?'' skrek Joline i mitt öra och jag ryckte till och började skratta ''haha ja!'' sa jag och vi började resa på oss. Ingen av oss hade druckit särskilt mycket och var inte fulla, jag hade tagit ett glas cider. Från långt håll såg man Jason stå och köra ner tungan i en tjejs hals ''Eeuww'' sa jag och rynkade pannan, Joline kollade frågande på mig och jag pekade bort mot honom. Hon suckade och skakade på huvudet och gick mot dörren, jag följde trött efter henne och vi började gå över gatan mot mitt hus, köket var tänt vilket betydde att mamma eller pappa var hemma. Mammas bil låg parkerad på uppfarten. Jag tryckte ned handtaget och smög in med Joline efter mig. ''Var har ni varit?'' ropade mamma från köket ''Hos Joline'' ropade jag tillbaka och sprang uppför trappan och slängde mig i den enorma sängen. Jag reste mig upp från sängen för att dra av mig klänningen och kunna sova bekvämt, jag drog på mig dom svarta shortsen och ett vitt linne till. Joline tog på sig en stor tröja och la sig direkt på sängen igen. Jag la mig ner bredvid henne ''Nighnight'' sa jag och somnade omedelbart.


Folk dansade som galningar på dansgolvet men hur mycket jag än letade så hittade jag inte Joline och Ariana. Ska jag vara helt ärlig så var Ariana så himla snygg, svart lockigt långt hår, blåa ögon, helt perfekt. Joline såg också jättebra ut ikväll, jag tror Ryan föll för henne, jag flinade och Ryan och Chaz kollade på mig ''Nää inget'' mumlade jag och log mot dom, klockan hade nu blivit mycket och en efter en började dra sig hemåt. Vi hade kommit in vecka förtidigt för att jag var längre fram i uppgifterna än vad som var meningen. Jag hade inte druckit så mycket bara runt 2 glas cider. Jag slog mig ner i soffan med Chaz och Ryan bredvid mig. ''Hejsan killar'' sa Jason och flinade, vi log mot honom och mumlade ett ''hej'', jag lutade huvudet bak i soffan och blundade, jag var riktigt trött och resan var så jobbig. ''Gå upp på ditt rum bror'' sa Jason och boxade mig skämtsamt på armen, jag reste mig upp och började sakta gå upp för trappan, varje steg var som tortyr. Deras hus var enormt och man kunde gå helt vilse, men med lite tur så kom jag till mitt rum och längde mig direkt på sängen, När jag var på väg och somna så kom jag på att jag fortfarande hade kländerna på, jag drog av mig plagg efter plagg och la mig ner och sov med bara kalsonger. Jag var så trött att jag somnade omdelbart.

kanske inte så lång del, men den blir bättre! :'D
kommentera!

Kommentarer
Avsändare: Natalie

Haha jätte bra meeeeeer ! <3

2012-06-05 @ 07:04:18 -



Avsändare: Anonym

SJUKT BRA!

MEEER kan inte vänta tills nästa kommer ut! :D

Meeeeer snart SNÄLLA :D

2012-06-05 @ 09:08:30 -



Avsändare: moa

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! ♥

2012-06-05 @ 18:11:51 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback