Published: 2012-07-09 Time: 21:23:15 Filed Under:

kkapitel & gästskrivare

Inget kapitel på måndag, tisdag & onsdag för att jag är iväg hos kusiner & har inte tillgång till en data, förlåt :/
Men ni får extra kapitel & denna gången lovar jag det & jag ska hålla vad jag har lovat!
Medans bi väntar på att kapitel så kan ni tänka på ifall ni vill vara gästskrivare på bloggen eller inte, jag behöver det för att uppdateringen suger, det har ni väl märkt?
Kommentera ifall ni vill vara "mina" gästskrivare

Tack för ert tålamod!

Kommentarer
Avsändare: Anonym

åååh, längtar såååååhääääär mycket till nästa kapitel juu! Och nu måste jag vänta ända tills på torsdag?! Du dödar mej kvinna! :o

2012-07-10 @ 01:38:32 -



Avsändare: Ebba

ÅÅÅÅHHHH!!!
Kan inte vänta tills du kommer tillbaks!!! ^^

2012-07-10 @ 21:39:51 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback