Published: 2012-06-30 Time: 12:39:23 Filed Under:

fett roliga läsare ♥

Ni ska bara veta hur mycket jag skrattade åt dessa kommentarerna, sjukt härliga!
Jag verkligen skrattade åt dom & ni gjorde min dag, ni är allt bra ni!
tack för att ni tar er tid & läser och även kommenterar då & då, det gör mig bara ännu mer ivrigare till att skriva, men den sista tiden har uppdateringen varit åt helv*te men jag lovar att ni får minst 2 kapitel per dag! :'D
vill ni ha fler få ni kommentera duktigt!
Jag älskar alla mina läsare, ni är otroligt bra!

Kommentarer
Avsändare: Anonym

ahah, jag känner mej hedrad ;D men jag blir ledsen om dom gör slut ju.. och jag får panik varje gång ryan och hon är i närheten av varandra, nu får dom ta och sluta! ryan kan hitta en annan brud att greja med x(

2012-06-30 @ 16:54:16 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback