Published: 2012-07-08 Time: 09:08:13 Filed Under:

Kapitel 68 - Let's go to the beach each

PREVIOUS: Jag tog mina bilnycklar och drog på mig mina skor
''Hejdå mamma!'' ropade jag och gick ut och sprang snabbt mot bilen. Jag skickade ett sms till Vanessa om att hon skulle komma ut. Strax så kom Vanessa ut med en vit bikini och jag bet mig i läppen men skakade snabbt på huvudet
''Tänk inte så Justin, din flickvän åkte inte ens för en 1 dag sedan'' sa jag lågt för mig själv
 
ARIANAS PERSPEKTIV: 
 
Jag satt nu på flyget och tittade ut genom fönstret och undrade vad Justin gjorde där hemma, det var inte alls längesen jag lämnade honom men jag saknar honom något enormt mycket. Ju mer jag tänkte på det desto snabbare blev mina ögonlock tyngre och tillslut somnade jag med värken i öronen.
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
''Vart ska vi lägga ut handdukarna?'' frågade Vanessa och såg sig om på den fullspäckade stranden, många hade tagit med sig sina egna solstolar som gjorde det ännu trångare  jag suckade och tänkte just vända tillbaka när jag kom på att Ariana hade visat mig till ett ställe som bara några få kände till inte för så längesen
''Kom!'' sa jag och började springa längs strand kanten med Vanessa bakom mig
''Ehm... finns det inte typ hajar och sånt där ute?'' frågade Vanessa oroligt och kollade konstigt på mig
''Haha nej'' flinade jag.
Eftersom att det var rättså djupt, upp till låren hela vägen så behövde vi bära väskorna över huvudet, vi svängde runt klippan och jag fick syn på den tomma stranden.
''Woow'' hörde jag Vanessa svagt säga 
När vi kom fram så la vi ut handdukarna på sanden och Vanessa la sig snabbt ner och började jobba på brännan
''Så, när kommer Ariana?'' frågade hon när jag hade lagt mig ner bredvid henne på min handduk
''Hon åkte idag, så hon kommer typ om en vecka eller så'' sa jag och tog min mobil och gick ut till vattnet, jag vände mig om och tog kort på stranden där bara Vanessa låg och stekte i den varma solen.
''Tack för att du visade med stranden älskling, jag älskar dig''
 skrev jag och skickade iväg meddelandet och bilden.
''Inga problem, men vem är tjejen som ligger där?''
Jag bet mig i läppen, skriver jag Vanessa så kommer hon säkert tro att jag är otrogen, jag bestämde mig för att inte svara och klickade bort meddelandet, skuldkänslorna for genom mig. Jag kastade bort tanken och joggade upp till Vanessa.
''Ska vi bada?'' frågade jag glatt och ställde mig framför henne så jag skymde solen. Hon reste sig upp och började gå med mig ner till vattnet, jag hade redan tagit av mig min tröja.
''Det är ju iskallt!'' utbrast hon och tog mig på underamren.
''Så kallt är det inte'' sa jag och vände mig om och gjorde ''kom''-tecknet till henne. Hon sprang ut i vattnet så det stänkte över hela hennes rygg
''IIIIHH!'' ropade hon och jag flinade och började skvätta vatten på henne. 
''Jag dränker dig om du inte slutar!'' sa hon och slog händerna för ansiktet.
''Kom då'' sa jag och drog henne allt djupare ut. Vattnet var nu uppe i armhålan på oss
''Justin'' sa hon och slog sina armar runt min hals, jag flinade åt henne och la min ena arm runt hennes midja. ''Fryser du inte?'' frågade hon och hennes tänder började smattra mot varandra och hennes läppar höll på att bli blå.
''Doppa hela kroppen så kommer du inte frysa, de är inte lika kallt längre'' sa jag och böjde mig ner så vi kom under vattnet med våra kroppar. Hennes tänder slutade hacka morötter och hon började snabbt skvätta vatten på mig
''jag ska hämnas, vänta bara!'' hotade hon och började skratta, jag började också skratta men skakade på huvudet.
''Vi får se'' sa jag och blinkade med ena ögat mot henne, hon skakade på huvudet och hoppade på mig. Hon kom snabbt upp över vattenytan men jag drog ner henne igen. Vi gick skrattandes upp ur vattnet och la oss på dom torra och varma handdukarna. Jag la mig till rätta och blundade och började sola ryggen men stördes av att min mobil plingade till, ett nytt meddelande från Ariana 

KOMMENTERA!
vad tror ni att hon skrev till honom?
Känner mig taskig när ni typ får ett kapitel per dag, men jag har inga idéer och vet inte vad jag ska skriva om, hjälp mig någon!

Kommentarer
Avsändare: alma

Kan det inte hända något mellan vanessa och justin? :)

Svar: Vi får se ;)
None None

2012-07-08 @ 11:07:37 - URL: http://almajensen.devote.se



Avsändare: Miranda

jag tycker han ska skriva till henne att de är vanessa och dom är bara vänner och inget händer mellan ''dom'' så justin och ariana gör slut?:)

Svar: hur menar du?förstår inte riktigt :P
None None

2012-07-08 @ 11:48:46 -



Avsändare: zhima

MEEEEEEEEEEEEER! NU!

2012-07-08 @ 12:05:55 - URL: http://zhimaa.blogg.se



Avsändare: Emelie

Jätte bra! <3

2012-07-08 @ 12:44:27 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Avsändare: hana

jag tror facktiskt att hon skrev värför svarade du inte fast justin kommer att kyssa viennsa

2012-07-08 @ 17:35:19 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: hana

jag tror facktiskt att hon skrev värför svarade du inte fast justin kommer att kyssa viennsa

2012-07-08 @ 17:35:22 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: hana

jag tror facktiskt att hon skrev värför svarade du inte fast justin kommer att kyssa viennsa

2012-07-08 @ 17:35:30 - URL: http://hhana.blogg.se



Avsändare: Anonym

HAN FÅR INTE VARA OTROGEN! SLUUUUUUUUUTAAAAAAA, GÖR INTE SÅHÄÄÄÄR MOT MEJ! SNÄLLAAAAAAAAA
dom är bara kompisar, inget mer punktslut.
Ariana litar på justin och justin kommer inte att göra någonting med vanessa, förstår du?
;)
Men jag tycker att arianas pappa ska vara knepig på något vis. Typ vara dum på henne kanske? Han behöver ju liksom inte slå ihjäl henne, men han ska vara sträng och kanske slå henne osv.
Fast för spänningens skull så kan han vara jätte dum, misshandla henne kanske? Och så kommer hon inte hem när hon ska för att hennes pappa tvingar henne att stanna, och sen kanske han våldtar henne :O näe, usch vad äcklig jag är (a) BAM BAM BAM!

Några ideér fick du i alla fall, men sen om dom var bra eller inte det får du avgöra själv! Men i så fall försökte jag ju i alla fall :D
Puuuussss ♥, och KOM IHÅG han FÅR INTE vara otrogen!!!!!!!!!! då gör jag något hemskt.....................
Varför skriver jag alltid så långa kommentarer till dej? haha ;D

2012-07-09 @ 00:05:08 -



Avsändare: Caroline

Jag tycker att hon kanske har ett syskon där även om hon inte visste det så är pappan bara med de syskonet istället och sedan åker Ariana hem och så när hon är hemma så ligger Justin med Vanessa? Men jätte bra novell :D

2012-07-10 @ 19:04:39 -



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback