Published: 2012-07-05 Time: 09:06:46 Filed Under:

Kapitel 66 - I miss you my little girl

PREVIOUS: Sekunden efter kom båda två. Båda skrek som galningar och Justin föll ihop bredvid mig. Båda två var svettiga och anfådda så vi låg bara där och sa ingenting , försökte helt enkelt hämta efter andan...

ARIANA'S PERSPEKTIV: 
 
Jag vaknade av att mobilen plingade till, ett nytt meddelande från pappa, jag tryckte på visa och läste den korta texten:
 
''Hej älskade dotter, du får ju sommarlov nu på fredag, vad sägs om att komma till mig i Chigago jag har saknat dig jättemycket, jag älskar dig xx'''
 
jag log för mig själv
''Vem var det?'' frågade Justin nyvaket och pussade mig på bakhuvudet.
''Pappa'' mumlade jag och la huvudet på hans bröstkorg, justin började leka med en hårslinga runt sitt pekfinger
''Vad ville han?'' 
Jag kollade upp på honom och mötte hans blick, Justin böjde sig försiktigt fram och kysste mjukt mina läppar.
''Att jag ska åka till honom i Chigago nu på fredag'' sa jag glatt och Justins leende försvann.
Han satte sig upp fortfarande med en arm runt mig.
''Vad-''
''Alldeles själv?! hur länge ska du vara där?'' frågade han 
Jag suckade och satte mig upp och drog täcket tätt runt min nakna överkropp, Justin smekte min axel med tummen och böjde sig fram och kysste min hals. 
''Justin'' sa jag och backade bak och la en hand på hans bröstkorg. Han suckade och kollade mig i ögonen
''Du ska åka till Chigago som ligger tusen mil härifrån, vad ska jag göra utan dig?'' frågade han surt och reste sig upp, han drog på sig ett par nya kalsonger och pyjamas byxor. Han öppnade balkongdörren och gick ut och satte sig på den vita stolen. Jag suckade och gömde ansiktet i händerna men bestämde mig snabbt för att gå upp och ta en dusch. Jag drog bort täcket och sprang till badrummet och låste efter mig. Det varma vattnet slog hårt ner för min kropp. Jag satte mig ner på det kalla golvet och började gråta. 
''Ariana?''
Jag ställde mig snabbt upp och hällde en klump schampoo i handen och slängde de i håret.
''Jaa?''
''Får jag komma in?'' frågade han och tryckte ner handtaget, jag hade låst dörren innan jag hoppade in i duschen.
''Helst inte men visst'' mumlade jag så tyst för mig själv. Jag gick ut ur duschen med schampoo i håret och öppnade dörren till Justin och sprang snabbt sedan tillbaka. Justin krånglade sig förvånansvärt snabbt ur sina kläder och hoppade in i duschen. Han smög sig upp bakom mig och kramade mig bakifrån och kysste mig på huvudet. Jag suckade och vände mig om, han kysste mig snabbt på munnen och backade ett steg så han kunde se mig i ögonen. 
''Jag vill inte att du ska åka själv'' mumlade han och gömde sitt ansikte i min halsgrop.
''Justin'' mumlade jag och krånglade mig ur hans grepp.
''Vad är det?'' frågade han och hans blick hamnade lite längre ner, på mina bröst. Man kommer ingen vart med honom, jag vände mig om och fortsatte att schamponera mitt hår,
Hans händer åkte långsamt ner för min rygg och stannade på rumpan. 
''Tror du inte att jag blir orolig? Du måste ju ta med dig någon!''
Jag tvättade ur schampot och gick ut ur duschen och virade en handduk runt min blöta kropp
''Kan du inte prata med mig?''
''Kan du inte sluta tjata Justin?!''
Han ryckte till på tonen på min röst.
''Varför höjer du rösten? Varför pratar du med mig sådär?'' 
Jag gick ut ur duschen med Justin hack i häl efter mig med en handduk virad runt hans midja. 
''Jag ska åka till Chigago till pappa, ska spendera nån vecka där med honom, vad är det som är så farligt?'' 
''Att du åker själv, vem vet vad som händer?'' Jag skakade på huvudet
''Inget kommer att hända'' sa jag och tog på mig underkläderna. Justin drog på sig sina kalsonger och tog min hand och drog mig tätt intill honom
''Jag är orolig för dig'' sa han och lutade sin panna mot mig.
''Det behöver du inte vara'' jag kysste hans läppar mjukt och han flätade in sina fingrar i mitt hår.
''Du passar i vått hår'' var allt Justin sa innan min värld började snurra. Jag struntade totalt i allt annat, allt jag kunde tänka på var Justin. Han la handen på min korsrygg och den andra om min hals. Mina läppar trycktes mot hans samtidigt som våra tungor fann varandra. Jag la armarna runt hans nacke samtidigt som vi kysstes och hans bakre hand sjönk ner. Jag märkte inte ens att vi hade rört oss bakåt förrens Justin föll baklänges och vi landade på något mjukt, och jag insåg att sängen låg under oss. Justin landade på ryggen med mig över. Han avbröt kyssen och log busigt,
''Whops, såg inte att sängen var där.''
''inte jag heller'' jag log stort
Justin satte sig upp och jag följde automatiskt med. ''Kom hit honey'', sa han och fortsatte kyssa mig. jag tryckte min kropp hårt mot hans. Justin avbröt kyssen endast för att andas och drog mig snabbt in i ännu en kyss. Han la sig över mig och kysste mig på halsen, nyckelbenet och nerför min kropp. Han drog bak huvudet och kollade på min navelpiercing
''Jag har inte märkt det förrens nu'' flinade han och jag började skratta. Justin smekte min navel med tummen.
''Gör det ont?''
jag skakade på huvudet, han log och fortsatte att leka med ''örhänget''. 
''Hur gammal var du när du tog de?'' frågade han och satte sig upp fortfarande med handen på sidan av min rumpa. 
''Jag och Joline gjorde den samtidigt och vi var 14'' sa jag och ryckte på axlarna, han nickade och fastnade ännu en gång med blicken på mina bröst. Jag hade inte hunnit dra på mig ett linne innan Justin drog ner mig på sängen med honom. 
''Ser du något du gillar?''
han bet sig i läppen och nickade
''Hela dig'' han kysste mig på revbenen mellan mina bröst. 
''Jag behöver packa och klä på mig babe''
''Nej stanna, du kan packa imorgon, vi åker ju hem inatt'' sa han och kysste mig på halsen.
''Kan vi inte leka lite?'' frågade han och log busigt
''Vi ''lekte'' igår'' sa jag och flinade
''Vi kan leka en gång till, igår var ingeting, jag är bättre idag'' han blinkade med ena ögat och det fick mig bara att vilja ha honom ännu mer
''Komda'' viskade jag och han la sig snabbt över mig och började med att knäppa upp min BH. Han slängde den på sidan av sängen och la sin enorma hand på mitt bröst medan han smekte mitt andra bröst med tungan. Ett lågt stön lämnade min mun. Han la sig ner bredvid mig och la en arm runt min midja.
''Varför slutade du?'' frågade jag halvt upphetsad, han log stort och vickade på ögonbrynet. 
 
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
 
Jag slutade för att reta henne, jag kände att hon började bli lite smått upphetsad. Hämnd för alla gångerna hon har retat upp mig. 
''Justin'' mumlade hon och la sig över mig, hon började kyssa mig på halsen
''Nej'' flinade jag och vek undan.
''Var du tvungen att hämnas nu?!'' frågade hon låtsassurt och spände fast blicken i mig. Jag nickade och gav henne en hastig kyss.
''Vi måste sova nu om vi ska vakna 3 inatt'' sa jag och pussade henne på hjässan. Hon suckade och himlade med ögonen, jag log stort och var stolt över mig själv för min insatts, jag kan inte göra så, och det värsta är att det var i denna stunden jag ville ha henne mest av allt.
''Sov nu'' sa hon och la sin hand över mina ögon. Jag blundade och gäspade stort. Jag la min arm runt hennes midja och tryckte henne tätt intill mig. 
 
FREDAG/CHIGAGO/ARIANA'S PERSPEKTIV:
 

Jag lät min blick vandra över hans bara överkropp och ned över hans pyjamasbyxor, innan jag såg in i hans ögon.

"Godmorgon, beautiful", sa han lugnt och placerade sina händer på min midja innan han lutade sig in och kysste mig. Jag log mot hans läppar och la min vänsterhand om hans arm.

"Ledsen att jag inte var i sängen när du vaknade", sa jag när våra läppar skildes åt,

"Men jag var tvungen att packa och göra mig i ordning." Han nickade och såg nu inte lika glad ut längre. 

''Just det... du åker ju idag." Jag lutade mig mot badrumsbänken jag stod framför och la min andra hand om hans andra arm. "Jag blir bara borta i nån vecka. Det kommer gå fort." 

Han nickade och såg nu på mig med ett leende. Men nu såg han lite orolig ut istället. 
"För att vara ärlig, så gillar jag inte att du ska åka ensam." 
"Justin", sa jag menande, precis som alla andra gånger han har fört det på tal. 
"Jag vet, du vill åka ensam. Men jag tror verkligen att det vore säkrast om du hade med dig någon." Jag tittade ned i golvet innan jag tittade upp på honom igen.

"Jag måste se så att jag har med mig allt", mumlade jag och tog mig förbi honom och gick ut till mitt sovrum.

 

"Ariana", sa Justin och jag kunde höra hur han suckade. Jag gick raka vägen till min stora resväska och drog upp dragkedjan.

"Är du sur?" 
Jag skakade på huvudet och satte mig ned på golvet.

"Jag bara... jag vet inte. Jag har sagt flera gånger varför jag vill åka själv, men du verkar inte lyssna." 
"Jo", svarade han snabbt,

"Det gör jag. Jag vet varför, men jag är orolig." 
"Och jag uppskattar det, men jag kommer klara mig. Kan du inte bara..." Jag fuktade mina läppar och såg bak på honom med en menande blick.

"Okej, jag ska sluta tjata", sa han och gick närmare.

"Förlåt." Han la sina händer på mina axlar och jag kunde känna hur han kysste min hjässa. Jag greppade hans händer i några sekunder och kramade om dem, innan jag släppte dem igen för att kolla min resväska en sista gång.

Pattie kom hem från spa-resan endast tio minuter innan jag skulle åka till flygplatsen. Hon berättade lite om hur det hade varit, och de verkade ha haft det bra. 
"Vad har ni haft för er då?", frågade hon sedan och såg nyfiket på mig och Justin. Vi växlade blickar och såg sedan på henne.

"Um... vi har typ, sett på film", svarade jag,

"Vi har inte gjort så mycket." Hon bara nickade. Vad vi faktiskt hade gjort, var ingenting jag direkt ville prata med henne om. Justin verkade känna detsamma. 
"Vill du att jag också följer med till flygplatsen?", frågade hon när vi alla stod i hallen en kort, kort stund senare. 
"Om du vill. Justin och Moshe följer med, men du får också det." 
Hon nickade glatt, "Då gör jag det."

När vi var redo, lämnade vi huset och gick ut till bilen som Moshe väntade i. 
Jag var av någon anledning lite nervös, när vi satt där i bilen. Men jag var mest spänd och glad över att jag snart skulle vara tillbaka. 
Jag kände hur Justin kramade min hand, och det fick mig direkt att dra blicken som jag hade ut genom fönstret - till honom.

"Är du okej?", frågade han lågmält och strök handen över mitt hår. Jag nickade och flyttade mig ännu närmare honom.

"Jag är okej", svarade jag och lutade mitt huvud mot hans axel. Jag kände hur han la armen om mig och tryckte mig lätt intill honom. 
"Bra."


KOMMENTERA BABES!


Kommentarer
Avsändare: Anonym

Du är GRYM på att skriva:D meeeer<3

2012-07-05 @ 09:20:38 -



Avsändare: Miranda

Jätte bra, det får inte hända något i chigago nu! Jag

2012-07-05 @ 09:49:12 -



Avsändare: alma

jättebra! om du har tänkt att det är någon som ska vara otrogen något mer i novellen, så tycker jag att det ska vara justin, bara så du vet... :)

2012-07-05 @ 09:56:36 - URL: http://almajensen.devote.se



Avsändare: Lif

Sluta ha sex!!!

2012-07-05 @ 10:17:00 -



Avsändare: Anonym

as bra!!
men kan inte hennes pappa typ ha blivit missbrukare eller något och typ skrika på henne och slå henne och så vidare? och när hon kommer hem (han får inte kidnappa henne eller något sånt!) så ser ju Justin såklart alla sår och blåmärken men hon säger att hon bara ramlade? och så börjar hon må jätte dåligt, alltså typ bli deprimerad och Justin blir jätte orolig för att han inte ens vet vad som har hänt osv...

2012-07-05 @ 11:39:09 -



Avsändare: Caroline

bra :D

2012-07-05 @ 13:54:37 -



Avsändare: Emelie

Bra! <3

2012-07-07 @ 02:30:46 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Namn:

Din mail: (syns bara för mig)

Din bloggadress:

Kommentera här:

Kommer du igen?



Trackback