Published: 2012-07-27 Time: 08:28:51 Filed Under:

Kapitel 82 - A beautiful misstake

PREVIOUS: Han gick ut ur flygplatsen och hoppade direkt in i en bil som stod parkerad framför ingången, jag höjde på ena ögonbrynet. Brydde han sig inte vem som var i den? det kan ju vara vem som helt, från en pedofil till en mördare. Men jag såg snart justin's namn stå på bilen, jag hoppade in efter honom och satte mig i baksätet bredvid justin och Kenny. Kenny's blick vandrade mellan mig och Justin. justin förstod nog vad han menade för att han nickade bara på huvudet. Kenny la huvudet på sned och kollade ledsamt på Justin.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
''Ariana vi måste snacka..'' mumlade jag och smekte henne lår med tummen, Ariana låtsades som om hon inte hörde mig och kollade ut genom den stora bilrutan. Jag suckade högt och lät min hand vila kvar på hennes lår.
''Det var inte meningen Ari, jag visste inte att det skulle bli såhär. Snälla prata med mig?'' jag tog henne under hakan och vände hennes blick mot mig, hon hade tårar i ögonen och det gjorde ont att se henne sådär och veta att det jag ligger bakom det hela, jag skulle inte reagerat sådär. Vi hade precis kommit varandra ännu närmare så puttar jag henne ifrån mig. Jag har sårat henne för många gånger, kanske är det dags att låta henne gå?
Jag lutade mitt huvud bak på nackstödet och drog ett djupt andetag, jag behövde rensa tankarna, ensam.
''Vi är framme!'' sa chauffören, Ariana öppnade bildörren och hoppade ut utan att ge mig någon blick. Jag gick ut efter henne och la min hand på hennes korsrygg och gick närmare så det bara var 2 cm mellan mitt ansikte och sidan av hennes ansikte.
''förlåt älsk- Ariana, det var inte meningen'' viskade jag och pussade henne på huvudet. Vi gick tysta bredvid varandra fram till vattnet där man skulle gå i för att komma fram till stugan. Hon tog av sig sina tygskor och strumpor och började sedan gå ut i vattnet med väskan på axeln. Jag kavlade upp mina byxor och tog av mig mina skor och strumpor och började gå efter Ariana, vattnet var inte så kallt och det var inte djupt heller. Jag fiskade upp nycklarna ur fickan och låste upp dörren till henne. Kenny och Moshe började gå mot stugan som låg bredvid oss, dom skulle bo tillsammans i en annan stuga. När jag kom in innanför dörren så låste jag den och började kolla mig runt. Jag la mina saker på golvet bredvid sängen. Ariana hade lagt sig på sängen och låg nu och kollade upp i taket. Jag la mig ner på sidan bredvid henne och kollade på henne utan att säga något.
''Varför gör du så?'' viskade hon och harklade sig sedan.
''Gör vad?''
''Varje gång jag försöker komma närmare dig så puttar du ifrån mig'' mumlade hon och satte sig upp. Jag suckade och satte mig också upp.
''jag vet inte... jag har svårt för att lita på folk''
''Jag har varit tillsammans med dig i ett helt år, du borde kunna lita tillräckligt mycket på mig''
''Det gör jag hjärtat men....''
''Men vad?'' frågade hon och kollade mig i ögonen.
''Snälla Ar-''
''Nej säg'' avbröt hon
jag reste mig upp och gick ifrån henne
''Tillexempel som nu, varför går du ifrån mig?!'' skrek hon surt och ställde sig upp och slog ut med armarna.
''It's easier to walk away than fight for what you really want''
''Men vad vill du då?!''
''JAG VILL VARA MED DIG, I EN JÄVLA DAG UTAN ATT VI BRÅKAR!!'' skrek jag och slog ut med armarna. 
''DET ÄR JU INTE MITT FEL, DET ÄR DU SOM GÖR EN BIGDEAL AV ALLTING!''
''VARFÖR SKYLLER DU ALLT PÅ MIG DET ÄR JU DU SOM FÖRSTÖR ALLTING!'' skrek jag tillbaka och jag såg hur hon stelnade till.
 
ARIANA'S PERSPEKTIV:
 
''Det var ju du som var otrogen mot mig med min BÄSTAVÄN och förstörde vår relation!''
hans ord högg som knivar, en tår rann ner för min kind, jag skakade på huvudet och bakade tills altandörrarna tog emot mig, jag kan inte mer det här måste ta slut.
''Vet du vad? jag tänker inte stanna här en dag till med dig'' sa jag och började ta mina saker.
''Ariana nej snälla!'' Justin hoppade på sängen och kom över till min sida och tog tag i mina armar och tryckte mig tätt intill honom, jag försökte kämpa emot men han höll mig hårt, så hårt att det gjorde ont.
''Släpp mig!'' röt jag och försökte slå väck hans händer.
''Annars vad?'' hans ansikte var farligt nära mitt, hans läppar smekte mjukt mina kinder. Han slängde mig på sängen och la sig sedan över mig och började kyssa min hals.
''Justin sluta''
''Du vill inte att jag ska sluta egentligen, du vill det nu bara för att du är arg på mig'' viskade han och fortsatte kyssa min hals. Allt det han sa var sant, jag ville inte att han skulle sluta. En del av mig ville att det ska gå längre medans den andra delen sa åt mig att han gjorde fel, att allt detta var ett vackert misstag. Att jag egentligen inte ska vara tillsammans med världens kändaste tonåring. Jag vet inte varför jag inte stoppade honom, det här var inte vad jag ville. 
''Lägg av Justin'' sa jag och puttade bort honom, han låg ner på sängen bredvid och kollade på mig med en sårad min, han måste inse att hans ord gör ont, att han inte bara kan slänga dom hursomhelst. Och att han drar upp det med Ryan var lågt och gammalt skräp. Det är inte Justin som jag väntar på som ska komma ridande på en vit häst och vara min drömprins. jag gjorde ett fel val

Tror ni det kan bli bra igen mellan dom?
Ska nog spola fram lite. Innan nyår kanske ;)
kommentera!

Kommentarer
Avsändare: Anonym

dom MÅSTE bli tillsammans! Jag dör typ annars;o

2012-07-27 @ 08:35:17 -



Avsändare: Tilda

Dom mååååste fortsätta vara tillsammans, meeeeeeer! :D <3

2012-07-27 @ 08:45:34 -



Avsändare: Anonym

DDET MÅSTE BLI BRA!

2012-07-27 @ 09:03:46 -



Avsändare: hana

neeeeeeej de måste vara tilsamans jag satt typ ch grät meeeeeeeeer hahah :D <3

2012-07-27 @ 09:53:23 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: Hej

Jag tycker att dom ska förlåta varann :) Suuuper bra!!

2012-07-27 @ 10:24:07 -



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-07-27 @ 12:37:27 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: meeeeeee

DOM FÅR INTE GÖRA SLUT!!!!!! ALLT KOMMER BLI BRA, FÖRSTÅÅÅÅÅÅR DU?! :o dom kan inte göra slut :'(
skriv meeeer så att allt löser sej :;D

2012-07-27 @ 13:11:11 -



Avsändare: saga

NEEJ! dom MÅSTE vara tillsammans!! ;o <3

2012-07-27 @ 14:18:25 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback