Published: 2012-06-04 Time: 07:15:27 Filed Under:

Ariana Gilbert, Handling

Hej jag heter Ariana Destiny Gilbert och är 17 år, mitt hår är svart & långt och når mig ner till midjan. Jag har grön/blå/gråa ögon, kattögon som pappa oftast kallar det.
Jag har en lillasyster på 15 år Aimee, mamma Cecilia och pappa Joseph och jag har även en bästavän som heter Joline. Jag bor i Atlanta men är oftast på semester i Bahamas för att halva min släkt bor där och jag tar alltid med mig Joline överallt. Jag är 1.63 rättså smal och inte blyg alls, eller jo bara när jag får träffa nya människor, självklart. Jag och Joline är barndomsvänner och delar på allting. Min mamma jobbar inom modebranschen och älskar allt som har med det och göra, Pappa är advokat och skyddar massa folk. Lever rättså rikt
Om Joline:
Hej jag heter Joline Lovelia Redbird och är 17 år, mitt hår är blont och når mig till brösten. Jag har jadengröna ögon, en storebror som heter Jason och är ett år äldre än mig, mamma Scarlett och Pappa Niklaus, jag är granne med Ariana och bor därför i Atlanta men oftast så släpar hon med mig på hennes semestrar, Jag är lika lång som Ariana och smal, Jag är inte blyg och är känd som 'tjejen som skämmer ut sig', vilket jag OFTAST gör. Och när jag kokar (arg) så kan jag vara rätt kaxig av mig. Jag fick turen och träffa kändisar för att pappa jobbar med dom och skriver oftast vissa av deras låtar. Lever rikt.

Kommentarer
Avsändare: malinrosberg

Ska börja läsa din berättelse, var bara tvungen till att fråga om du är ett fans av Vampire Diaries? ;)

Svar: hejsan, kul att du ska börja läsa min novell, ja jag är ett fan av vampire diraries :D#TeamStefan ;)
None None

2012-07-21 @ 02:11:44 - URL: http://maliiinrosberg.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback