Published: 2012-07-26 Time: 08:32:25 Filed Under:

Kapitel 80 - Do not say 14-15 I'll jump through that window

PREVIOUS: ''Du vet om att jag tycker att du är bäst, eller?'' frågade jag och lutade mitt huvud på sned. Justin log mot mig och jag besvarade hans leende.
''Glömde faktiskt att fråga, vart ska vi?'' 
Han kollade på mig och blinkade sedan med ena ögat och sa att det var en överraskning, jag himlade med ögonen och la min hand över hans som låg på mitt lår. 
''Baby vi är framme nu'' sa Justin och kysste mjukt mina läppar, jag gick ut ur bilen och sträckte på mina ben som hade fått sitta i bilen böjda i lite mer än 1 timme.
''Vad gör vi på flygplatsen?'' när jag insåg vart jag stod. Justin la sina armar runt mig bakifrån och pussade mig på huvudet. Jag vände mig om i hans famn och titta upp mot hans felfria ansikte.
''Det får du se!'' sa han glatt fortfarande inga planer på att berätta vart vi skulle, jag suckade och följde efter honom in som en duktig liten hund. Justin flätade sina fingrar med mina och ställde sig i kö till någon gate.
''Jag vet att vi ska ut och resa men vart?!'' muttrade jag surt och stampade otåligt med fötterna som en liten barnunge. Justin ryckte bara på axlarna, jag lutade min panna mot hans skulderblad. Vi stod i kön till ''Pass kontroll'' 
''JUSTIN!'' sa jag och spärrade upp ögonen, jag hade ju inte med mig mitt pass?! Justin flinade och snart stod vi längst fram, Justin la sin arm runt min midja och puttade fram mig så jag stod framför honom, jag kollade ner på bordet och såg att han hade lämnat fram två pass, mitt och hans. Jag vände mig om mot honom och log stort.
''Trevlig resa!'' sa killen bakom disken och gav tillbaka våra pass, Justin log mot honom och mumlade fram ett ''tack''. Han tog våra pass och började gå mot gate 64 som var på andra sidan flygplatsen. Jag sträckte fram handen, att jag skulle ta mitt pass men istället flätar Justin in sina fingrar i mina och går med stora steg dit.
''Det är bra att jag har några kläder med mig, kan jag få mitt pass?'' frågade jag och kollade på honom, han kollade ner på mig och skakade på huvudet. 
''Jag är ingen 10-årig tjej som inte kan ta hand om sitt eget pass'' muttrade jag och släppte hans hand för att rätta till håret. Under hela vägen till gaten så tjatade jag om att han skulle berätta, istället så ignorerar han mig.
''Men tack!'' muttrade jag surt och släppte hans hand och gick lite framför honom, han suckade högt och jag kan slå vad om att han skakade på huvudet.
''Det är en överraskning babe'' han la en arm runt mina höfter och lutade sin panna mot sidan av mitt huvud.
''Jag gillar inte dina förbaskade överraskningar'' mumlade jag och Justin rycke till.
''Varför inte?'' frågade han och putade med underläppen.
''Dom ska alltid vara så jävla dyra, det är inte dina pengar jag vill ha'' sa jag utan att ge Justin en enda blick.
''Och gör jag en överraskning till dig så startar du tredje världskriget, så säg mig hur vill du ha det?'' fortsatte jag
''babe, vi behöver inte bråka nu'' mumlade Justin och kollade runt omkring i hopp om att inte hitta en papparazzi.
Jag stannade på gate 64 och vände mig om mot Justin som kom gåendes några meter bakom. Han ställde sig bredvid mig och la sina händer i fickorna. Planet landade och det tog ett tag innan folk gick ut och sedan öppnades gaten. Jag ställde mig bakom Justin och han gav fram våra pass och biljetter sedan pekade han på mig. Vi gick in i flygplanet och satte oss längst bak på våra platser. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade 2 nya sms av Joline.
 
''Ha det så kul med Bieber nu och hitta inte på något dumt! ;)''
 
Jag flinade och Justin sträckte på sig och läste och började småskratta. Vi båda visste precis vad hon snackade om, det kom fram en ung kvinna och jag såg direkt att hon och Justin började flirta med varandra. Han hade det busiga leendet på läpparna. Jag himlade på ögonen och skakade på huvudet. Typiskt Justin. Justin satt längst ut vid gången till alla säten och jag satt i mitten, det kom fram en ung kille i min ålder och bad om att få komma fram, han slog sig ner bredvid mig, längst in vid fönstret och log.
''Adam Kennedy'' presenterade han och sträckte fram handen.
''Ariana Gilbert'' jag skakade hans hand och besvarade hans leende.
''Dig ser man överallt!'' flinade han och halkade lite längre ner i sätet som killar brukade göra och särade på sina ben. Jag skrattade och skakade på huvudet, att jag var med överallt var inget nytt.
''Hur gammal är du då?'' frågade jag och märkte att Justin slutade snacka med tjejen och satt nu och kollade på oss.
''19 dudå?'' frågade han och avslöjade sina vita raka tänder, människan var ursnygg!
''17'' sa jag och log, han nickade imponerat.
''Du ser yngre ut'' sa han och jag la mitt huvud på sned.
''Säg inte 14-15 för då hoppar jag ut genom det där fönstret'' skämtade jag och pekade på fönstret bakom honom, han började skratta och täckte sina ögon med sin hand, jag skrattade åt honom. Vi var nu över moln.
''precis vad jag tänkte säga'' skrattade han och satte sig upp igen. Jag gav honom mördarblicken och skakade på huvudet. Jag lyfte upp knäna till hakan och slog mina armar runt dom.
''Vart ska du då?'' frågade jag och la mitt huvud på mina knä.
''Chicago, till en vän'' frågade han och jag gapade, det här var orättvisst!, jag vill också till chicago.
''Jag vill med dit!'' sa jag och korsade mina armar över bröstet.
''Känner du någon där?''
''Ja, min pappa bor där med min styvmamma och styvbror'' sa jag och log åt tanken att Christopher var min bror.
''Vad heter din bror?''
''Christopher McQueen, låter det bekant?''
han spärrade upp sina ögon och stirrade på mig, jag ryckte till och stirrade tillbaka. Det här var creepy.
''Bor han i ett vitt stort hus och har en mamma som heter Caroline och en Pappa Michael som dog i en bilolycka men hans mamma gifte om sig med Joseph och bor nu i chicago?'' utbrast han och kollade på mig, jag satt där alldeles stum och visste inte vad jag skulle säga, han tog det som ett ja och log stort.
''Trevligt att träffas tjejen!'' sa han och hans leende åkte upp till ögonen.
''Det är allt en liten värld'' flinade jag och lutade mitt huvud på sned.
''Han överdrev inte när han sa att du var riktigt vacker'' sa han och blinkade med ena ögat, jag kollade ner på mina sammanlänkade händer och rodnade. 
''Du får häsla honom så gott och ge han en baaaaamsekram från mig'' sa jag och slog mina armar runt mig själv som i en kram, Adam började skrattade och nickade.
''Det ska jag göra!'' lovade han. hans leende och skratt gav mig pirr  hela kroppen, hans solbrände hy och bruna ögon, det svarta håret. Jag skakade på huvudet 'Sluta Ariana, du kan inte tänka så, Justin sitter precis bredvid dig' sa en röst inom mig medans en annan röst sa åt mig att det var okej, att jag skulle fortsätta. Jag log mot honom och lutade mig tillbaka i min stol och blundade, Justin flätade in sina fingrar i mina och smekte min hand med tummen.
''Sov babe, resan är jättelång''
Innan jag hann tänka ordet av hade jag lutat mig mot Justins axel och blundat, allting blev svart.

Kommentarer
Avsändare: Rij

Meeeeeeeeer

2012-07-26 @ 09:55:41 -



Avsändare: saga

As bra kapitel tjejen! :D (Nytt fan här ;))

Svar: glädjer mig att jag har fått nya läsare! :)
None None

2012-07-26 @ 11:04:58 -



Avsändare: hana

Omg vart ska justin ta med henne älskar din novel när jag läser käner jag mig som arina

Svar: han ska ta henne till drömmarnas rike ;)
None None

2012-07-26 @ 11:15:27 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-07-26 @ 11:59:31 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: justin bieber

as braaaaa! meeeeeeeeer!<3

2012-07-26 @ 16:27:22 -



Avsändare: Anonym

MEEEEEEEEEEEEER :D

2012-07-26 @ 19:22:06 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback