Published: 2012-07-12 Time: 22:57:18 Filed Under:

Kapitel 69 - It feels like the world's on my shoulders

PREVIOUS: ''jag ska hämnas, vänta bara!'' hotade hon och började skratta, jag började också skratta men skakade på huvudet.
''Vi får se'' sa jag och blinkade med ena ögat mot henne, hon skakade på huvudet och hoppade på mig. Hon kom snabbt upp över vattenytan men jag drog ner henne igen. Vi gick skrattandes upp ur vattnet och la oss på dom torra och varma handdukarna. Jag la mig till rätta och blundade och började sola ryggen men stördes av att min mobil plingade till, ett nytt meddelande från Ariana 
ARIANA'S PERSPEKTIV: 
 
Jag hade nog ringt och smsat Justin några hundra gånger och han svarar inte, han var väl för upptagen för att spana in Vanessa i en bikini, han hade inte svarat när jag hade frågat vem han var med men det är inte enkelt och vara känd, bilderna spred sig snabbt och jag fick reda på det genom twitter och tidningarna, jag tackar dagens samhälle. Pappa hade tagit emot mig med öppna armar här i Chigago och omfamnat mig med kärlek, jag drog in hans doft och vi började snabbt köra hemåt, jag  Jag reste mig upp från den bekväma soffan och började släpa mig bort mot sängen, jag borrade ner ansiktet i kudden och höll just på att somna när min mobil ringde, jag kollade på displayen och justin's namn lyste upp
''Svarar han inte på mina sms eller när jag ringer, då tänker inte jag svara'' sa jag tyst för mig själv och slängde mobilen lätt bredvid mig på sängen. Jag suckade högt och min uppmärksamhet drogs till dörren som sakta öppnades
''Sover du gumman?'' frågade pappa och stack in huvudet genom dörröppningen, jag skakade på huvudet
''Nej'' sa jag och log, han kom in i rummet och satte sig mittemot mig på sängen och drog in mig i hans famn
''Jag har saknat dig min älskade dotter'' min älskade dotter orden som alltid fick mitt hjärta att bli varmt och hoppa över några slag. Jag log stort mot honom
''Jag har saknat dig med pappa'' sa jag och pussade honom på kinden, min mobil började vibrera och pappa räckte mig den, jag skakade på huvudet.
''Nej, jag tänker inte svara'' sa jag och la ner den bredvid mig.
''Varför inte min dotter?'' 
''Jag har smsat och ringt honom hela dagen men han har inte svarat en enda gång och då tänker jag göra detsamma så han vet hur det känns'' pappa började flina och skaka på huvudet.
''Dagens ungdomar'' sa han och klappade mig på kinden och tänkte just resa sig upp när han vände sig om
''Ignorera aldrig en man, han kommer inte sluta oroa sig vad han har gjort för fel och kommer ha det som en tyngd på axlarna'' jag pressade ihop käkarna och rykte på axlarna, han log mot mig och gick ut från mitt såkallade rum och stängde dörren efter sig, jag suckade högt och la mig ner med handen vilad mot pannan. Min mobil började vibrera igen och jag bestämde mig för att stänga av den helt och hållet. 
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
Jag hade ringt Ariana minst 10 ggr i rad och hon svarade inte på en enda och jag började bli lite orolig, jag provade en sista gång men kom fram till telefonsvararen, hon hade stängt av sin mobil. Ariana hade stängt av sin mobil, då måste hon ha sett mina samtal men bestämt sig för att totalt ignorera dom, varför? Jag suckade och reste mig upp från soffan och släpade mig bort mot den enorma sängen, just nu i denna sekunden saknade jag Arianas kropp pressad mot min, och den lilla stunden våra blickar möttes innan kyssen, hennes förtrollande ögon. Allt som har med henne och göra. Jag slängde snabbt av mig kläderna och la mig ner men mina tankar flöt bara iväg till Vanessa, hennes mjuka svarta hår. Hennes fina leende och gulliga skratt. Jag skakade hårt på huvudet
''Sluta Justin, du har redan en flickvän som du älskar!'' sa jag till mig själv och suckade högt, dethär med tjejer var något jag inte vant mig vid än. Det tar sin lilla tid som alla brukar säga. Jag gäspade högt och rättade till kuddarna, innan jag hann tänka ordet av så hade mina ögonlock blivit tyngre och allting blivit svart.

MELLAN KAPITEL BABES!
hatar verkligen att komma hem sent för då hinner jag inte ge er dom kapitlen jag har lovat & tappar varenda idé jag hade i huvudet -.-'
men kommentera? (a)

Kommentarer
Avsändare: lemonpower

as bra ju;)mer;)

2012-07-12 @ 23:40:31 - URL: http://yourchoice.bloggplatsen.se



Avsändare: lemonpower

as bra ju;)mer;)

2012-07-12 @ 23:40:32 - URL: http://yourchoice.bloggplatsen.se



Avsändare: Emelie

Skit bra!! <3
Mer :D <3

2012-07-13 @ 00:20:16 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: Anonym

super braa! men duu, han får inte vara otrogen!? då grinar jag fan..
men meeeer! :'D<3

2012-07-13 @ 02:40:47 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback