Published: 2012-06-10 Time: 17:43:39 Filed Under:

Kapitel 14 - A player never quits

PREVIOUS: Jag sjönk ner på knä och gömde ansiktet i händerna, varför skulle allting just hända mig? varför skulle jag få ha oturen och välja fel killar? Jag tog rakhyveln och drog över min nakna arm. Blod ösade ner från min arm och jag tittade långsamt på, kände ingen smärta. Inget kunde mätas med den smärtan jag redan kände. Jag drog med rakhyveln en gång till. Jag lutade bak mitt huvud i badkaret och blundade medans tårarna rann.

ARIANAS PERSPEKTIV:

Aimée bankade på dörren och ropade mitt namn ett x antal gånger.
''Vad är det?'' stönade jag och reste mig upp, jag tog mig för huvudet och virade handduken runt min blöta kropp. Jag tvättade bort blodet som hade torkat. Jag låste upp dörren och mötte Aimée's oroliga blick, jag gick in till mitt rum och låste dörren efter mig och började dra på mig torra underkläder och la mig på sängen, mina ögonlock blev tyngre och tyngre till sist kunde jag inte hålla dom uppe längre.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Jag väntade på att Ariana skulle ringa och höra hennes röst, en röst inom mig sa att någoting var helt fel, att hon inte mådde bra. Mobilen började ringa och jag ryckte förväntansfullt åt mig mobilen men till min besvikelse var det inte Ariana Usher stod det på displayen och jag svarade efter ett tag
''Jag orkar inte snacka just nu Usher, någoting är fel''
''Vad menar du lillebror?'' frågade han oroligt. Jag suckade och försökte hålla inne tårarna, skulle jag berätta för Usher vad hon har gått igenom? Nej det kändes inte rätt att berätta inte nu, inte vid detta tillfället. Jag la på och slängde mobilen på sängen.

ARIANA'S PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att armen sved och mitt huvud värkte. Jag la min hand på huvudet och stönade högt, det här var varken bra eller skönt. Min mobil ringde och jag kollade på diplayen Justin, jag log åt skärmen och tryckte på grön lur.
''ARIANA'' skrek Justin oroligt från andra ändan, jag skrattade och drog ifrån mobilen från örat.
''Lugn Justin!'' flinade jag och började locka håret runt pekfingret. Han skrattade sitt gulliga skratt
''Du ringde inte igår, jag har varit jätteorolig'' jag skakade på huvudet
''Det hade du inte behövt'' Jag smekte mina sår jag hade gjort igår med rakhyveln.
''Träffas?'' frågade han och jag bet mig hårt i läppen, jag har verkligen saknat honom och den känslan som han gav mig varje gång han log eller rörde mig. Det var verkligen helt underbar
''Yesbox, ska bara klä på mig!'' sa jag glatt och reste mig upp
''Ska jag hämta dig?'' frågade han och ett leende spred sig över hela mitt ansikte
''Nej, jag går det är ändå fint väder''
''Okej'' sa han och sedan så la vi på.
Jag reste mig upp och drog på mig ett par svarta byxor och en stor vit tröja där det stod: A player never quits på.
En av mina favorittröjor för att den var så sann och mysig. Jag gick ner för trappan och in i köket där mamma lagade pannkakor, jag drog in doften av dom färdiglagade pannkakor och satte mig ner framför min tallrik.
''Kan du vara snäll och skicka sirapen?'' frågade jag Aimée och räckte fram handen. Sirapen rann nerför mina pannkakor och hamnade på tallriken. Jag skärde snabbt upp dom i bitar och började äta.
''Jag ska till en kompis'' sa jag med munnen full av pannkakor.
''Okej, jag och pappa åker snart till jobbet'' jag suckade, Aimée skulle till gallerian med sin kompis Amanda.
Jag reste mig upp och la min tallrik och bestick i vasken, tackade för maten och gick ut till hallen och drog på mig mina svarta converse.
''Hejdå'' ropade jag och började gå bort mot Justin's hus som låg en bit bort.


ttack för att ni accepterade att det inte blev något kapitel igår
& ttack för alla era fina kommentarer! ♥
jag mår bättre nu, tack för att ni fanns där för mig! ♥

Kommentarer
Avsändare: Emelie

Jätte bra!! <3

2012-06-11 @ 16:30:04 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se/



Avsändare: moa

klart att vi förstår att det inte blev kapitel igår, finns alltid här för dej ♥

När kommer nästa?! :D

2012-06-11 @ 18:29:39 -



Avsändare: lina

aw, klart vi accepterar och förstår att det var jobbigt att skriva, ta den tid du behöver för att repa dej vännen ♥

Hoppas allt är bra, eller bättre i alla fall!

Kapitlet var jätte jätte bra! mer <3

2012-06-11 @ 18:57:21 -



Avsändare: hon som dör om du inte skriver ett till kapitel IKVÄLL! ;o

as bra :)

när hon kommer till justin så tycker jag att hon av misstag ska råka ''visa''

(alltså hon ska inte visa med flit, utan tröjan kanske åker upp eller hon kanske glömmer bort såren eller vad som helst)

Justin hennes skärsår och han ska typ bli helt förstörd och få panik, fråga varför och när hon gjorde det osv? :)



Jag ber på mina bara knän, skriv ett till ikväll! SNÄLLLAAAAA MEEER ♥

2012-06-11 @ 19:15:31 -



Avsändare: emelie hansson

mer :D

2012-06-11 @ 20:10:57 -



Avsändare: Anonym

MER!

2012-06-11 @ 20:19:11 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback