Published: 2012-07-14 Time: 10:51:40 Filed Under:

Kapitel 71 - What are you doing in my room, in my bed and under my blanket?

PREVIOUS: ''Jag vill inte Christopher'' viskade jag tyst mot hans hals, han smekte mitt hår och viskade ord till mig som ''allting kommer att ordna sig'' ''Gråt inte'' Hans mjuka röst och ord fick mig att lugna ner mig, han var inte som jag trodde, han var mer åt det goda hållet, en gentleman. Jag hade slutat att gråta och han reste sig upp och gick mot dörren.
''Kom in till mitt rum när du vill snacka'' sa han och log.
''Jag beklagar sorgen'' sa jag fortfarande med blicken fäst på väggen. Han nickade och gick ut och stängde dörren bakom sig, fotsteg utanför dörren hördes och snart dog dom ut. Endast mitt hjärta och mina snabba andetag hördes.
(Ariana & Christopfer)
 
Jag vaknade av att den starka solen sken in genom mina gardiner och rakt i ögonen på mig, jag vände mig om till den högra sidan och stirrade rakt in ett par blåa ögon
''AAAHHHH!'' skrek jag och for ner från sängen, Christopher började skratta och kollade ner på mig
''Vadfan gör du i mitt rum och i min säng och under mitt täcke?!'' frågade jag argt och satte mig ner mittemot honom. Han höjde på ena ögonbrynet
''Blev du sur?'' frågade han och slutade skratta, mina mungipor åkte upp till ett leende och jag skakade på huvudet
''Haha nej'' flinade jag och la mig ner bredvid honom, han la mitt huvud på hans bröst. Han smekte sakta min rygg fram och tillbaka.
''Vad gör du i mitt rum?'' frågade jag och kollade upp mot honom, han ryckte på axlarna
''Tänkte faktiskt väcka dig men sen så fick jag denna idén så gjorde jag det istället'' sa han glatt och sträckte stolt på sig, jag himlade med ögonen och la ner mitt huvud på hans bröstkorg igen.
''Bytheway någon Justin har ringt dig femhundramiljoner gånger'' jag stelnade till.
''Är det någon jag ska spräcka läppen på?'' frågade Chris skämtsamt och jag skakade snabbt på huvudet.
''Min pojkvän'' sa jag och nu var det hans tur att stelna till
''Oh.. wait what?!'' han kollade förvånat på mig och satte sig upp, jag satte mig också upp och kollade på honom med en frågande blick.
''Så du är hon där Ariana som är tillsammans med Bieber? du syns ju överallt i tidningarna, konstigt att jag inte kände igen dig'' jag skrattade åt honom, jag trodde att han skulle vara mer seriös och säga någoting i stil med ''är du tillsammans med han där tönten?'' eller ''han är ju bög''. Jag reste mig upp och drog på mig ett par mjukisbyxor och en vit kofta till
''Ska du följa med ner och äta?'' Christopher nickade, reste sig upp och drog på sig en av mina tjocktröjor och följde med mig ner till köket, jag kollade runt i det enorma lyxiga köket och spärrade upp mina ögon. Christopher puttade på mig lite lätt och fick mig att vakna upp ur mina tankar.
''Did you like it?'' jag nickade och började rota runt för att kolla vart alla sakerna låg.
''Vad letar du efter?'' frågade han och ställde sig bakom mig och la sina händer på mina höfter, jag vände mig om mot honom
''Ingeting, skulle bara kolla runt så jag vet var allt ligger'' sa jag och snurrade runt min handled med en stekpanna i handen, han höjde på ena ögonbryn och brast sedan ut i gapskratt, jag kollade på min hand och insåg att jag stod och viftade med en stekpanna, jag slängde in den på sin plats och började sedan kolla runt i kylskåpet.
''Finns ju ingeting att äta i detta huset!''
''Du har ett helt freaking fullt kylskåp framför näsan på dig och du säger att det inte finns någoting att äta? you're weird'' sa han och ställde sig bredvid mig.
''Puss på dig med babe'' muttrade jag och putade med läpparna.
''Du är min syster då kan jag lika gärna få kyssa dig'' mumlade han och kollade på mig.
''Komdå'' sa jag och blinkade med ena ögat, han räckte ut tungan åt mig och jag slog mina armar runt hans hals
Han la sin hand på min korsrygg och var farligt nära mitt ansikte. Jag lutade min panna mot han och blundade ett tag. Han pussade mig på pannan och släppte mig sedan. 
''Vad ska du äta?'' frågade jag och öppnade kylskåpet ännu en gång. 
''Ägg och bacon'' sa han och satte sig på den stora barstolen. Jag himlade med ögonen typiskt killar att äta ägg och bacon till frukost. 
''Ska du inte ringa tillbaka till din älskade pojkvän?''
jag stirrade på honom ett långt tag och skakade till sist på huvudet. Jag ska ändå hem om 4 dagar, då kan jag snacka med honom facetoface. 
''Jag tycker synd om dina pojkvänner om du ignorerar dom sådär'' sa han och pekade på min mobil, jag suckade och räckte den till honom.
''Om du är så nyfiken, då kan du väl lika gärna ringa själv?'' frågade jag och han tog tacksamt emot den.
''Med nöje, då kan jag berätta för honom hur bra du är i sängen'' 
''Don't!'' sa jag och hytte ett finger mot honom. 
Christopher knappade på min mobil och la sedan mobilen mot örat.
''Hejsan det är Christopher, Ariana's bror men samtidigt inte. Ariana duschar och hon bad mig ringa tillbaka och fråga vad du ville?'' ljög han och var nära på att brista ut i skratt.
''Aa okej, det kan jag göra!'' sa han glatt och la på.
''Vad sa han?'' frågade jag och pustade ut. 
''Hur duktig du är i sängen'' 
''Har du provat mig?'' 
''many times baby''
''When you take me by the.. Who's ever gonna know?'' sjöng jag och dansade samtidigt som jag lagade maten.
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
''Då är vi klara för idag!'' ropade min danstränare och jag började gå mot min väska som låg en bit bort mot väggen.
''Ses imorgon JB!'' ropade mina dansare och vinkade
''Ses!'' ropade jag tillbaka och började gå ut mot min bil, jag la kepsen på huvudet och hoppade snabbt in i förarsätet med Moshe bredvid mig. Helt plötsligt började min mobil ringa. Ariana stod det på displayen och jag sprack upp i ett leende.
''Hey babe'' sa jag och log stort
''Hejsan det är Christopher, Ariana's bror men samtidigt inte. Ariana duschar och hon bad mig ringa tillbaka och fråga vad du ville?'' sa en killröst, inte så mörk men säkert i min ålder eller ett år äldre. Jag hörde någon fnissa i bakrunden och det lät som Ariana.
''Ehm jag vill prata med henne om e viktig sak och det är verkligen jätteviktigt, kan du be henne ringa mig sedan efter hon har.....duschat?''
''Aa okej, det kan jag göra!'' sa den Christopher glatt och la på. Hennes bror? hon har ingen bror så det måste vara någon vän till henne eller ännu värre... någon hon gillar mer än mig. 
''Vad är det Bieber?'' frågade Moshe och kollade oroligt på mig, jag log mot honom och skakade på huvudet
''Nej det är ingeting''
Moshe ryckte på axlarna och trodde på mitt svar, det var någoting, jag började misstänka det värsta. Jag ville tro det men samtidigt inte. Hon skulle till sin pappa men vem är han där Christopher? 

HAH, värsta kapitlet någonsin!
heter det ''hytte ett finger'' ? då man pekar på någon lixom varnar personen t.ex
''Nej det gör du inte!'' *pekar på h*n med pekfingret* 
men iallafall kommentera & detta kapitlet söööög!

Kommentarer
Avsändare: Anonym

KOM IHÅG ATT DOM INTE FÅR VARA OTROGNA!
haha, jag tror faktiskt det heter så, fast på gammal svenska eller vad man säger ;)

kommer det mer idag?! :D♥

Svar: haha okej, ja det gör jag tror jag :) ♥
None None

2012-07-14 @ 13:14:48 -



Avsändare: Emelie

Sjukt bra!! <3

2012-07-14 @ 14:38:07 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: lemonpower

bra;)

2012-07-14 @ 17:33:53 - URL: http://yourchoice.bloggplatsen.se



Avsändare: hana

nej den var grym sjukt bra

2012-07-15 @ 15:34:28 - URL: http://hhana.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback