Published: 2012-07-14 Time: 21:12:16 Filed Under:

Miranda & Moa

Svar till Miranda: Ariana är ju i Chicago & hälsar på sin pappa & där får hon ju reda på att hennes pappa har gift om sig & kvinnan (Caroline) har en son fast det är inte från Arianas pappa (Joseph) så Ariana bor hos sin pappa med hans nya familj! :')

Moa: Jag kan inte lova dig någoting, imorgon kanske en ny idé poppar upp, vem vet? Jag försöker göra denna novellen så lång som möjligt för kommer jag inte på idéer så tror jag att jag ska avsluta den & börja på en ny! :') men ska inte göra dig besviken tror jag inte ;)

& det kommer inte komma ut ett till kapitel idag, ni får vänta tills imorgon, bara för att jag är sådär snäll & låter er gissa på vad som kommer att hända! Har ni några idéer så var inte rädda för att slänga in någon kommentar, det kommer bara göra så att ni får ett kapitel snabbare + så förlänger ni novellen, för jag tänker snart avsluta den tror jag, men vi får se! :D


Kommentarer
Avsändare: Anonym

nej sluta den inte redan!! den ska vara läääääängre :DDD
Hmm, idéer på vad som kan hända.. Alltså på ett sätt tycker jag att både justin och ariana ska otrogna (alltså justin med vanessa och ariana med christopfer) men bara om båda två är det! annars är jag inte med längre, hehe..
Och sen när hon kommer hem så har justin och vanessa självklart synts i tidningarna när dom har kysst varandra och justin blir förvånad för att inte aria är arg, men då berättar hon att hon också varit otrogen osv.
Och sen kan nåt spännande hända, Christopfer kan kanske komma hem till aria och berätta att han har känslor för henne och kyssa henne och så ser justin det och så blir det värsta fighten mellan justin och christopfer, eftersom att justin såg att det var Christopfer som kysste ariana och inte tvärtom :o

Haha, wow, lång kommentar.se? Hoppas du kanske fick någon idé av min lilla kommentar iaf ;)
LÄNGTAR TILL NÄSTA KAPITEL! ♥♥♥

Svar: hahaha, ja jag fick faktiskt några idéer :Dokejdå, ska göra den längre.
Men det där om otrogenhet kan jag inte lova dig något om ;)
None None

2012-07-15 @ 00:28:45 -



Avsändare: Fridaaaaah

Fett kul om Justin får se dom i tidningen (ariana) och typ tro att hon är otrogen och typ deppa, och när hon kommer hem så är Justin typ as ledsen osv!:) ahhaha hoppas du förstår;)

2012-07-15 @ 14:23:48 -



Avsändare: An

MEEEEEEEEEERA!!! :D

2012-07-15 @ 14:44:58 -



Avsändare: Cany

Kom igen!
SKRIIIV för fasiken!!

2012-07-15 @ 18:36:30 -



Avsändare: Soni

MEEERA!!

2012-07-15 @ 19:18:19 -



Avsändare: hana

vill du fortafarnde ha en gäst skrivare kanse jag kan vara med dig och blogga har någara ider säg jaa eller nej för ajg vill så mycket okej

Svar: Ja jag vill fortfarande ha en gästskrivare & skicka ett mail till [email protected] där du berättar lite om dig själv :')
None None

2012-07-16 @ 16:00:42 - URL: http://hhana.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback