Published: 2012-06-10 Time: 15:01:06 Filed Under:

Kapitel 13 - Call me later

PREVIOUS: Jag kollade upp på honom och jag såg att han var nära på att gråta.
''Du frågade om hur mitt liv var innan du kom , där fick du svaret och förlåt om jag förstört din kväll nu Justin... Förlåt.''
''Du har verkligen inte förstört den , det här är en av dom bästa kvällarna i mitt liv. Bara du och jag och det känns bra att du litar på mig och vågar berätta allt det här. Men vad gjorde du åt det ?''
''Jag åkte in och ut på sjukhuset och fick ta massa prover och så vidare. Jag mådde så jävla dåligt under den tiden. Och jag är så glad att jag flyttade hem igen för det var då mamma och Joline fanns där och stöttade mig , dom har räddat mitt liv, seriöst. dom är min hjälte.''

ARIANA'S PERSPEKTIV:

''Jag tror jag måste hem nu'' mumlade jag och reste mig upp.
''Ariana'' sa Justin och tog tag i min arm, jag mötte hans blick och en tår rann ner för min kind. Han smekte bort den med tummen.
''Jag vill inte att vi ska glida ifrån varandra pågrund av detta''
Justin drog in mig i en hård kram och jag la mina armar runt honom och drog in hans doft. Han följde mig ner till dörren.
''Ska jag köra dig hem?'' erbjöd han sig och la sin hand på min korsrygg
''Nej, jag vill rensa tankarna'' viskade jag och drog på mig mina klackskor, han la sin arm runt min midja och hjälpte mig att hålla balansen. Jag log tacksamt mot honom och vände mig om.
''Ariana'' Justin kramade mig bakifrån och drog in mig igen och stängde dörren. Jag stod fortfarande med ryggen vänt mot honom.
''Justin låt mig va'' jag försökte dra mig loss fast han höll mig i ett fast grepp.
''Låt mig köra dig hem'' Jag slutade kämpa och vände mig om mot honom och la mina händer på hans bröstkorg. ''Visst'' jag la mitt huvud på hans axel och blundade, Justin smekte mitt hår och pussade mig på huvudet.
Vi gick ut till hans bil och Justin öppnade bildörren till mig och jag hoppade in och knäppte bältet.
Han sprang snabbt över till andra sidan och började köra iväg mot mitt hus som bara var runt hörnet. Justin körde upp på min uppfart och snart stod vi utanför dörren och tog farväl.
''Sköt om dig och vila Ariana'' beodrade han och la sin hand på min kind, jag blundade och öppnade sedan ögonen igen. Jag log mot honom och tog hans hand.
''Du ringer mig när du har vilat, okej?'' jag nickade mot honom och gav honom en hård kram. Det pirrade i hela kroppen, hans berörning gjorde mig svag och hans leende dödade mig. Justin pussade mig på pannan och sedan gick jag in genom dörren och raka vägen upp till mitt rum och ställde mig i fönstret och vinkade på Justin. Jag drog av min klänning och hoppade in i duschen. Dom varma strålarna rann nerför min kropp och mina tårar blev mer och mer. Jag smekte mitt brännmärke. Jag sjönk ner på knä och gömde ansiktet i händerna, varför skulle allting just hända mig? varför skulle jag få ha oturen och välja fel killar? Jag tog rakhyveln och drog över min nakna arm. Blod ösade ner från min arm och jag tittade långsamt på, kände ingen smärta. Inget kunde mätas med den smärtan jag redan kände. Jag drog med rakhyveln en gång till. Jag lutade bak mitt huvud i badkaret och blundade medans tårarna rann.


kommentera

Kommentarer
Avsändare: zhiam

2012-06-10 @ 18:10:47 -



Avsändare: Zhima

MEEEEEEEEER, NU!

2012-06-10 @ 18:11:21 - URL: http://zhimaa.blogg.se/



Avsändare: moa

JAG HOPPAS VERKLIGEN INTE DU HAR NÅGRA PLANER IKVÄLL, FÖR DU SKAAAAAA SKRIVA MINST ETT KAPITEL TILL, punktslut.

2012-06-10 @ 20:16:06 -



Avsändare: Emelie

Bra! <3

2012-06-10 @ 21:13:31 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se/



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback